Gå til innhold

Gitte89's dagbok


Jolene

Anbefalte innlegg

Hurra for deg!!!

GRATULERER MED DAGEN!!

:hoppe::roser:

Ble visst i siste lita... Håper du har hatt en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt en perfekt dag feiret med kjæresten og familien. Koselig! Tusen takk for gratulasjon :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg blir gal her jeg sitter! Er så gøy når vi har hjemmeeksamen som går over jul og nyttår! Tusen takk!!! :bond: Skrive-skrive-skrive! Er vel det jeg egentlig burde gjort, ikke sitte her på KG :glare: Men jeg og min kjære har 3-årsdag i morgen, weeee :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hurra for lange akademiske artikler... Også greide jeg å slette all musikken på ipoden, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånt som skjer, dessverre, at all musikk blir borte. Ikke bare du som gjør sånne tabber.... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ikke alltid så lett å få oppdatert når en har mye å gjøre :P Men siden sist så har jeg skaffa meg både ny musikk og skjønt ny mobil! Neida, joda!

Sitter å skriver essay nå om bla psykoanalysen, utrolig spennende! Men så er maksgransa bare 4000 ord, aner ikke om jeg klarer å holde det! Men det skal bli deilig å bli ferdig, da har jeg bare 1 til jeg skal skrive!

Ellers så har jeg delevis blitt kasta ut av det kollektivet jeg bor i, dattern til de jeg leier hos bor der, og med en gang hun ikke får vilja si, så sladrer hu til foreldra. Så dermed må både jeg og hu andre (vi er 3 stk som bor sammen) finne oss et nytt sted å bo. Det er jo egentlig ikke noe stress, for nå skal jeg muligens bo sammen med bestevenninna mi! Weee! Bor jo egentlig sammen med min kjære, men å ha 2 timers reiseveg til skolen hver dag det orker jeg bare ikke, men fom sep/okt derimot, gleder meg! :hjerte:

Ellers så skal jeg fra 1. april virkelig begynne treninga igjen! :trene: Hoho, må jo bli fin til sommern! Mannfolket her er noe misunnelig, for jeg bygger muskler fortere enn han, samt at jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, det kan ikke han :laugh:

Men han har fått seg jobb med det han er utdannet som, DET er en stor og gledelig nyhet!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tjohei! Da er jeg ferdig med 2/3 essay! Vi har ikke skoleeksamen i år, kun essay, men når alle skal være på rundt 5000 ord blir det noe slitsomt.

Ellers så har jeg begynt å få tilbake de samme magesmertene jeg slet med før, så nå må jeg kutte ned på gluten, melk og egg. Hurra... :trist:

Det positive er at jeg nå veier 58 kg! Fra januar 2012 til juni 2013 gikk jeg fra å veie 70 kg til å nå veie 58. Det er 12 kg det! :hakeslepp: Skjønner ikke hvor alt er blitt av, eneste forskjellen er at jeg har blitt veldig opptatt av å finne en balanse på alt jeg skal spise med tanke på gluten/egg/melk. Sånn bortsett fra at jeg nå må bli enda strengere på denne balansen, eller så kan det være stress pga eksamen. Jaja. :glare:

Jeg og kjæresten har i hvertfall blitt 100% samboere nå, wow the joy!!!! Endelig!!! Etter å ha bodd i bag i 6 år, så har jeg nå endelig et hjem! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...