icecream Skrevet 11. juli 2012 #1 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei til dere, nye og etablerte medlemmer! Jeg var veldig aktiv her for ett års tid tilbake, men har hatt en del andre prioriteringer i etterkant, og eneste stedet jeg har vært "sosial" på internett er på facebook. Har ikke følt det største behovet for nettforum. Men nå er jeg her igjen da, og har veldig lyst å bli kjent med enda flere flotte nye mennesker slik som jeg ble forrige gang jeg var aktiv her inne Stor klem fra iskræmen! :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. juli 2012 #2 Del Skrevet 11. juli 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 11. juli 2012 #3 Del Skrevet 11. juli 2012 Hei icecream Jeg går vel under katogorien din,ny og etablert her inne Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juli 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå