Gå til innhold

Enkleste måten å dø på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det? :tristbla:

Anonym poster: b81a9d9da7de1228b8ce593df8be1fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest finurlig

Det er ingen enkel måte å dø på, det er fryktelig lett å feile, og ende opp med en langsom og smertefull død..

Jeg kjenner deg ikke, men håper du slår fra deg disse tankene. Om du føler for å snakke med noen, send meg gjerne en pm. Men for all del, ikke gjør noe dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? :tristbla:

Dette spørsmålet håper jeg ingen gir deg svaret på.

Og det finnes aldri enkle løsninger.

Går du på skole? For hvis du går på skolen, så skal det være en helsessøster knyttet til skolen. Ta en prat med henne.

Eller kontakt Mental helse på tlf: 116 123.

Anonym poster: b9c039e3839f2ea72bf0642fcc9b05ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente

Denne her blir nok slettet... Men jeg kan fotelle deg at jeg har vært der du er mange ganger, og må kjempe mot selvmordstanker daglig. Men plutselig så kommer dagene, som gjør at det er verdt å leve. Ikke gi opp, det blir bedre! (jeg vet at det høres uvirkelig ut nå)... Men det blir faktisk bedre! Hva skjer dersom du dør? da kommer ingen ting? det er heller verdt å leve (selv om det kanskje er mye kjipt), vent å se hva som skjer:) livet tar slutt en dag uansett, så se heller hva som kommer rundt neste sving:)

Jeg vet at det er vanskelig å se det positive med livet når man er helt nede, Har vansker for det selv. Men prøv :)

:klem:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal love deg en ting, IKKE ta en overdose av piller. Det er et helvete. Hvis du nå TROR du ønsker å dø, så kommer du til å innse at du vil leve etter å ha tatt en stor dose piller. Og den skammen når du må be om hjelp, er det verste jeg noen sinne har opplevd. Enda værre var det når jeg våknet opp på sykehuset etter å ha blitt pumpet. Ska ikke gå inn på detaljer, men hvis du noen gang har hatt en ekstrem walk of shame, så er det INGENTING sammenlignet med å gå ut i fra sykehuset i bare sokkelesten og ei t-skjorte.

Jeg vet ingenting om din situasjon, men du kommer deg gjennom det, og det kommer til å gjøre deg sterkere. Slik at neste gang er det du som sitter her og gir råd til de som er deprimerte.

Lykke til, vennen. Og husk at i morgen er en ny dag. :klemmer:

Anonym poster: f49c0941a7800a567ca1911d9245f4b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Ikke gjør noe dumt nå. Du kan dø en annen dag, men ikke våkne til livet igjen

Går du til psykolog ? Ring han / henne. Går du ikke til psykolog ringer du fastlegen din i morgen, ikke vent.

Det er en begynnelse i hvert fall.

Håper du har noen venner eller familie du kan snakke med i kveld.

Ønsker deg lykke til, og håper det ordner seg for deg !

Endret av Candy Pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne tilføye...

Fra før har jeg nevnt mental helse sin hjelpetelefon, men om du ikke føler for å ringe, men kanskje vil heller skrive, så finnes det en mulighet:

Si det med ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste, men også kanskje den mest langvarige måte å dø på, er å leve hver dag uten glede.. Kalles zoombie-tilstanden.

Anonym poster: c2af022bb110f520eb3b9ba3f58f5e89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle visst mer, går du til psykolog, alder?

For å komme til psykolog går du gjennom fastlegen din. Eller tar en privattime. Samtaler kan hjelpe, medisiner kan hjelpe.

Ta tiden til hjelp, vet ikke hvor gammel du er. Tråden blir stengt, men du kan sende meg en PM om du vil :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du bor i Bergen kommune finnes noe som heter livskrisehjelpen . Der kommer man fort til gjerne samme dag/kveld. Vet ikke om det finnes noe der du bor men det kan du søke opp. Støtter også nettsiden "si det med ord (forum)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

fortell oss hva du har på hjertet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd, som gjør at du ser så mørkt på tingene akkurat nå?

Husk at det alltid vil komme en dag der tingene blir bedre. Uansett, det ligger tlfnr, link og tilbud om støtte og prat via pm i denne tråden, bruk mulighetene!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Varfør orker du ikke?

Skriv ned det så skall du se at det ikke er anledning nok til å slutte det ende livet du fått.

Hvis du er heldig så lever du tills du er 100år, frisk på alle sett og vis (varken alzimers eller handikapp pga alderdom). Vet ikke hvor gammel du er nå men hvis du lagt ned 10år av ditt liv med ett rent helvete fra 20-30 (gjetting) så har du allikevel 70(!!!!) fin fine år at leve på.

Livet er DITT, og du kontrollerer hvordan du skall se på ting. En venninne var mobbet og alene når hun vokste opp men valte da at begynne å pugge hver dag isteden for at være med venninner slik alle andre gjorde. Hun ble best! Hun har et bra jobb, bra betalt og bor halve året i syden. Hun lever livet NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da hadde du ikke skrevet her din gjøk, det er noe du drømmer om, som gir deg et håp.. og det er i hvert fall ikke døden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...