Gå til innhold

Enkleste måten å dø på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet sånn nesten hvordan du har det. Jeg har vært der selv. Jeg følte at jeg ikke hadde noe å leve for. At jeg ikke orket en dag til av livet mitt.

Men jeg tenkte på konsekvensene. Hva med de få som faktisk bryr seg? For meg var det farmoren min og to søstre, og en katt. Og hvis jeg hadde endt alt da hadde jeg aldri fått sett fortsettelsen på historien. Hvordan resten av livet blir. For det kan jo snu. Og egentlig er det vel mye opp til en selv om det faktisk gjør det.

Gi deg selv litt tid. Skaff hjelp og gjør endringer for å forsøke å endre livet ditt i positiv retning. Det er mulig.

Ikke gjør noe dumt. Du er helt sikkert en fantastisk person :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meg.

Jeg vedgår at jeg har selvmordstanker og at ensomheten river i meg som en sønderrivende tristhet. Jeg er lei av livet - rett og slett.

Jeg hadde selvfølgelig gått til psykolog for lenge siden, hvis det var et alternativ.

Men jeg skal slutte å opprette selvmordstråder nå. Og jeg beklager.

Takk for omtanken. Moderator kan stenge tråden for videre diskusjon.

Ikke beklag, du har en veldig mørk stund nå.

Jeg er litt feig som poster som AB, rett og slett fordi når jeg skriver med mitt ordentlige brukernavn, så er jeg ofte useriøs, så jeg var redd du (eller andre) ikke ville ta meg på alvor.

Men jeg mente alvor alt det jeg skrev, jeg la ut et telefonnummer, link til en side der du kan fortelle skriftlig hva som tynger deg, og ellers er det folk som har tilbudt seg å gi deg privat støtte uten at alle skal lese. Jeg synes virkelig du burde benytte deg av mulighetene som er gitt deg.

Det er ingen grunn til at du skal slite alene og ha slike tanker.

Anonym poster: b9c039e3839f2ea72bf0642fcc9b05ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Sulosi, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...