Gå til innhold

Jeg savner noen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- DET ER FREDAG. Stemningen blant de ansatte på kontoret i Sandvika er lett og spøkefull. De prater om helgen. Noen skal ta barna med på Ekeberg gård. Andre skal på hytta med familien. Mens kollegene prater, kjenner «Anne» (34) at klumpen i magen vokser. Den ellers så utadvendte og sprudlende jenta blir stille. Bare kollegene ikke spør hva hun skal! Gjør de det, må hun lyve. Alternativet, å si sannheten, er uaktuelt: At hun har tre kvelder og to dager helt for seg selv. At hun er ensom.«Anne» er en av rundt 1,1 millioner nordmenn som plages av ensomhet, ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB).

603503_2975035634457_17580392_n_large.jpg

Anonym poster: 49665988119f445a439fcf274ce1ba35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogmann

Ah, hvor utrolig herlig det skulle vært med en helg 100% alene.

Slitsomt med så mange katter?

Fra spøk til revolver. Når man er ensom savner man selskap. Når man har selskap savner man ensomheten. Det er vårt evige paradoks! Før drømte jeg om dame. Nå som jeg er gift drømmer jeg om en helg hjemme alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ah, hvor utrolig herlig det skulle vært med en helg 100% alene.

Slitsomt med så mange katter?

Fra spøk til revolver. Når man er ensom savner man selskap. Når man har selskap savner man ensomheten. Det er vårt evige paradoks! Før drømte jeg om dame. Nå som jeg er gift drømmer jeg om en helg hjemme alene.

MÅ dere dele hver helg sammen når dere er i forhold..? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

MÅ dere dele hver helg sammen når dere er i forhold..? :klo:

Ja. Visste du ikke at det er noe man forplikter seg til som mann og kone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

En helg helt alene, uten kjæreste, familie, barn, jobb, stress og alle andre påvirkninger, kommer ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Facebook, twitter og alt annet som har med internett å gjøre teller ikke som sosialt samvær i min bok, om en er er ensom i helgene så kan en ta seg en tur på fjellet, ut i marka.. mange aktiviteter som ikke nødvendigvis involverer mennesker når jeg tenker meg litt om, men den verste er at der kan en treffe på noen som deler noe av mitt syn på at det som skjer, det skjer ikke på internett.

Hut deg ut.. din labsabb :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...