Gå til innhold

Hvorfor legge ut hus på finn.no som allerede er solgt?

Satellites

Anbefalte innlegg

Jeg har et par ganger sett hus som blir lagt ut på finn.no som er markert som solgt når de legges ut. Hva er greia med det?

Første gang trodde jeg megler måtte kryssa av i feil boks når den ble lagt ut, men nå har jeg sett det to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor la hus ligge ute lenge når de er solgte? Her jeg bor har det i flere måneder ligget ute annonse om leiligheter, og det har lenge stått "alle utsolgt". Vits..?

Anonym poster: 15ede2fa4543c6b27035c6ba9cb837d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor la hus ligge ute lenge når de er solgte? Her jeg bor har det i flere måneder ligget ute annonse om leiligheter, og det har lenge stått "alle utsolgt". Vits..?

Anonym poster: 15ede2fa4543c6b27035c6ba9cb837d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte leilighet var det veldig greit å få opplyst klart og tydelig hvilke enheter som var solgt, slik at jeg kunne fjerne det prospektet fra "mappa" mi. I tillegg er det jo PR for meglerhuset at de faktisk FÅR solgt hus da! Makes sense?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens har megleren betalt for annonnsen allerede og har tid igjen på den. Så da er det veldig god reklame for dem at de har solgt en bolig. De som planlegger å selge følger ofte med på finn.no for å se an markedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er vel sikkert noe sånt som ligger til bunns, men er så frustrerende når det legges ut perfekte boliger som allerede er solgt. Vil helst ikke vite hva jeg går glipp av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del borettsleiligheter har også en frist på førsterett som ikke har gått ut, og må ligge ute minimum til den er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som bryr seg om hvem som har solgt det. Skulle jeg selge, så hadde jeg aldri gått inn på finn.no og sett etter meglere :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig lyst til å ikke bruke de meglerne som legger ut solgte hus, bare fordi det er så irriterende :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se som legger ut hus/leiligheter som er solgt, ha blitt solgt før visning?

Anonym poster: 5da8eaef8107c3f9dab8a9a93d384ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...