Gjest P-Che Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Hei alle! Kjæresten min og jeg har vært borte fra hverandre i noen dager; vi har hatt det litt dårlig i det siste og han har vært mye ute på byen med kompiser (han har ferie, jeg jobber fortsatt). Det pleier å gå helt ok at han går ut (han drikker veldig lite) og oppfører seg generelt veldig fint. Av en eller annen grunn så har jeg hatt en skikkelig stygg magefølelse de siste ukene og bestemte for å snoke; jeg har vært lenge nok på KG til å vite hva folk mener om snoking og jeg har 1 ting å si om det; alle har forskjellige meninger og jeg mener ikke at snoking er feil i det hele tatt. Det betyr seff at han kan se tlf, e-post, facebook osv akkurat når han vil også. Det er kun snoking hvis ting holdes skjult. Uansett; jeg sjekka Facebook siden han og fant en del samtaler med kompisene sine. Ikke noe stort; annet enn prat om ting de liker og er interessert i osv. Jeg ville ikke lese ting som ikke direkte påvirket den ekle følelsen jeg hadde (mener tross alt at han og kompisene skal ha samtalene sine i fred). Det jeg derimot satt og leste på var hvor han har vært disse dagene han har vært ute på byen. Han har løyet om hvilke steder og hvilke folk han har vært med. Det syns jeg er utrolig rart fordi det er helt vanlige utesteder og jeg kjenner alle de kompisene han var med. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor han direkte løy om hvor han var og hvem han var med? Disse kompisene hans er single og er naturligvis ute med mange jenter osv. Det var en del meldinger frem og tilbake om de ulike jentene, hvor fine de var og hvem som hadde seg med hvem. Fortsatt vanlig gutteprat, men da jeg spurte om hvem han var med så nevnte han aldri noen av de jentene! Siden vi er borte fra hverandre, har vi bare tekstet en del. Da har jeg sagt fra om hva jeg fant (som sagt er "snoking" ikke noe problem for oss, selv om han sikkert ikke forventet det) så har han vært utrolig frekk mot meg og bannet til meg. Han har fortalt ting i bruddstykker og jeg føler at jeg har måttet presse og grave i flere timer for å få NOE sannhet ut av han. Det er utrolig slitsomt, men poenget er jo dette med å lyve. Jeg bryr meg ikke om hvor han går ut eller hvem han er med av kompiser eller deres erobringer, fordi jeg vet at han elsker meg og oppfører seg når han er ute. Men akkurat dette med at han lyver og er så utrolig vrang og nekter å fortelle hele sannheten som plager meg. Til slutt sier han at alt jeg leste på Facebook var tull mellom kompiser og at hvis jeg ikke har noe annet "bevis" så er jeg bare helt på jordet osv. Tull mellom kompiser? At han var på et annet sted enn han sa til meg? Jeg forstår liksom ikke hvorfor han oppfører seg på denne måten selv om han VET at jeg var på siden hans og har lest alt selv. Han nekter på en måte fortsatt for det jeg spør om. Mine mistanker handlet egentlig ikke om dette med jenter eller utesteder; det kom fra at han løy om ei jente han hadde kontakt med for lenge siden (igjen handler det om sannhet for meg og ikke om han har kontakt med jenter eller ikke). Han pleier alltid å fortelle meg om ting når han har vært ute med venner og denne gangen har han på en måte unngått å snakke med meg om ting i det hele tatt. Da har jeg følt at han skjulte noe. Hva tenker dere? Selve samtalene og hva løgnene handler om er egentlig bare idiotisk og helt uviktig for meg. Men hans oppførsel i ettertid og den stae holdningen der han nekter å innrømme at han løy er helt jævlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vagina Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Han er åpenbart utro mot deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Han trenger nødvendigvis ikke å ha vært fysisk utro, men at det er noe som ikke stemmer er helt klart. Han kan ha gjort ting som han kanskje ikke ville ønsket du gjorde mot han. Dette er rene spekulasjoner, men det er dermed ikke sagt at du skal godta oppførselen hans. Når du sitter med en slik følelse får du begynne å jobbe deg ut av forholdet, alternativt får du godta det, men da er du også følelsesmessig ødelagt etter kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongen Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 Denne oppførselen hans i ettertid er også det som skurrer. Nå syns jeg også at man skal si fra til kjæresten om man henger med jenter som kjæresten ikke kjenner, men det er bare meg og min kjære da. Allikevel er det jo litt rart. Det kan være at han ikke vil si noe pga den dårlige tiden dere har? Om han er sint på deg for noe? Eller at han mener at han virkelig ikke har gjort noe galt og derfor irriterer seg over at du spør og snoker? Ikke vet jeg, men NOE rart er på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest P-Che Skrevet 9. juli 2012 #5 Del Skrevet 9. juli 2012 Han trenger nødvendigvis ikke å ha vært fysisk utro, men at det er noe som ikke stemmer er helt klart. Han kan ha gjort ting som han kanskje ikke ville ønsket du gjorde mot han. Dette er rene spekulasjoner, men det er dermed ikke sagt at du skal godta oppførselen hans. Når du sitter med en slik følelse får du begynne å jobbe deg ut av forholdet, alternativt får du godta det, men da er du også følelsesmessig ødelagt etter kort tid... Det er dette jeg også tenker. Jeg kan ikke tenke meg at han var fysisk utro (selv om jeg er klar over at det kan skje hvem som helst), men det bare passer ikke helt med det bildet jeg har av han. Men jeg vet at noe garantert ikke stemmer! Hvordan få han til å innrømme alt om dette? Hver gang jeg snakker med han, så hisser han seg bare opp. Jeg er ikke av den kjeftete typen, er ganske rolig og orker ikke krangling så jeg bare stiller spm på en helt vanlig og rolig måte. Hadde jeg vært angripende, kunne jeg forstått at han blir hissig og sint på meg, men jeg er rolig. Og derfor virker det så rart at han skal reagere sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå