AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #1 Del Skrevet 9. juli 2012 Hei! Typen min er for tiden på backpacker-tur, og om noen dager skal han overnatte hos jente. Hun er en bekjent av han (ikke av meg), de hang litt sammen for et par år siden da hun var på utveksling her i Norge. Han skal nå besøke hjembyen hennes, og hun har tilbydt han å sove over på sofaen, pluss å vise han rundt i byen. Jeg har virkelig problemer med å akseptere det! Han har jo fortalt meg om det på forhånd, og mener det ikke burde være problematisk.. Men jeg liker virkelig ikke at han skal sove hos en annen jente! Er jeg urimelig? Anonym poster: 9f2fa4b5a48f129f7149abc5ae66fcbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. juli 2012 #2 Del Skrevet 9. juli 2012 Vil du heller han skal sove under en bro ? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 9. juli 2012 #3 Del Skrevet 9. juli 2012 Vil du heller han skal sove under en bro ? Hva med et hotell? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 9. juli 2012 #4 Del Skrevet 9. juli 2012 har du grunn til å ikke stole på ham? hadde vert greit for meg hvis samboeren min skulle sove hos ei jente så lenge vi ikke hadde hatt en fortid der han hadde vert utro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. juli 2012 #5 Del Skrevet 9. juli 2012 Hva med et hotell? Jeg begynner snart og lure på om du forfølger meg her på forumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Presis Skrevet 9. juli 2012 #6 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Han har jo fortalt meg om det på forhånd, og mener det ikke burde være problematisk. Anonym poster: 9f2fa4b5a48f129f7149abc5ae66fcbf Der har du svaret ditt. Hadde han hatt baktanker, så ville han ikke gitt beskjed på forhånd. Endret 9. juli 2012 av Presis 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #7 Del Skrevet 9. juli 2012 Vil du heller han skal sove under en bro ? Altså, jeg ser poenget ditt.. :gjeiper: Typen mener òg jeg burde være glad på hans vegne fordi han slipper å betale for hostel og får "privat guide" i byen. Men det plager meg virkelig, får skikkelig vondt i magen av å tenke på det! Må også understreke at jeg stoler helt og fullt på han, så det BURDE jo ikke være et problem.. Syns bare ikke det er naturlig at han (alene) skal sove hos en annen jente! Ville dere synes det var greit? -TS Anonym poster: 9f2fa4b5a48f129f7149abc5ae66fcbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt Skrevet 9. juli 2012 #8 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor reiste du ikke sammen med han? Typen din reiser alene på backpackertur...og du gidder ikke bli med? Da kan du bare ha det så godt.. For er temmelig sikker på, ihvertfall om den dama er noenlunde pen, han kommer til å dele seng med henne. Å reise alene på backpacking kan få en til å føle seg ensom..da er litt kroppskontakt og kos ikke å forakte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 9. juli 2012 #9 Del Skrevet 9. juli 2012 Min mann er trofast og jeg ville ikke hatt noe problem med at han overnattet hos en annen jente. Her sier han jo ifra på forhånd også, så jeg ville ikke sett noen stor risiko i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. juli 2012 #10 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor reiste du ikke sammen med han? Typen din reiser alene på backpackertur...og du gidder ikke bli med? Da kan du bare ha det så godt.. For er temmelig sikker på, ihvertfall om den dama er noenlunde pen, han kommer til å dele seng med henne. Å reise alene på backpacking kan få en til å føle seg ensom..da er litt kroppskontakt og kos ikke å forakte.. Har hun sagt hun ikke gidder å bli med? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #11 Del Skrevet 9. juli 2012 Hvorfor reiste du ikke sammen med han? Typen din reiser alene på backpackertur...og du gidder ikke bli med? Da kan du bare ha det så godt.. For er temmelig sikker på, ihvertfall om den dama er noenlunde pen, han kommer til å dele seng med henne. Å reise alene på backpacking kan få en til å føle seg ensom..da er litt kroppskontakt og kos ikke å forakte.. Du aner ikke hvor gjerne jeg skulle reist med han, men har rett og slett ikke økonomi til det! Husleie og diverse andre forestående regninger gjør dessverre at jeg er nødt til å jobbe resten av ferien.. Jeg var dessuten "på besøk" når han var i en annen by for to uker siden, så det lille overskuddet jeg hadde brukte jeg på ferie med han Spørsmålet mitt er vel heller om jeg er urimelig, hvor vil det være normalt å sette grensen? Tusen takk til dere som har svart, forresten! -TS Anonym poster: 9f2fa4b5a48f129f7149abc5ae66fcbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 9. juli 2012 #12 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg begynner snart og lure på om du forfølger meg her på forumet. Vi liker nok bare de samme trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt Skrevet 9. juli 2012 #13 Del Skrevet 9. juli 2012 Du må ALDRI godta at kjæresten din alene ligger over hos andre jenter. Unntaket er familiemedlemmer. Hvor blond og naiv er du egentlig.. Han har sikkert råd til å finne seg en billig soveplass. Du hadde ikke råd? For en kjip kjæreste du har. En god kjæreste ville ha delt utgifter om du ikke hadde hatt råd og reist sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 9. juli 2012 #14 Del Skrevet 9. juli 2012 Vil du heller han skal sove under en bro ? Alle er ikke som deg, Corto 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #15 Del Skrevet 9. juli 2012 har du grunn til å ikke stole på ham? hadde vert greit for meg hvis samboeren min skulle sove hos ei jente så lenge vi ikke hadde hatt en fortid der han hadde vert utro Vel, det man ikke vet..har man ikke vondt av Tviler på at samboeren hennes forteller noe som om sidespranget.. Skal si menn virkelig får i pose og sekk! Anonym poster: 8a22f5b536e2344a6dd25f37075b5d72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 9. juli 2012 #16 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Hadde jeg måtte velge mellom å betale flere tusen for å sove på hotel, eller sove gratis hos en venn jeg kanskje ikke hadde snakket med på lenge, hadde jeg uten tvil valgt det siste. Skjønner ikke problemet om du stoler på han. Endret 9. juli 2012 av Cuddlegirl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest traveller Skrevet 9. juli 2012 #17 Del Skrevet 9. juli 2012 Tviler sterkt paa at han har baktanker. Ellers hadde han sagt at han skal sove paa hostel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #18 Del Skrevet 9. juli 2012 Hadde jeg måtte velge mellom å betale flere tusen for å sove på hotel, eller sove gratis hos en venn jeg kanskje ikke hadde snakket med på lenge, hadde jeg uten tvil valgt det siste. Skjønner ikke problemet om du stoler på han. Hehe..flere tusen for å sove på hotell? hehe. Tror neppe backpackere går for 5 stjerners hotellstandard ala Hilton. Uansett...hva er vel en ferietur uten et lite eventyr. Så lenge ts ikke vet så har hun sikkert ikke vondt av det.. Anonym poster: 94e1f17b377bddb08cfeb19627b0d871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 9. juli 2012 #19 Del Skrevet 9. juli 2012 Vel, det man ikke vet..har man ikke vondt av Tviler på at samboeren hennes forteller noe som om sidespranget.. Skal si menn virkelig får i pose og sekk! Anonym poster: 8a22f5b536e2344a6dd25f37075b5d72 så du mener ALLE men er utro hvis de sover hos ei veninne? såklart alle kan i teorien lyve om noe sånt, men skal man ikke stole på partnere fordi det KAN skje noe? ..skal man også la være å kjøre bil for man KAN krasje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slapp av Skrevet 9. juli 2012 #20 Del Skrevet 9. juli 2012 Trådstarter sier hun møtte kjæresten på sin reise for 2 uker siden? Hvis dere hadde sex da så tror jeg du ikke skal bekymre deg. Men hvis ikke det ble noe på han da...så kan lysten bli vel sterk for kjæresten din..kjenner jeg menn rett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå