Gå til innhold

Tror jeg begynner og få følelser for han...

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker

Har kommet opp i en vanskelig situasjon!

Jeg og en fyr har drevet og rotet litt i ca 3 måneder, jeg er stortsett med han hjem i helgene og vi kaller oss for "søndagskjærester". Det hender seg også at jeg er hos han enkelte ukedager.

Vi har det veldig bra sammen, ser film, koser på sofaen og har helt fantastisk sex! :)

Nå i det siste har jeg begynt å få følelser for han, og liker han mer en bare en venn.

Vet ikke om dette er gjensidig da jeg ikke har pratet med ham om det... Men han virker til og trives godt sammen meg, og foreslår at vi skal gjøre ting sammen. Som for eksempel nå på Søndag da vi tilbringte hele dagen sammen.

Jeg er litt redd for å fortelle han at jeg liker han, da det kansje kan ødelegge det vi har sammen nå... Har det jo så utrolig bra sammen han! Men hvis det skulle vise seg at han ikke er interessert i noe forhold med meg, så vil han jo mest sannsynlig trekke seg unna hvis han får vite dette...

Noen som har noen gode råd om hva jeg burde gjøre?

Kaster jeg bort tiden min, eller burde jeg bare nyte det vi har nå og se hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker da som han liker deg? Hva har du å tape egentlig? Om han ikke har følelser for deg og du har for han, kan det bli vanskelig og akseptere at man bare skal være venner. Men, utifra hva du skriver, så tror jeg nok han liker deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Må nok bare ta meg en prat med han og se hvordan dette fyker an :) Ser jo nå at det kan bli vanskelig for meg å bare være "søndagskjærester" når jeg liker han såppass godt! Så nå får det briste eller bære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i helt lik situasjon.. Klarer ikke tyde han, og tørr rett og slett ikke spørre han om det :( Vil ikke miste det vi har, selv om det ikke er nok! Er ikke helt klar for briste eller bære enda :(

Men virker jo som din liker deg, han ville nok ikke blitt hos deg så mye hvis ikke! Og når han vil finne på andre ting enn sex, så tenker jeg at han har blitt gla i deg å :)

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usikker

Har enda ikke sagt så mye til han, men har lagt merke til at han har begynt å "reagere" litt hvis jeg er mye sammen andre gutter, en mild form for sjalusi kanskje... Og i går kveld sendte han meg melding da vi var på fest om jeg ble med han hjem :) Så slik det er nå så begynner jeg og tro at kanskje han også har noen form for følelser for meg :) Så har bestemt meg for å se dette an litt til, og håper dette går rette veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare til å spørre om han har lyst å finne på noe på tirsdag. Så blir dere tirsdag og søndagskjærester. Så utvider dere med en dag her og en dag der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, som andre sier, så kan du kanskje spørre om dere også kan møtes på tirsdag/onsdag om det passer? Det er jo et subtilt hint om at du ønsker å tilbringe mer tid med han.

Om anledningen byr seg, så synes jeg du bør være ærlig, og fortelle at dy liker han. Det ligger jo tross alt i kortene da han spurte deg i går om du ble med han hjem.

Dette ordner seg til slutt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Du tør ikke spørre han om han liker deg?

Dere har hatt sex i flere måneder?

:overrasket:

I don't want to live in this world anymore.... :forvirret:

Anonym poster: fe2e95cfb933568c6dcabb9cc799340e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Du tør ikke spørre han om han liker deg?

Dere har hatt sex i flere måneder?

:overrasket:

I don't want to live in this world anymore.... :forvirret:

Anonym poster: fe2e95cfb933568c6dcabb9cc799340e

Seriøst, jeg forstår henne. Det er uhyre sjelden folk har sex fordi de føler noe for noen. Ikke en gang når en har sex flere måneder i strekk trenger det å være noe som ligner på følelser i bildet. Ofte opplever en at dama har flere menn å rotasjon samtidig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for å fortelle han at jeg liker han,

Den hemmeligheten har du fortalt han allerede , med kroppsspråk. Du er avslørt, uansett hva du sier eller ikke sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid litt forstemt når jeg leser sånne tråder. Først har vi sex, og så må vi finne ut om han liker oss. Hva med å snu om på rekkefølgen, folkens?

Anonym poster: 1f88167a3c5c55f5d3531e231b8ff773

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hemmeligheten har du fortalt han allerede , med kroppsspråk. Du er avslørt, uansett hva du sier eller ikke sier.

Det er ikke sikkert min gode mann!

La meg i navlebeskuingen og narsisismens navn trekke frem meg selv atter en gang. Om en dame av ubegripelige årsaker skulle sette pris på MB2, så må hun utrykke dette i soleklare ordelag, mange mange ganger, over lang lang tid før BM2 hadde vurdert å tro at det kanskje var noe i det.

Det er nemlig slik at mange av oss ikke ser hvordan i all verdens dager vi kan ha noen som helst form for verdi for andre utover det rent materialistiske. Om TS sin fyr er en slik så antar han at han bare er griseflaksen og får pult litt mens hun egentlig bruker tiden på litt morro mens hun venter på en som er sterke stilt i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert min gode mann!

La meg i navlebeskuingen og narsisismens navn trekke frem meg selv atter en gang. Om en dame av ubegripelige årsaker skulle sette pris på MB2, så må hun utrykke dette i soleklare ordelag, mange mange ganger, over lang lang tid før BM2 hadde vurdert å tro at det kanskje var noe i det.

Det er nemlig slik at mange av oss ikke ser hvordan i all verdens dager vi kan ha noen som helst form for verdi for andre utover det rent materialistiske. Om TS sin fyr er en slik så antar han at han bare er griseflaksen og får pult litt mens hun egentlig bruker tiden på litt morro mens hun venter på en som er sterke stilt i verden.

Håper min er en sånn en <3 Tror egentlig at kroppsspårket mitt viser tydelig at jeg liker han kjempe godt, men man vet jo tydligvis aldri :D Hærli altså.. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usikker

TS her.

Nå har det seg sånn at og kalle seg for søndagskjærester ikke lenger funker så bra, da vi treffes som regel minst 4-5 dager/kvelder i uken ;) Mye av oppførselen hans kan også tyde på at han like meg, og han tar ofte initiativ til at vi skal treffes. Det virker også som han setter stor pris på at jeg kommer på besøk da han møter meg i døren med et stort smil og et herlig kyss! Vi koser mye med hverandre, holder i hånden og sovner ofte mens han holder meg tett inntil seg :) Jeg har også begynt å åpne meg opp for han, og forteller han sakte men sikkert om min nok så utrivelige fortid. Var litt redd for og skremme han bort, men tror han setter pris på at jeg forteller han dette. Da han lett driver praten videre og det blir ingen ubehagelig stillhet.

Da vi først ble søndagskjærester var det jo kun for å ha noen å se film med og kose seg med på en ellers trasig dag, søndag! Hadde ingen intensjoner om å bli forelsket i denne mannen, og i hvertfall ikke sett for meg at JEG skulle ønske å gå inn i et forhold igjen... Men som mye annet i livet kunne jo ikke dette planlegges.

Og til alle dere der ute som tenker sex først, så følelser! Jeg mener at det er bedre for MEG å ha en fast person man kan dra til når man har lyst på sex, enn å dumme seg ut i fylla med feil fyr! Jeg kan med en gang innrømme at jeg kun er et menneske, og jeg har behov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Har sååååå lyst å plusse siste innlegg til TS(synd jeg ikke får det til fra mobil)! Jeg heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg TS. Begynner man få følelser for noen, og er usikker på den andre, er det ikke lett å spørre om den andre liker en på samme måte. Og grunnen til det er at man frykter at den andre ikke kjenner det samme som en selv, og da er "forholdet" over. Likevel er det vel bedre å finne ut av dette nå før du blir enda mer forelsket i han? Eller håper du at jo mer dere er sammen, jo bedre vil han like deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah! Har sååååå lyst å plusse siste innlegg til TS(synd jeg ikke får det til fra mobil)! Jeg heier på deg! :)

Ingen får plusse. Hun poster som gjest ;)

Synd, for det var et bra innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Klarer man ha sex med noen over flere måneder hvis man ikke liker vedkommende? Han skjønner sikkert at du liker han, etter som dere driver og har sex med hverandre. Nå møtes dere jo oftere også, så da går det nok veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usikker

Forstår deg godt jeg TS. Begynner man få følelser for noen, og er usikker på den andre, er det ikke lett å spørre om den andre liker en på samme måte. Og grunnen til det er at man frykter at den andre ikke kjenner det samme som en selv, og da er "forholdet" over. Likevel er det vel bedre å finne ut av dette nå før du blir enda mer forelsket i han? Eller håper du at jo mer dere er sammen, jo bedre vil han like deg også?

Vil jo som sagt ikke miste det vi har nå, da jeg har det så veldig bra sammen denne mannen! Og er redd for og "skremme" han bort hvis jeg begynner å prate om mine føleleser for han... Håper vel at han kanskje har de samme følelsene for meg, og at han sier noe først ;) Velger fortsatt å se dette an og bare nyte hvert sekund sammen han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...