Gå til innhold

Ble nettopp slutt

Vippe

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som vekket meg midt på natten og forteller meg at det er slutt? Jo det gjorde kjæresten min nå nettopp. Vi har vært sammen i 1 år, og bor sammen denne sommeren.

Jeg klarte ikke annet enn å begynne å hylgrine. Pakket et par ting og gikk ut døra. Uten noen plan om hvor jeg skulle gå. Fikk heldigvis tak i ei venninne som kom å hentet meg.

Jeg er helt ødelagt nå.Føler meg helt død invendig. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Elsker han mer enn noe annet...

Hvem gjør sånt? Jeg syns det var råttent gjort av han å gjøre det på den måten. Midt på natten, mens jeg sov :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen, så dårlig gjort! At det er mulig. :frustrert:

Du er sikkert ei fantastisk jente TS, og du fortjener noe bedre enn han! Håper det går bedre i morgen, selvom det vil ta tid. :blomst: Vi på KG er glad i deg. :hjerte:

En klem til deg: :klem:

Anonym poster: 64eadf9f6a8e086653d3f1eb894e051d

Anonym poster: 64eadf9f6a8e086653d3f1eb894e051d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord :):hjerte:

Jeg har fått roet meg litt ned nå, eller gått tom for tårer kanskje. Nå sitter i stua til venninna mi og drikker te.

Må vel bort til han å hente tingene mine i løpet av morgen dagen :/

fatter det bare ikke. Jeg flyttet til denne byen bare for han :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, han høres ikke ut som han var noe å samle på uansett :) ikke mye empati der i gården skjønner jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til deg :klemmer:

Anonym poster: 99c44ae1ccca0a50363097d59ced34ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg :klemmer:

Anonym poster: a9a66a7710842f6ddcca40823738a8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, jeg takler ikke dette. Sitter her å skriker. Bare skriker. Verden går under. Dette er så fælt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uten varsel???

helt uten varsel ja.

Vi sov i samme seng, han vekker meg og jeg spør hva som er galt. og da kommer det. han har mistet følelser for meg sa han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en dritt, kan jo ihvertfall ta det på dagen da. Bare vær glad du er kvitt han, ingen vil ha en fyr som har så lite medfølelse når det virkelig trengs.

Bare la deg selv bli sint på ham, så kommer du fortere over det.

Anonym poster: c4d2d17bd4bb5f33cdbfddcd9a465041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom nettopp tilbake fra en tur med hunden. Jeg stoppet på en liten fjelltopp ut mot sjøen, hvor jeg stod å skrek som bare pokker. tankte det kanskje hjalp, men følte meg egentlig ganske teit.

Da jeg kom tilbake ble jeg meg kvalm og kastet opp. Har forferdelig vondt i hodet nå også. Dett var noe skikkelig møkk altså

Han kommer bort med tingene mine nå i løpet av en halvtime. Så er det avsted hjem til det gode Sørlandet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han vel muligens allerede vært hos deg med tingene dine sånn at det er for seint å gi deg et par tips om hvordan du bør forholde deg, men jeg håper at du klarte å være "cool" og smelte døra igjen i trynet på'n.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han vel muligens allerede vært hos deg med tingene dine sånn at det er for seint å gi deg et par tips om hvordan du bør forholde deg, men jeg håper at du klarte å være "cool" og smelte døra igjen i trynet på'n.

Ja, fy søren, han burde heller ventet noen uker/måneder, i stedet for å si det med én gang han hadde bestemt seg. Kanskje burde han vært sammen med henne på livstid, bare for å skåne henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så grusomt!

Lykke til Vippe, det blir bedre etterhvert, man fortjener bedre enn å bli slått opp med midt på natten... Finnes mange andre herlige menn der ute!! *stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...