Gå til innhold

Typen skal overnatte hos en annen jente

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hadde ikke brydd meg. Men så er partneren min bifil, så om jeg skulle gått rundt å bekymre meg for alle h'n kan knulle rundt på hadde jeg ikke fått gjort annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan jo være utro uansett... Uansett må det være lov å ha venner av det motsatte kjønn. Bedre om han sover over hos en kompis? Som kanskje prøver seg på ham? Og han kanskje blir med på leken? Høhø.. Jeg hadde i alle fall blitt SUR om jeg ikke fikk sove på sofaen til noen av mine mannlige venner...hvis kjæresten min hadde nektet meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Typen min er for tiden på backpacker-tur, og om noen dager skal han overnatte hos jente. Hun er en bekjent av han (ikke av meg), de hang litt sammen for et par år siden da hun var på utveksling her i Norge. Han skal nå besøke hjembyen hennes, og hun har tilbydt han å sove over på sofaen, pluss å vise han rundt i byen. Jeg har virkelig problemer med å akseptere det! Han har jo fortalt meg om det på forhånd, og mener det ikke burde være problematisk.. Men jeg liker virkelig ikke at han skal sove hos en annen jente! :nei: Er jeg urimelig?

Ro deg ned er mitt råd. Hvis dere ikke stoler på hverandre, har dere vel ikke noe i et forhold å gjøre. Forstår at du er urolig, men bruk fornuften.

Jeg har ekser jeg kan sove over hos uten at det er noe i luften. Det er jo en avsluttet epoke og ikke uten grunn at det ble slutt. Hvis han er glad i deg, har du ingenting å frykte.

Og skjer det et sidesprang er det ikke verdens undergang så lenge han er ærlig.

Har ikke lest hele tråden, men et to ukers langt forhold er jo ikke stort annet enn en flørt egentlig...

Anonym poster: 9f2fa4b5a48f129f7149abc5ae66fcbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Buddy

Hvis det er så lite tillit i parforholdet at det ikke tåler at en av partene overnatter på en sofa hos en bekjent, har parforholdet neppe livets rett uansett.

Anonym poster: e1ceec57e80b81947f35dc1f43dd4629

Jaha, og du har såklart engasjert en privatdetektiv til å overvåke leiligheten til denne bekjente (av motsatt kjønn, en særdeles viktig detalj du glemte å ta med), slik at du har fått bekreftet at han/hun virkelig tilbragte natta på sofaen? Haha, hvor naiv går det an å bli...

For all del, la samboen/ektefellen få overnatte med så mange han/hun vil, det er ditt syn på saken. Men aksepter også at andre har et mer kritisk syn på dette, uten at det behøver å ha noe med tillitsforholdet å gjøre, kun et høyst rimelig krav man bør kunne stille overfor en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...