Gjest Vivien Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) . Endret 25. juli 2012 av Vivien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Ninni- Skrevet 12. juli 2012 #2 Del Skrevet 12. juli 2012 Hei Jeg er ei jente i midten av 30-årene, som gjerne blir kjent med andre single damer. Kjenner meg litt igjen i det du skriver over her, da de fleste venninnene mine er i forhold. Jeg har et barn, men også mye alenetid, og vil gjerne komme i kontakt med andre single damer som kanskje kunne tenke seg å finne på noe, reise på konserte, turer el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 12. juli 2012 #3 Del Skrevet 12. juli 2012 Blomsten, hvor er du?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 14. juli 2012 #4 Del Skrevet 14. juli 2012 Blomsten, hvor er du?! Jeg er under 30, og er allerede med i en annen slik gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 14. juli 2012 #5 Del Skrevet 14. juli 2012 Å dæven, beklager, men du ser så voksen ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vivien Skrevet 14. juli 2012 #6 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) . Endret 25. juli 2012 av Vivien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå