Gjest Muslingen Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg skal altså ha 3 brudepiker, min datter på 2 år, min søster på 12 år og tantebarnet mitt på 7 år. Voldsomme greier gitt..hehe. Men iallefall, så fremst de passe til kjolen min, så vil jeg kjøpe en slik til hver av dem. Hva synes dere? Og har dere linker til andre brudepikekjoler som passer til små så vel som til store? Huff, tenker bryllup døgnet rundt nå...drømmer om det om natten også! Guuuud, det skal bli deilig når dagen endelig er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Flott kjole! Men jeg ville konferert med tolvåringen først, slettes ikke sikkert hun vil ha på seg noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg spurte 12-åringen, hun synes den va fin. Men selv synes jeg kanskje at den passer best på småbarn... Tro om det gjør noe at den eldste har en litt annen kjole enn de to minste? Eller at de to eldste har andre kjoler enn datteren min? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg synes kanskje den blir litt voldsom til en på 12 år. Har du sett på disse? Her fant jeg vår brudepikekjole. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Oooi, takk for tipset Arwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 11. februar 2004 #6 Del Skrevet 11. februar 2004 Alle disse kjolene er kjøpt herifra: http://www.butterflyxc.com (De har visst også side på ebay.com) Blir sikkert billigere å bestille selv Ville faktisk vurdert det selv om jeg hadde likt noen av kjolene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 11. februar 2004 #7 Del Skrevet 11. februar 2004 Det er jo kjolen jeg har bestilt til våre jenter jo :D (kjøpte de på ebay til 200 kr pr. stk -valgfri farge, inkl. krinoline). I tillegg kunne vi velge å få dem sydd etter mål, eller i "vanlige" størrelser. Moms og toll kommer i tillegg da. Jentene våre er forresten 2 og 7 når bryllupet står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brurabrurabrura Skrevet 11. februar 2004 #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Synes satengen i både de kjolene og de andre "skreddersydde" ser litt billig ut. Så veldig blank, liksom. Jeg har sett på www.marysbridal.com, synes brudepikekjolene der er veldig fine. Der er det noen som er finere på store brudepiker også. Den du har bilde av tror jeg ikke mange tolvåringer vil føle sseg spesielt stilig i. De minste kan lett sys inn til mindre størrelser, jeg har spurt dem. Men dessverre tror jeg ikke de passer så veldig veldig bra til min kjole, den er i rød fløyel og gullfarget sateng. Annen kategori liksom. Blir ikke brudepiker på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #9 Del Skrevet 12. februar 2004 Det er jo kjolen jeg har bestilt til våre jenter jo :D (kjøpte de på ebay til 200 kr pr. stk -valgfri farge' date=' inkl. krinoline). I tillegg kunne vi velge å få dem sydd etter mål, eller i "vanlige" størrelser. Moms og toll kommer i tillegg da. Jentene våre er forresten 2 og 7 når bryllupet står.[/quote'] Hvem av de skal du ha? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-Elin Skrevet 12. februar 2004 #10 Del Skrevet 12. februar 2004 Hallo, jenter! Er helt fersk på å skrive innlegg, dette blir mitt første (men jeg har smugtittet her inne en stund, da). Jeg gifter meg 24.04.04, og skal ha brudepikekjole til datteren min, og kunne tenkt å bestille fra Butterfly (Finn-dama svarer ikke på mailen min...). Men så lurer jeg på; Str.? Hva betyr " ? Tommer? Og hvordan regner jeg dette om til cm? Koster det mye i toll og å få sendt de til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 12. februar 2004 #11 Del Skrevet 12. februar 2004 Den i det første innlegget til Annbjørg. Det var storesøster som bestemte kjolene (etter utallige valg) :D Måtte sette foten ned til en mintgrønn og turkis kreasjon som var øverst på ønskelista da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. februar 2004 #12 Del Skrevet 12. februar 2004 Hallo, jenter! Er helt fersk på å skrive innlegg, dette blir mitt første (men jeg har smugtittet her inne en stund, da). Jeg gifter meg 24.04.04, og skal ha brudepikekjole til datteren min, og kunne tenkt å bestille fra Butterfly (Finn-dama svarer ikke på mailen min...). Men så lurer jeg på; Str.? Hva betyr " ? Tommer? Og hvordan regner jeg dette om til cm? Koster det mye i toll og å få sendt de til Norge? Dette lurer jeg også på. Finn-dama svarer ikke på mail fra meg heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 12. februar 2004 #13 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg fikk en mail fra henne hvor hun lurte på om jeg hadde bestilt en kjole fra henne, tror hun har fått veldig mye respons... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2004 #14 Del Skrevet 12. februar 2004 og ser at hun har slettet finnannonsen sin, det står annonse slettet øverst på siden. Var bare jeg som hadde en direktelink liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 12. februar 2004 #15 Del Skrevet 12. februar 2004 Det går vel greit å bestille fra Butterflyxc eller ebay også eller? Kjolene er jo billigere der enn det man betaler til finn-dama så kanskje det ikke blir så stor forskjell med moms, toll og frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-Elin Skrevet 12. februar 2004 #16 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei hei! Ja, jeg tenkte å kjøpe fra butterfly, men jeg har ikke peiling på målene på siden kontra norske mål.....Er det noen som vet? Hvordan regner jeg det om til f.eks. cm? Blir kjempeglad om noen vet dette, er så usikker på hvilken str. jeg skal bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 12. februar 2004 #17 Del Skrevet 12. februar 2004 Er ikke cm tommer ganger 2.5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-Elin Skrevet 12. februar 2004 #18 Del Skrevet 12. februar 2004 Tusen takk, nå har jeg fått målt og funnet ut passende str. :D Eneste problemet mitt nå er at jeg ikke får sendt bestillingen, siden jeg ikke skriver inn hviken stat jeg bor i.....De sender kanskje ikke til Norge, da? Anne-Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå