Gå til innhold

Frykter for livet mitt. Gal eks.

Gjest Gjesten86

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten86

Hva gjør man dersom man blir forfulgt av en gal eks(en kvinne) som ikke vil la deg være etter flere år? Jeg får konstant venneforespørsler på facebook fra ukjente brukere (som jeg vet er henne). Jeg vurderer sterkt å gå til poltiet, men jeg er redd for å provosere fram en reaksjon fra hennes familie(en meget streng familie som kommer fra Nord-Afrika) som kan føre til at livet mitt settes i fare. Problemet er at en slik reaksjon fra dem kan komme uansett, dersom hun finner på noen løgner om meg, noe jeg vet hun er i stand til å gjøre. Er det mulig å kontakte politiet kun for å spørre om råd, uten at de tar kontakt med henne? Det har gått så lang tid nå, jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan la meg være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så mange gjester som roter seg borti "utenlandske" gærninger over alt...?

Anonym poster: ca2854b571afe7d146f6dc4764826558

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får blokkere alle venneforespørsler da. Og nei, jeg tviler på at du får familien på døra.

Anonym poster: dde80b09fee8bec24e09386f36d9b52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig snakke med politiet uten at de kontakter henne eller familien hennes. Dersom du virkelig føler frykt, synes jeg du skal snakke med politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...