Vippe Skrevet 9. juli 2012 #1 Del Skrevet 9. juli 2012 Gjett hvem som vekket meg midt på natten og forteller meg at det er slutt? Jo det gjorde kjæresten min nå nettopp. Vi har vært sammen i 1 år, og bor sammen denne sommeren. Jeg klarte ikke annet enn å begynne å hylgrine. Pakket et par ting og gikk ut døra. Uten noen plan om hvor jeg skulle gå. Fikk heldigvis tak i ei venninne som kom å hentet meg. Jeg er helt ødelagt nå.Føler meg helt død invendig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Elsker han mer enn noe annet... Hvem gjør sånt? Jeg syns det var råttent gjort av han å gjøre det på den måten. Midt på natten, mens jeg sov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #2 Del Skrevet 9. juli 2012 Fy faen, så dårlig gjort! At det er mulig. Du er sikkert ei fantastisk jente TS, og du fortjener noe bedre enn han! Håper det går bedre i morgen, selvom det vil ta tid. Vi på KG er glad i deg. En klem til deg: Anonym poster: 64eadf9f6a8e086653d3f1eb894e051d Anonym poster: 64eadf9f6a8e086653d3f1eb894e051d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk for fine ord Jeg har fått roet meg litt ned nå, eller gått tom for tårer kanskje. Nå sitter i stua til venninna mi og drikker te. Må vel bort til han å hente tingene mine i løpet av morgen dagen :/ fatter det bare ikke. Jeg flyttet til denne byen bare for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 9. juli 2012 #4 Del Skrevet 9. juli 2012 Gratulerer, han høres ikke ut som han var noe å samle på uansett ikke mye empati der i gården skjønner jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2012 #5 Del Skrevet 9. juli 2012 har du jobb eller noe sånt i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juli 2012 Jepp, jeg har jobb her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #7 Del Skrevet 9. juli 2012 Stor klem til deg Anonym poster: 99c44ae1ccca0a50363097d59ced34ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #8 Del Skrevet 9. juli 2012 Føler med deg Anonym poster: a9a66a7710842f6ddcca40823738a8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 9. juli 2012 #9 Del Skrevet 9. juli 2012 For en kjiping, sånt samler vi ikke på! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia82 Skrevet 9. juli 2012 #10 Del Skrevet 9. juli 2012 Du fortjener absolutt noe bedre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 9. juli 2012 okei, jeg takler ikke dette. Sitter her å skriker. Bare skriker. Verden går under. Dette er så fælt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 9. juli 2012 #12 Del Skrevet 9. juli 2012 Fikk du noen begrunnelse som du kan forholde deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 9. juli 2012 #13 Del Skrevet 9. juli 2012 Helt uten varsel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. juli 2012 #14 Del Skrevet 9. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 9. juli 2012 Helt uten varsel??? helt uten varsel ja. Vi sov i samme seng, han vekker meg og jeg spør hva som er galt. og da kommer det. han har mistet følelser for meg sa han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #16 Del Skrevet 9. juli 2012 for en dritt, kan jo ihvertfall ta det på dagen da. Bare vær glad du er kvitt han, ingen vil ha en fyr som har så lite medfølelse når det virkelig trengs. Bare la deg selv bli sint på ham, så kommer du fortere over det. Anonym poster: c4d2d17bd4bb5f33cdbfddcd9a465041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vippe Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg kom nettopp tilbake fra en tur med hunden. Jeg stoppet på en liten fjelltopp ut mot sjøen, hvor jeg stod å skrek som bare pokker. tankte det kanskje hjalp, men følte meg egentlig ganske teit. Da jeg kom tilbake ble jeg meg kvalm og kastet opp. Har forferdelig vondt i hodet nå også. Dett var noe skikkelig møkk altså Han kommer bort med tingene mine nå i løpet av en halvtime. Så er det avsted hjem til det gode Sørlandet <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 9. juli 2012 #18 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Nå har han vel muligens allerede vært hos deg med tingene dine sånn at det er for seint å gi deg et par tips om hvordan du bør forholde deg, men jeg håper at du klarte å være "cool" og smelte døra igjen i trynet på'n. Endret 9. juli 2012 av Hecubaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 9. juli 2012 #19 Del Skrevet 9. juli 2012 Nå har han vel muligens allerede vært hos deg med tingene dine sånn at det er for seint å gi deg et par tips om hvordan du bør forholde deg, men jeg håper at du klarte å være "cool" og smelte døra igjen i trynet på'n. Ja, fy søren, han burde heller ventet noen uker/måneder, i stedet for å si det med én gang han hadde bestemt seg. Kanskje burde han vært sammen med henne på livstid, bare for å skåne henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1985 Skrevet 9. juli 2012 #20 Del Skrevet 9. juli 2012 Så grusomt! Lykke til Vippe, det blir bedre etterhvert, man fortjener bedre enn å bli slått opp med midt på natten... Finnes mange andre herlige menn der ute!! *stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå