Gå til innhold

Melde en trygdesvindler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg vil bare få ut litt frustrasjon. Jeg VET om en trygdesvindler. Om man skal tro svindleren selv da.

Hun skryter om hvor lett det er å lure NAV. Og om hvor mye penger hun får. Hun er mor og bor sammen med barnefar. Men er registrert som alenemor. Og mottar alle mulig støtte fra NAV. Ungen nærmer seg 3 år. Og hun planlegger å få et barn til, slik at hun fortsetter å få støtte fra NAV.

Detter skryter hun av til alle hun kjenner -.- og sier at det er så deilig at hun slipper å jobbe!

Jeg vil melde henne til NAV. Men hvordan gjør jeg dette? jeg vil helst være annonym. Og få meldt henne så fort som mulig.

Takk for svar : )

Anonym poster: e14ede1f1470c6bf8db8e4f0e5046fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Jeg ville så absolutt sagt ifra! Det finnes grenser for hva skattepengene våre skal gå til :regler:

Kanskje du kan sende et anonymt brev til NAV? skriv det du vet og at du velger å være anonym- skriv at de bør skjekke vedkomne ekstra nøye fordi vedkomne selv går rundt å skryter av at hun selv har klart å lure NAV så innmari lett....!

eller så kan du jo ringe en dag fra jobben, om du ikke vil bruke din egen telefon og spørre om hvordan du kan melde i fra om en trygdemisbruk-sak?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send et brev (evt. e-post - du kan opprette en ny hotmail eller lignende for å sende e-posten) til NAV Kontroll.

NAV Kontroll øst dekker Østfold, Akershus, Oslo, Hedmark, Oppland og utland.

http://www.nav.no/Om+NAV/Kontakt+oss/Enheter/NAV+Kontroll+%C3%B8st.805320921.cms

Nord, Sør, Vest og Midt-Morge dekker de andre fylkene. Søk på nav.no hvis du er usikker på hvilken enhet du skal sende til!

Anonym poster: 00655273bc58d98531a75f3b8638aa31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg melder henne i morgen via mail. Så får NAV gjöre hva de vil med opplysningene. Håper at alt skal blir rett! :-)<br /><br /> Anonym poster: e14ede1f1470c6bf8db8e4f0e5046fef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...