Gjest snoopy_93 Skrevet 8. juli 2012 #1 Del Skrevet 8. juli 2012 Når du skal tidlig på jobb og ikke har sovet mer enn 3timer på tre netter og nesten svimer av på jobb den ene dagen pga lite søvn og folk konstant vekker deg når du har sovnet.. Hva gjør du da? På fredag svimte jeg nesten av på jobb fordi jeg sov veldig lite den natten.. I natt til i går fikk jeg ikke sove fordi jeg ble vekket og i natt har jeg ikke sovet mer enn én time. Jeg skal på jobb om 1,5 timer og er så trøtt at jeg snart setter meg ned å griner. Blir vekket konstant når jeg har sovnet. Er så ufattelig sliten og trøtt og kommer ikke til å fungere på jobb.. What to do?? -desperat etter søvn. Ps. Jeg har snakket med typen om dette i dag og jada, jeg skulle få sove.. Ser jo dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 8. juli 2012 #2 Del Skrevet 8. juli 2012 Nå har jeg lest flere av trådene dine om ting du reagerer på med typen din, og alt jeg kan si er: Det virker som at han har 0 respekt for deg. Det er helt utrolig at du holder ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 8. juli 2012 #3 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Er det mulig å finne et annet sted å sove enn der hvor de som forstyrrer deg er? Det er vel uansett for seint nå, men for neste natt, bør du finne deg et annet sted å sove. Jeg tror ikke du bør gå på jobb når du ikke har fått sove på flere netter. Si det som det er: du har ikke fått sovet på flere netter og kan derfor ikke komme på jobb i dag. Og så finner du deg et skikkelig sted å sove, og så sover du ut. Endret 8. juli 2012 av Testosteron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå