Gå til innhold

En ONS som plutselig ble til noe mer...

Nonickname

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier så hadde jeg en ONS med en fyr. Dette utviklet seg til å bli noe mer enn bare vennskap i løpet av 2-3 mnd. Hele veien har jeg klart sagt ifra om at jeg ikke var interessert i å bli kjærester, ikke fordi han ikke er bra nok (tvert imot), men jeg er bare ikke klar for det. Han var helt OK med at jeg ikke ville noe mer, men ønsket at vi forsatt skulle være såkalte "friends with benefits". Så har dette holdt på en stund da, og jeg har syntes det har vært veldig ålreit, helt til det SELVFØLGELIG (ja, jeg vet det måtte skje) dukket opp følelser fra hans side. Tydeligvis sterke følelser, da jeg har fått høre at jeg blir omtalt som kjæresten hans i hans vennegjeng. Nå er jeg jo så klart nødt til å gjøre det "slutt" om vi kan si det slik :gjeiper:

Problemet er at vi bor milevis unna hverandre, og det er ikke barebare å skulle møtes, er det fullstendig ulovlig å ta dette over telefon, eller burde jeg bare bite tennene sammen og vente til vi kan møtes? Føler det blir feil av meg å skulle "lure" han i flere dager før vi kan møtes og få pratet om det. Jeg har så vondt av han, og har SÅ dårlig samvittighet for at han kan ha mistolket hva jeg mente og følte, selv om jeg selv mener jeg har vært klar i min tale. HUFF! Og hva i alle dager skal jeg si?

Anonym poster: a7de9dcd5f530a006eed17bcbd562947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere er jo egentlig ikke i et forhold en gang så det burde jo ikke være så farlig. såret blir han jo allikevel.

jeg forstår ikke de som går inn i et pulevennforhold med følelser når de vet den andre parten ikke er interessert i mer. det er jo bare selvpining.

Anonym poster: d11c16f4537698b2ed962a3db8de598f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...