Gå til innhold

Walk of shame


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så shameful med å vise at man har fått seg noe?

Anonym poster: ec654ca334713697df37b61f135b8ece

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

…… :)

Endret av Lydia
Skrevet

Ehm, å legge ut bilder av andre uten vedkommendes samtykke er vel ganske ille? Spesielt i en slik sammensetning? :haar:

Feil tråd?

Gjest Gjest20
Skrevet

Haha, leste feil, beklager.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...det lurer jeg også på. Ikke noe å skamme seg over det. :sengekos:

Anonym poster: 88a759ffaefb5dd7f45f6fdb9c187112

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg pleide å sette på fantastisk god musikk på øret, og vandre hjem med verdens største glis.

  • Liker 10
Skrevet

Jeg hadde også musikk på øret i dag. Og skikkelig vonde sko. Men jeg hadde ikke fått meg noe. Så det var jo en skikkelig walk of shame.

  • Liker 3
Skrevet

He he, har alltid tenkt at det bare er om du gjorde noe du helst ville ha ugjort - ellers er det vel ikke noe å skamme seg over?

AnonymBruker
Skrevet

minipusen, hvorfor fikk du ikke noe? Det er jo ikke så vanskelig akkurat :fnise:

Anonym poster: ec654ca334713697df37b61f135b8ece

Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg synes at når man går hjem med gårsdagens sminke, partyklær og høye heler tidlig på morgenen, etter en ons, er ganske shameful egentlig. Har vel noe å gjøre med kjønnsrollene, tror ikke jeg ville hatt følelsen av at alle så på meg, og tenkte at jeg var så "lett på tråden" om jeg var gutt.

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner burde ikke ha sex :O

Tror det er det det går ut på, vi ser aldri det problemet med menn..

ahh,kvinner,hvorfor gjør dere det så vanskelig for andre kvinner?

Anonym poster: a953ab2d887561eb1b4fa17ee35518a3

Skrevet

Kvinner burde ikke ha sex :O

Tror det er det det går ut på, vi ser aldri det problemet med menn..

ahh,kvinner,hvorfor gjør dere det så vanskelig for andre kvinner?

Anonym poster: a953ab2d887561eb1b4fa17ee35518a3

Jamen hvis vi IKKE har sex, så blir det jo faenmeg feil det også! :glare:

(Skulle egentlig finne artikkelen til han "nye" som ble arrestert. Men jeg greier ikke å huske hva han heter.. )

  • Liker 1
Skrevet

minipusen, hvorfor fikk du ikke noe? Det er jo ikke så vanskelig akkurat :fnise:

Anonym poster: ec654ca334713697df37b61f135b8ece

Hehe, jeg var ikke ute etter det. Var på nach med noen venner. Jeg er i et forhold og har ingen planer om å ha meg med tilfeldige jeg møter ute på byen. ;)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Det er sjeldent jeg tar meg denne spaserturen, men jeg synes ikke det er særlig shamefult om man ikke gjør det hver helg, eller bortimot hver helg i hvertfall... jeg synes det er festligere å følge med på wosp :ler:

Nettsiden blir bestandig oppdatert på søndager :ler:

Endret av NozMonster
Skrevet

Det er sjeldent jeg tar meg denne spaserturen, men jeg synes ikke det er særlig shamefult om man ikke gjør det hver helg, eller bortimot hver helg i hvertfall... jeg synes det er festligere å følge med på wosp :ler:

Nettsiden blir bestandig oppdatert på søndager :ler:

Finner ikke den nettsiden jeg, link? :P

Skrevet

Kjolen føles alltid mye kortere i dagslys, sminken har ofte flyttet seg noen cm ned i forhold til hva den opprinnelig var. Dét er det som er skamfullt, ikke det at man har hatt seg.

  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Finner ikke den nettsiden jeg, link? :P

http://wosp.blogg.no/

http://wospnorge.com/

Kjolen føles alltid mye kortere i dagslys, sminken har ofte flyttet seg noen cm ned i forhold til hva den opprinnelig var. Dét er det som er skamfullt, ikke det at man har hatt seg.

Jeg synes for så vet det er veldig pinlig om jeg møter noen kjente på bussen hjem, eller enda værre: om huseierne mine sitter ute i hagen i det jeg må gå forbi...

Gjest "gjest"
Skrevet

Hva er så shameful med å vise at man har fått seg noe?

Anonym poster: ec654ca334713697df37b61f135b8ece

På norsk, tusen takk.

Gjest NozMonster
Skrevet

På norsk, tusen takk.

du er så seriøs hele tiden gjest....

Det heter jo "walk of shame" , så det ble jo bare litt morsomt at ts skrev "shameful " :roll:

  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

du er så seriøs hele tiden gjest....

Det heter jo "walk of shame" , så det ble jo bare litt morsomt at ts skrev "shameful " :roll:

Er ikke Walk of shame en litt teit sexblogg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...