CherryBerry Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Hva går DU rundt og er redd og nervøs for? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venter Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Svaret fra samordnaopptak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 Bryllupet gjør meg nervøs. I natt drømte jeg at vielsen var over og det var tid for fotografering. Også hadde min mann og fotografen (som er brødre) stukket av fordi de skulle hente 3000 billige ark. Det er helt idiotisk at man skal gå rundt å være nervøs for slikt. Det viktigste er jo at vi blir gift^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 8. juli 2012 #4 Del Skrevet 8. juli 2012 skal snart reise laaangt bort på utveksling... er nervøs for kjæresten her hjemme, som jeg for et halvt år siden fikk vite hadde vært utro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauk Skrevet 8. juli 2012 #5 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) skal snart reise laaangt bort på utveksling... er nervøs for kjæresten her hjemme, som jeg for et halvt år siden fikk vite hadde vært utro... Bare å dumpe, først som sist. Ha det gøy på det nye stedet ditt - uten nervøsiteten og forpliktelsene. Har han/hun vært utro en gang før, og du nå skal langt bort, hva tror du kommer til å skje? Beklager å si det, men siden dere fortsatt er sammen etter noe slikt, så VET han/hun at du lar deg tråkke på. Dømt til å gå galt. Slå opp, og kos deg på ditt nye sted. Endret 8. juli 2012 av mauk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 Redd for at kroppen snart eksploderer hvis ikke den slutter å fylle seg med vann. Eller at jeg får blodpropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venter_også Skrevet 8. juli 2012 #7 Del Skrevet 8. juli 2012 Svaret fra samordnaopptak.. Jeg også, grøss og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ser Skrevet 8. juli 2012 #8 Del Skrevet 8. juli 2012 At jeg har fått mensen midt i eggløsningsperioden.. At jeg aldri får meg type.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Venter på karakteren fra siste eksamen og er veldig nervøs for den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Del Skrevet 8. juli 2012 Om jeg i det hele tatt kommer inn på en skole i den byen jeg vil. Kom ikke inn på 1. Og takket nei til 2. Anonym poster: eae9fca4d84ac36e1e3667317f69a148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #11 Del Skrevet 8. juli 2012 Starter snart ny jobb Anonym poster: b206698b002a466c54aeb3a7e0619ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #12 Del Skrevet 8. juli 2012 På storbyferie med noen jeg nesten ikke kjenner... Anonym poster: 200af36639c0ddbe57a5e098eecfa1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 8. juli 2012 #13 Del Skrevet 8. juli 2012 Må ta en samtale med en kollega om noe hun har gjordt, som ikke var ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #14 Del Skrevet 8. juli 2012 At jeg har fått mensen midt i eggløsningsperioden..At jeg aldri får meg type.... Huh? Er det normalt å få mensen når du har eggløsning?:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Be My Guest Skrevet 8. juli 2012 #15 Del Skrevet 8. juli 2012 om jeg kommer til å sende sms til noen som absolutt ikke burde hatt den. Det kommer til å skje.... (ingen big dealtype melding, bare sikker på at en dag så sender jeg no fjas ti noen som absolutt ikke burde hatt den, sjefen f.eks). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gest Skrevet 8. juli 2012 #16 Del Skrevet 8. juli 2012 Ingenting siden det er sommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ufotogen Skrevet 8. juli 2012 #17 Del Skrevet 8. juli 2012 Ny arbeidssituasjon og ny jobb. Er redd for å gjøre feil som får negative konsekvenser.. .Ikke lett å være nyutdannet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLola Skrevet 8. juli 2012 #18 Del Skrevet 8. juli 2012 Fagprøve som nærmer seg, oppkjøring som også nærmer seg, og jobbmuligheter etter fagprøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #19 Del Skrevet 8. juli 2012 Min eks hun er ei heks! Anonym poster: 88a1f9e44e7ef8b7b4d96d62d8a1ed6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 8. juli 2012 #20 Del Skrevet 8. juli 2012 At ting ikke går som planlagt. Blir så frustrert og stresset om ting ikke går min vei. NÅ er det på tide. Og noe litt mer useriøst - Satan`s hjelpere ( langbein / stankelbein ) HATER de. De er så ekle og jeg blir dårlig av å se de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå