Gjest Lise Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg har vært sammen med kjæresten min i ca 4 år. Han er 38 år, jeg er 10 år yngre. Vi hadde en periode hvor det var slutt noen mnd fordi han var utro mot meg. Han hadde flere såkalte "venninner" som var mye mer enn venninner. Da jeg ble kjent med han hadde han også en "venninne" som bodde hos han, men hun flyttet ut en stund etter at vi ble kjærester. (Vi bor ikke sammen) I ettertid har jeg funnet ut at det var noen mer mellom de to, og at hun ble skikkelig såret over at han hadde funnet en ny. Men, jeg har altså gitt han en ny sjanse og jeg tror virkelig at han har skjerpet seg. Jeg stoler på han, men ikke 100 % enda, ting tar tid og minnene sitter jo der enda. Etter vi ble sammen på nytt fikk han seg nok en venninne, han var klar på at dette bare var en dame som han gikk tur med sammen med hundene deres. Jeg likte det ikke, og da hun kom med en stor julegave til han med et kort til. Fikk jeg nok. Kjæresten sa også at hun virket interessert. "Slik som alle venninner blir" sier han. Ja de blir tydeligvis det, og han har ikke klart å si nei til tilbud. Så jeg sa at hvis vi skulle fortsette orket jeg ikke at han skaffet seg nye venninner. Nok er nok. Det hadde vært annerledes om han hadde en god venninne fra før vi ble kjærester. Han har heller aldri ønsket at jeg skal ha mannlige venner.. Hunden hans er en stor og sterk hund som ikke hvem som helst kan passe. Jeg har passet han flere ganger men i det siste tør han heller ikke å la meg få passe han. Han vil heller ikke ha han på kennel. Han la ut en annonse på en hundeside hvor han etterlyste pass til hunden. For noen mnd siden videresendte han en mld til meg fra en ung jente som var interessert i å passe hunden ofte, det sto også telefonnummeret hennes i mld. Jeg sa at jeg ikke synes noe om det, dette hadde vel blitt en ny venninne, ikke bare en som passet hunden. Han sa også at det var helt uaktuelt. Så jeg tenkte ikke mer på det. Men her en dag så jeg på telefonen hans at han har nylig sendt flere meldinger til denne jenten, ringt og mms (sikkert av hunden) så nå vil han tydeligvis at hun skal passe den og han skal holde det skjult for meg. Jeg ble så skuffet, har bare ett "krav" etter hans utroskap, at han ikke skal få flere dame vennskap, hvertfall ikke enda, jeg er ikke klar for det. Og han kunne fint hatt hunden på et hundehotell noen dager, eller la meg passe hun, han har også mannlige bekjente som har sagt at de kan passe,men det er liksom ingen som er god nok til å passe denne hunden så dette skurrer veldig for meg, en ung jente. Og hvertfall når jeg har sagt at det synes jeg ikke noe om, og han har sagt at det er uaktuelt. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, og hva jeg skal si til han. Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitta Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Høres ut som om han ikke er helt klar for å kutte ut alt av venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Player som er avhengig av bekreftelse og blir aldri voksen. Dump han eller leve med å bli evig bedratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 Player som er avhengig av bekreftelse og blir aldri voksen. Dump han eller leve med å bli evig bedratt. Dette er med 99% sannsynlighet fasiten i denne saken Been there.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 Tror neppe dette er en mann som kommer til å endre seg for din skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå