Gjest xxxx Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg vil gjerne vise Notetur Nomen at det er flere av oss som støtter han. At han ikke har gjort noe galt ved å velge kjærligheten. Og at vi ønsker han alt godt! Klemmer sendes til deg og din kjæreste! Dere som føler behov for å kritisere eller hva, dere kan klikke dere ut igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Leste tråden tidligere idag, lykke til fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjøløven Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Joiner den, og sender Notetur Nomen mine beste ønsker og at han finner en vei ut av det kaoset han er midt inne i forhold til familien, og at han får det livet han ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 kan noen fortelle oss andre hva i helsike det er som har skjedd? dere som har lest tråden vet hva det handler om og notetur nomen har jo ikke planlagt å holde det hemmelig heller. han la det jo ut.... hvis man skal støtte han må man jo vite hvorfor? ikek sant? eller har dette blitt en hemmelig sekt hvor kun de som leste tråden skal skjønne noe. Anonym poster: 9409e4a2484e90e2b6b6b1f6928934d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxx Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 kan noen fortelle oss andre hva i helsike det er som har skjedd? dere som har lest tråden vet hva det handler om og notetur nomen har jo ikke planlagt å holde det hemmelig heller. han la det jo ut.... hvis man skal støtte han må man jo vite hvorfor? ikek sant? eller har dette blitt en hemmelig sekt hvor kun de som leste tråden skal skjønne noe. Anonym poster: 9409e4a2484e90e2b6b6b1f6928934d8 Familie og slekt slår hånden av han fordi han elsker en kristen jente. Kort sagt. Og han er imellom barken og veden fordi han elsker jenta og han elsker familien. Derfor støttegruppe. Bli gjerne med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 Vi har jo bare hørt en side av saken. Jeg synes du burde bli kjent med denne mannen og finne ut hva som egentlig har skjedd før du lager en støttegruppe. Vi her inne vet ingen verdens ting om bakgrunnen for at familien ikke vil ha kontakt med ham. Jeg har en bror som vi andre søsknene ikke vil ha noe med å gjøre og det er det meget gode grunner for. Anonym poster: dac21f31590e3d66f3092d67573f81a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxx Skrevet 8. juli 2012 #7 Del Skrevet 8. juli 2012 Vi har jo bare hørt en side av saken. Jeg synes du burde bli kjent med denne mannen og finne ut hva som egentlig har skjedd før du lager en støttegruppe. Vi her inne vet ingen verdens ting om bakgrunnen for at familien ikke vil ha kontakt med ham. Jeg har en bror som vi andre søsknene ikke vil ha noe med å gjøre og det er det meget gode grunner for. Anonym poster: dac21f31590e3d66f3092d67573f81a7 Jeg har selv vært i en lignende situasjon, så jeg kjenner igjen mye av det Notetur Nomen har fortalt i tråden sin, som dessverre ble slettet. Skal det at jeg tar personlig kontakt med Notetur Nomen og finner ut av fakta tilfredstille ditt krav til hva som skal være en støttegruppe? Støttegruppen er ikke for deg eller meg. Den er for han og kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 8. juli 2012 #8 Del Skrevet 8. juli 2012 Tråden flyttes til personlige meldinger. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Familie og slekt slår hånden av han fordi han elsker en kristen jente. Kort sagt. Og han er imellom barken og veden fordi han elsker jenta og han elsker familien. Derfor støttegruppe. Bli gjerne med! Jeg har ikke fått med meg denne tråden, men dette høres ut som en veldig vanskelig situasjon å være i Håper det går bra med deg, Notetur, og at dere klarer å finne en løsning på dette i sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatMaru Skrevet 14. juli 2012 #10 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei, alle. Jeg som har opprettet denne brukeren er kjæresten til Notetur Nomen. Jeg ville bare fortelle dere alle at han satte pris på å få høre at dere har diskutert at tråden hans ble slettet, samt at noen har åpnet denne tråden for å vise støtte. Fordi trådene ble flyttet måtte jeg opprette profil og logge meg inn. Jeg ville bare fortelle at de som forstod alvoret i situasjonen da de nå slettede tråden(e) ble åpnet, forstod det rett. Min kjære, gode gutt holdt da på å bukke under for presset med å bli avvist av familien sin over lang, lang tid. Jeg lurer nå veldig på om det er rett av meg å holde på ham, men han insisterer på å ikke miste meg. Han har til slutt forsøkt, for andre gang, å ende sitt eget liv i et rop om hjelp. Så harde kan altså enkelte foreldre gjøre hjertene sine, i forsøket på å tilfredstille alle andre enn seg selv og ta hensyn til alle andres mening, enn følelsene og behovene til sine egne barn. Dette er en kultur jeg strever med å forstå. Min kjære lever midt mellom disse to kulturene. Ikke er han tradisjonell asiat og ikke er han fullt, tradisjonelt vestlig. Men han har mine foreldre,han har min slekt og han har meg. Vi er glade for tråden dere har åpnet, diskusjonen omkring tråder som ble slettet da han ikke hadde egne ord på det han ville formidle og for støtten dere har gitt ham her. Tusen takk fra oss begge, Til moderatorteamet vil jeg si at dersom man bare lytter til tekstene i et menneskets utvalgte sanger, kan man finne ut hva som betyr mest for dem og hva som ligger dem på hjertet. En oppfordring om å lytte til ordene som ble sagt i sangtekstene, skrev han da også selv eksplisitt i tråden. Jeg vet hva han postet i den og jeg vet at han ikke var hverken ufin, respektløs,usammenhengende eller utenfor regelverket. Mulig brukte han i to innlegg noen bokstaver på et språk som de fleste nordmenn ikke forstår. Men det dreide seg så vidt jeg husker om to enkeltsående ord som lett kan oversettes i google-translate. Ordene det dreide seg om var, så vidt jeg husker, "hvorfor" og "vær så snill". De sangene han postet var rettet delvis til meg og delvis til hans foreldre. De fortalte om dypt følt kjærlighet og et ønske om tilgivelse for å føle kjærlighet på feil måte. At dette skulle sensureres vekk fra samlivsforumet på et nettsted som KG, kan jeg ikke forstå på noe nivå. Men da har jeg sagt mitt. Klemmer til dere alle som ville støtte og hjelpe og som viste forståelse. K 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juli 2012 #11 Del Skrevet 14. juli 2012 Kjære CatMaru og Notetur, dette var hjerteskjærende å lese. Så meningsløst Jeg håper dere klarer å finne en god løsning og en vei ut av dette sammen. Ønsker dere begge alt godt for framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 14. juli 2012 #12 Del Skrevet 14. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 14. juli 2012 #13 Del Skrevet 14. juli 2012 Da er jeg virkelig glad for at xxxx laget denne støttetråden! Lykke til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå