AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Kjæresten min gav meg full tilgang til å sjekke hans mobil fakturaer, da jeg misstenker utroskap. Desverre står det bare hvor mye penger han har ringt på å ringe innland/utland osv og ingen spesifikke nummer. Hvor finner man lista over nummer som har blitt ringt hver mnd? Takker for svar. Anonym poster: 25b64bc8a96e2a9f5cd404146b0ea9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Du må be om spesifisert faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Du må be om spesifisert faktura. Hvordan ber jeg om det? Kan de gi meg fra i fjord? er nemlig da jeg tror dette skjedde. ts Anonym poster: 25b64bc8a96e2a9f5cd404146b0ea9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitta Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 Operatøren har sikkert et arkiv, men det må han be om selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 Ville bare slått opp først som sist jeg. Enten finner du ut at han var utro. Eller så finner du ut at han ikke var utro, og han dumper deg for at du er en FREAK Anonym poster: 49e990ce3882ce4a91a107128e1a64d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemette Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 Really? Skal du begynne å grave tilbake til ting som kan ha skjedd i fjor? Såklart, har han vært utro så bør du ikke satse på fyren, men ikke driv å leit etter bevis fra 2011, det gjør deg bare litt freaky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #7 Del Skrevet 8. juli 2012 ved å logge deg inn i hans "min side" og krysse av spesifisert faktura. Om det er en gamme faktura du vil ha spesifisert, må han nok kontakte dem. Ja, folk kan synes at du er en freak, men noen våkner også etter flere år fordi de ikke hadde giddet å være freak. Så før du fortsetter, prøv å tenke igjennom det og analysere om du virkelig har gode grunner til å være mistenksom. Det du kan gjøre er å be ham om å ringe operatøren sin og be om den spesifiserte faktura du ønsker. Om han nekter, kan det være fordi han ikke liker din mistenksomhet også. Ellers at han trodde han kunne lure deg med å si at du fikk se faktura siden han allerede visste hva du kom til å finne. Jeg har vært i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg aldri ha sjekket.... og jeg burde. Jeg var da i begynnelsen av 20-årene, og nylig fant jeg ut at han hadde vært utro hele tiden. Men om du ser litt tilbake i tid, og innser at du ofte har vært mistenksom mot dine kjærester, er det nok at du trenger å bli betrygget, og da er det beste å fortelle ham om det på en pen måte. Det er snakk om å kommunisere og dele sine følelser med hverandre, i en rolig atmosfære. Så det er altfor lett for oss som ikke kjenner dere eller deres forhold å si at du er freaky eller at du bør utforske det nærmere, du vet sikkert hva som er riktig. er du virkelig freaky, kan det føre til alvorlige problemer mellom dere også, bortsett fra om han er spesiell forståelsesfull. Men om det er slik at du trenger å føle deg trygg, og at til tross for at han har gjort mye for å betrygge deg er du fremdeles mistenksom mot ham, er ikke problemet ved ham... Anonym poster: 06278fa685ace1b603917ca8d5a20acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Skrevet 8. juli 2012 #8 Del Skrevet 8. juli 2012 Dersom han er Netcomkunde kan han logge inn på Min side på netcom.no og få opp alle spesifiserte faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Kjæresten min gav meg full tilgang til å sjekke hans mobil fakturaer, da jeg misstenker utroskap. Desverre står det bare hvor mye penger han har ringt på å ringe innland/utland osv og ingen spesifikke nummer. Hvor finner man lista over nummer som har blitt ringt hver mnd? Takker for svar. Anonym poster: 25b64bc8a96e2a9f5cd404146b0ea9f6 Da må du be om spesifisert faktura hos teleoperatøren, der står alle nr han har ringt og sendt meldinger til og omvendt Anonym poster: 283e96176ce613502fe0eb4053168445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #10 Del Skrevet 8. juli 2012 Pga datalagringsdirektivet kan du kun få spesifisert faktura for 3 mnd tilbake i tid dersom han har månedsfaktura, og 5 mnd tilbake i tid dersom han har kvartalsfaktura. Operatørene har ikke lov til å ta vare på slik info lengre enn nevnte måneder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå