Gå til innhold

Han viste seg nok å være nok en drittsekk..

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Eksen gjorde det slutt med meg grunnet noe smålig oppførsel fra min side for 2 mnd siden..Jeg har vært usikker og småredd fordi jeg tidligere ble utsatt for en voldtekt, og dermed behandlet han urettferdig noen ganger.

Det skal sies at jeg har gjort alt i min makt for å be om unnskyldning, har tatt tak i det og fått meg psykolog hjel og jobber virkelig med meg selv for at forholdet våres kunne fungere igjen, og ikke minst for at jeg skal kunne ha det bra med meg selv.

Jeg følte meg veldig sviktet når han stakk når jeg trengte han som mest, men jeg har også forståelse for dette..Etter mye frem og tilbake ble vi enige om å være venner for å se om vi kan finne tilbake til hverandre.

Han er dårlig på å gi lyd fra seg, og gjør absolutt ingen gester som viser at dette er noe han egentlig vil, men han påstår det en sjelden gang innimellom på mld. eller fb(han jobber MYE og har lite tid). Uansett så kunne han vel tatt opp tlf. å ringt kanskje..

Han har sendt meldinger med ei jente fra hjemstedet hans tidligere(det har vært noen episoder til med andre)..type hva slags undertøy hun har på seg osv. Jeg snoka ikke på "ulovlig" vis, og han ble temmelig paff når han skjønte at han ikke hadde sletta disse meldingene..han kalte henne ei venninne tidligere. Han sletta nr. hennes, bort fra fb og alt for at jeg ikke skulle være usikker, noe jeg satt pris på..men usikkerheten ligger jo å lurer litt under overflaten etter noe slikt.

Hun la han til på fb igjen en stund tilbake, og jeg sa klart ifra at om vi skulle gjøre dette så var det en ny start, og jeg ville ikke ha henne med på den. Han hadde absolutt ikke tenkt til å godta henne, men bare ignorere. Idag så jeg navnet hennes på fb-veggen hans..Og når jeg spurte hvorfor( jeg har ikke noe med det, men vi har blitt enige om å kunne spørre og være ærlige) så sa han at han ikke snakka med henne og ikke akkurat hadde tenkt til det. Men hvorfor i huleste ha hun der som venn da??! Vitsen.

Meget merkelig at han gjør dette når han vet hva jeg synes om det, og liksom vil være venner for å se hvor det går. Han påstår han ikke holder meg på gress, men man kan jo begynne å lure.

Det har vært veldig mye greier med han etter han gjorde det slutt, men jeg har blitt fordi jeg har trodd han når han har sagt han fortsatt har følelser for meg og vil dette..mulig jeg har vært naiv.

Har kommet til et punkt nå at det har blitt for mye..det er kun skuffelser og ingenting bra. Han tapper meg for energi med dette opplegget, og tror visst at jeg finner meg i alt fordi eg vil redde forholdet.

Nå er jo spørsmålet hvordan i huleste jeg skal komme meg over han?? Jeg skal ta tak i trening igjen imorgen, og jeg har jo sinne..så det hjelper. Men føler jeg trenger noen konkrete tiltak og ting å gjøre. Jeg er ikke i jobb om dagen, så det blir mye dødtid..

Hadde satt veldig pris på noen synspunkter, eller hvertfall tips om noen har tatt seg tid til å lese alt dette.

Fjoh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du stiller feil spørsmål. Du spør hvorfor du tiltrekker deg dem, men sannheten er at de tiltrekker seg deg. Sånn sett bør du heller spørre: hvorfor tiltrekkes du av dem?

Jeg vet feministene prøver å overbevise deg om at du ikke har noe ansvar for at menn knuller deg. Men i virkeligheten har du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han en drittsekk? Han har gjort det slutt med deg og er fri til å gjøre hva han vil, men du vil fortsatt bestemme over han? Er bare å innse at han har gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slutt, han kan gjøre hva han vil.

Han er ikke en drittsekk, dette er slik det fungerer.

Deal with it and MOVE ON - det har han gjort.

Anonym poster: 4159825689681854c803cdeb3988bdfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...