Rockemusen Skrevet 11. juli 2012 #21 Skrevet 11. juli 2012 ALLE veit jo hva du har gjort. Og det at du ser litt små shabby ut og er på vei hjem, og vil vel kanskje ikke akkurat vandre gjennom byen, men du må ( for å komme deg hjem) ... Er vel det som er litt shame i det hele .. Jeg ser ikke på det som en veldig stor ting, men man vil jo som regel ikke rope ut om hva man har bedrevet nattetiden med, noe man på en måte gjør ved å gå hjem etter en one night xD
Knirke Skrevet 12. juli 2012 #22 Skrevet 12. juli 2012 (endret) Jeg har bare vært flau over det én gang, og det var den gangen jeg måtte gå igjennom halve byen på 18. Mai, iført bunad Endret 12. juli 2012 av Knirke 9
Bedreviterinne Skrevet 12. juli 2012 #23 Skrevet 12. juli 2012 Det er vel kombinasjonen av å både se ut som en dass med sminke til hælvette og klær som passer bedre på kveldstid, samt det at ALLE vet at du har hatt sex
Gjest NozMonster Skrevet 12. juli 2012 #24 Skrevet 12. juli 2012 Jeg har bare vært flau over det én gang, og det var den gangen jeg måtte gå igjennom halve byen på 18. Mai, iført bunad åååh herremin!! Jeg synes jeg ser det!!! Tusen takk for at du ga meg en god latter her jeg sitter alene hjemme!!
Knirke Skrevet 12. juli 2012 #25 Skrevet 12. juli 2012 åååh herremin!! Jeg synes jeg ser det!!! Tusen takk for at du ga meg en god latter her jeg sitter alene hjemme!! Det ble jo ikke akkurat bedre av at jeg måtte ta både T-bane og buss, og folk drev og ropte etter meg at jeg hadde tatt feil av kalenderen... 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #26 Skrevet 8. august 2012 Jeg må innrømme at det å gå barbeint hjem med pumpsene i henda og partykjolen på, med maskara i hele ansiktet og Tina Turner-hår ikke er spesielt kult. Spesielt fordi jeg bor midt i byen og må gå forbi masse folk. Får liksom følelsen av at alle ser på meg og tenker "Hu har pult i natt!" Begynner dog og bli veldig lenge siden sist dette skjedde.. Anonym poster: f46cc0a189d194c7c5bdc36c0c2f05d6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #27 Skrevet 8. august 2012 jeg kan gå denne walk of shame uten å ha sex mange ganger. folk må jo tro jeg har et overaktivt sexliv... Anonym poster: ca37d1e20908e5f5d3589b306a9870f3 2
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2012 #28 Skrevet 8. august 2012 Jeg må innrømme at det å gå barbeint hjem med pumpsene i henda og partykjolen på, med maskara i hele ansiktet og Tina Turner-hår ikke er spesielt kult. Spesielt fordi jeg bor midt i byen og må gå forbi masse folk. Får liksom følelsen av at alle ser på meg og tenker "Hu har pult i natt!" Begynner dog og bli veldig lenge siden sist dette skjedde.. Det gjør jeg, så sender jeg deg en mental high five. 3
darth Vader Skrevet 8. august 2012 #29 Skrevet 8. august 2012 Fordi mange kvinner skammer seg over sin egen seksualitet og føler de dømmes når folk ser de går the walk of shame. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre, men jeg er jo mann da og skrudd sammen litt mer fornuftig... :D
SemperFi Skrevet 8. august 2012 #30 Skrevet 8. august 2012 Jeg var flau en gang. Vi var ute på torsdag, kleskode var dress for herrer og kjoler for kvinner. På fredag møtte jeg opp i auditoriumet iført dress. Noen lo, fliret og andre klappet. Faen ta obligatoriske oppmøter og dårlig tid! 1
SemperFi Skrevet 8. august 2012 #32 Skrevet 8. august 2012 Er det det verste? Jesus mann. Etter at jeg ble 19 gikk jeg fra langvarige forhold til langvarige forhold. Det re nå i det siste jeg har "walks of shame" Men nå er ikke den byen jeg bor i under studier så stor at jeg treffer så mange folk 0600 på dagen. Ellers har jeg vært heldig med avstanden. Men er walk of shame verre for kvinner enn menn? Vi har ihvertfall en mer behagelig walk og shame uten høye hæler.
sebra Skrevet 8. august 2012 #33 Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg føler det er like pinlig å gå hjem fra venninder etter en bytur, de som ser deg tenker jo automastisk at du har møtt noen kvelden før og da blir jeg klein, og da føles det som en walk of shame. Noen ganger så har jeg nesten litt lyst til å skrive ett skilt på ryggen min hvor det står: nei dette er ingen walk of shame, jeg har sovet hos en venninnne. Endret 8. august 2012 av sebra
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2012 #34 Skrevet 8. august 2012 Men er walk of shame verre for kvinner enn menn? Vi har ihvertfall en mer behagelig walk og shame uten høye hæler. Kommer an på hangoveren.
Capt. Obvious Skrevet 8. august 2012 #35 Skrevet 8. august 2012 Er vel egentlig derfor jeg ikke gidder å dra på noe særlig nachspiel. Våkne et helt annet sted, ta seg hjem i gårsdagens antrekk mens man føler seg sliten og jævlig...Nei, det er kun et sted man skal våkne opp etter en tur på byen etc. og det er hjemme. Evt. på hotellrommet eller der man bor MED skift. Men aller helst hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå