Gå til innhold

Gutter, vær obs på armene deres

Gjest Lady Di

Anbefalte innlegg

Gjest Lady Di

Sixpack? nei

Digre muskler? nei

Buksa ned på låret? nei

Solariumbrun? nei

Snus/røyk? nei

Bølle? nei

Armer? :hjerter_rundt:

Når skal guttene skjønne at underarmer er sexy?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme for meg hva kvinner liker så lenge de lar meg bruke hullet.

Anonym poster: 481ae382935569bead865553a37b9cef

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikser man på underarmene? Lite muskler der og benbygning osv er jo medfødt.

Anonym poster: d8b7d9a66885daab9e6004b977c7fb58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikser man på underarmene? Lite muskler der og benbygning osv er jo medfødt.

Anonym poster: d8b7d9a66885daab9e6004b977c7fb58

Helt enig med LadyDi! :tommelsmil:

Og du, du trenger egentlig ikke fikse på dem i det hele tatt. :rodmer: Bare vis dem fram!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Di

Underarmer hos menn er så vakre, deilige. Jeg vet ikke hva det er, jeg blir bare helt mo i knærne av å se den myke glatte huden på innsiden av menn's underarmer. Og de mennene jeg har sagt dette til, blir helt sånn: "Høh?! Armene mine? Ingenting spesielt ved armene mine.."

Trene? Nei.....! Herregud da, bare se litt på den myke huden der, og forstå at der har du noe som kvinner faller for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg litt om gamle dager når mennene ble opphisset bare av å se anklene til en dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig!

Alt fra albuen og ned MÅ være deilig for å få meg mo i knærne! Elsker at det er markerte årer og velstelte hender! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Di

Minner meg litt om gamle dager når mennene ble opphisset bare av å se anklene til en dame

Det blir vel mange menn fortsatt? :hoppendeglad:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel mange menn fortsatt? :hoppendeglad:

Det er klart det ser bra ut med fine ankler, men vi har som regel mye mer interessante ting å se på i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Det er klart det ser bra ut med fine ankler, men vi har som regel mye mer interessante ting å se på i dag ;)

Bare du husker å vise frem armene dine så.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _La Femme

Hvordan mener du forresten av menn skal være obs på armene sine? Det er vel ikke så mye å gjøre med armene.. Man er jo født med de armene man har. Særlig om det er undersiden av armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du husker å vise frem armene dine så.. :)

Heh, skal huske å rulle opp ermene og prøve det til helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Hvordan mener du forresten av menn skal være obs på armene sine? Det er vel ikke så mye å gjøre med armene.. Man er jo født med de armene man har. Særlig om det er undersiden av armene.

Får håpe du en dag får en liten vekkelse når det gjelder armer.. Jeg husker fortsatt første gnag jeg oppdaget min dragning mot armene :hjerte:

Jeg mente at gutter/menn skulle være klar over at jenter/kvinner kan bli tiltrukket av armene til gutta. Og at alt ikke dreier seg om sixpack og alt mulig annet.

Du, det er vel ikke så mye å gjøre med øyenfarge heller sant? Eller størrelsen på ballene? Eller mener du at gutta skal endre på alt som kan endres og aldri bli fornøyd med seg selv som de er? Er nettopp derfor jeg syns underarmene er så utrolig vakre, fordi de representerer en del av mannskroppen som bare er sånn.. Som bare er vakker og deilig i all sin naturlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Får håpe du en dag får en liten vekkelse når det gjelder armer.. Jeg husker fortsatt første gnag jeg oppdaget min dragning mot armene :hjerte:

Jeg mente at gutter/menn skulle være klar over at jenter/kvinner kan bli tiltrukket av armene til gutta. Og at alt ikke dreier seg om sixpack og alt mulig annet.

Du, det er vel ikke så mye å gjøre med øyenfarge heller sant? Eller størrelsen på ballene? Eller mener du at gutta skal endre på alt som kan endres og aldri bli fornøyd med seg selv som de er? Er nettopp derfor jeg syns underarmene er så utrolig vakre, fordi de representerer en del av mannskroppen som bare er sånn.. Som bare er vakker og deilig i all sin naturlighet.

Nei, på ingen måte. Ganske motsatt faktisk. Men jeg trodde at du mente at menn skulle på en eller annen måte endre armene sine, siden du skrev "vær obs på armene deres".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...