Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Er 8 års aldersforskjell for stor hvis jenta er 27 og gutten 21? Vet det høres helt sykt ut, men han er veldig moden, og utseendemessig er det ingen forskjell .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Dersom dere begge syns det er greit så er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Men bryter det ikke litt med samfunnets normer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 27-21=6 år, ikke 8 ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 Du mener 6 års aldersforskjell? Uansett sier jeg go for it, dersom du liker han. Herregud, mannen er jo voksen og 6 år er egentlig ikke så mye, og dere er begge i 20-årene og på omtrent samme "sted" i livet. No worries. Anonym poster: 51cad2ece6dda764a8ed45b0a61594bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeus Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 Er 8 års aldersforskjell for stor hvis jenta er 27 og gutten 21? Vet det høres helt sykt ut, men han er veldig moden, og utseendemessig er det ingen forskjell .. Nei ikke så stor. Siden dere er fortsatt unge begge to. Om dere holder ut leeenge, så vil dere nok finne ut underveis om det er eller blir et problem for dere. Nytt livet og det måtte byr på:-) Go Girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mog Skrevet 8. juli 2012 #7 Del Skrevet 8. juli 2012 Så lenge begge har det bra sammen, og trives i hverandres selskap, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 8. juli 2012 #8 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Null stress med mindre du er av typen som går rundt og bekymrer deg over hva andre tenker hele tida. Edit: typo. Endret 8. juli 2012 av Minpin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Å herlighet, tenk selv ts! Er det for mange år mellom dere så mener du det og blir ikke i lag med vedkommende. Selv er jeg lykkelig i lag med en som det er 20 års aldersforskjell på, men så spør ikke jeg hva andre fremmede på et forum mener om forholdet mitt. Det holder å vite at jeg og kjæresten mener om hverandre og hvordann vi har hatt det i lag de siste 7 årene som er fantastisk hvilken rolle spiller det da hva andre tenker? Anonym poster: 88675d3044d9c822564a857af6b29fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå