Gå til innhold

Hard to get?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jakter litt på ei jente jeg tror det kan være noe mer med. Hun er veldig klengete, og kosete når jeg er med henne og andre (ikke vært alene sammen). Hun gir meg alle tegn. Det er bare en ting jeg stusser på, og det er at hun til tider er vanskelig å få med ut for å finne på noe, og hun tar heller aldri initiativ til å finne på noe. Hun er selvfølgelig med en gang iblant og da er hun som beskrevet over. Ønsker hun at jeg skal jakte henne litt, eller hva? Jeg liker å ta styringen, men når jeg blir nødt til å spørre flere ganger før det skjer noe, så vil jeg heller ikke mase. Og da blir jeg også litt tilbaketrukken på flørtern for jeg blir usikker på henne. Hvor går grensen mellom masing og jakting? Jeg holder meg for sikkerhets skyld et godt stykke unna masing, desperat er det siste jeg vil være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags tegn er det henne gir deg?

Om du føler du må spørre flere ganger for å få henne med på ting,og at henne ikke tar noe initsiativ. Så virker det ikke som henne kanskje er like intressert..

Endret av Rabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du føler du må spørre flere ganger for å få henne med på ting,og at henne ikke tar noe initsiativ. Så virker det ikke som henne kanskje er like intressert..

hun*

Anonym poster: d949e72120b751c4789cb4a83a9b081e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Setter seg alltid på fanget mitt. Når jeg ligger i sofaen, kommer og legger seg inntil meg. Kaller meg søt, kaller meg digg. Tar alltid på meg på en eller annen måte når vi sitter tett. Masserer meg (noe hun ifølge andre aldri gjør på noen). Hun vet om jenter jeg har kontakt med som hun kun kan ha fått vite om annet enn å se på facebook veggen min (stalker litt). Har i tillegg sagt på kødd at hun skal skaffe en stein som hun kan stå på for å kysse meg (jeg er 189, hun er 160 ca).

Jeg har ikke spurt henne veldig mange ganger om å bli med å finne på noe (bare 3-4 ganger over flere mnd.), og det har alltid vært i sammenheng med at jeg og noen andre skal finne på noe og jeg lurer på om hun blir med. Det er flere ganger hun reelt ikke har hatt sjans pga. andre planer, men også noen ganger hun har sagt hun er sliten, eller at hun ikke orker å stelle seg for å dra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å invitere med deg bare henne?

Edit: Leif, beklager så meget.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter seg alltid på fanget mitt. Når jeg ligger i sofaen, kommer og legger seg inntil meg. Kaller meg søt, kaller meg digg. Tar alltid på meg på en eller annen måte når vi sitter tett. Masserer meg (noe hun ifølge andre aldri gjør på noen). Hun vet om jenter jeg har kontakt med som hun kun kan ha fått vite om annet enn å se på facebook veggen min (stalker litt). Har i tillegg sagt på kødd at hun skal skaffe en stein som hun kan stå på for å kysse meg (jeg er 189, hun er 160 ca).

Jeg har ikke spurt henne veldig mange ganger om å bli med å finne på noe (bare 3-4 ganger over flere mnd.), og det har alltid vært i sammenheng med at jeg og noen andre skal finne på noe og jeg lurer på om hun blir med. Det er flere ganger hun reelt ikke har hatt sjans pga. andre planer, men også noen ganger hun har sagt hun er sliten, eller at hun ikke orker å stelle seg for å dra ut.

Okei,det virker som hun fløter endel med deg iallefall. Kan du ikke invitere henne med på å finne på noe sammen bare dere to? Kan jo hende hun er litt sjenert til å ta initsiativ selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun vil dere skal være alene, så be henne på date ?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du prøvd å invitere med deg bare hun?

Nope, har ikke turt. Mye fordi vi er i en vennegjeng, og jeg ønsker ikke å gjøre det kleint i den gjengen. Derfor jeg kun prøver å dra henne med når noen andre er med. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Når vi er sammen med vennegjengen holder det meg tilbake fra å gjøre no mer, samtidig som at jeg tror det kan bli vanskelig å få henne med ut bare oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du spurt henne rett ut hvor dere ligger an i løypa?

Nope, og det er nok en dårlig ide :) Jeg har best erfaring med å ta det som det kommer, hvis ikke forsvinner all spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er redd for at dersom jeg spør henne ut bare oss to, så er hun like opptatt som vanlig og kan ikke bli med. Og jeg kommer kun til å spørre om det to ganger, før jeg ikke gidder mer, for å unngå å være masete eller desp. Men dersom hun virkelig er interessert, så kommer hun vel med et motforslag..? Tror hun er for sjenert for det, og jeg tror også hun prøver å være litt hard to get på det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo sjanse med å snakke om andre jenter, for å se hennes reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gikk glipp av en fyr jeg var veldig interessert i pga min mangel på initiativ. Var rett og slett vant til at både venner og gutter ofte tok kontakt med meg først. Noen ganger rakk jeg ikke å ta kontakt med, før de tok kontakt først.

En gang spurte han via sms om jeg ville møtes en dag. Jeg skrev at jeg ville det. Men siden han ikke spurte igjen om tid og sted tenkte jeg at han kanskje ikke var så interessert. Mens han trodde jeg ikke var så interessert siden jeg ikke spurte etter tid og sted...

Vi viste hverandre tydlig at vi var interesserte når vi møttes, men jeg var mer "rolig" på mobilkontakt. Trodde han forstod jeg var interessert fordet, men det gjorde han ikke.

Dermed gikk det i vasken... Dette fant jeg og gutten ut noen år etter at vi hadde noe på gang, først da sa begge klart til hverandre hvordan det lå an med følelsene på den tiden.

Nå er det for sent, vi er venner men bor langt fra hverandre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som sagt så vet hun jo allerede hvem jeg snakker med på facebook, og har spurt meg hvordan det går med dem flere ganger. Men hva tenker du egentlig på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Du kan jo sjanse med å snakke om andre jenter, for å se hennes reaksjon.

Nei!

Hadde han jeg likte gjort det, er det mest sannsynlig at jeg hadde kasta ideen om han og meg på havet.

Jeg ville absolutt prøvd å få bare henne med på noe, det er da ikke rart å gjøre det, selv om dere vanligvis henger i en gjeng..? Dere flørter da mye allerede. En tur på kino og f.eks spise sammen etterpå er da på sin plass?

En av dere må helst være litt frempå, så den andre også blir det.

Er hun travel, så er hun det. Hun vil sikkert gå ut med deg en gang.. Sannsynligvis bare beskjeden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest ts

Jeg gikk glipp av en fyr jeg var veldig interessert i pga min mangel på initiativ. Var rett og slett vant til at både venner og gutter ofte tok kontakt med meg først. Noen ganger rakk jeg ikke å ta kontakt med, før de tok kontakt først.

En gang spurte han via sms om jeg ville møtes en dag. Jeg skrev at jeg ville det. Men siden han ikke spurte igjen om tid og sted tenkte jeg at han kanskje ikke var så interessert. Mens han trodde jeg ikke var så interessert siden jeg ikke spurte etter tid og sted...

Vi viste hverandre tydlig at vi var interesserte når vi møttes, men jeg var mer "rolig" på mobilkontakt. Trodde han forstod jeg var interessert fordet, men det gjorde han ikke.

Dermed gikk det i vasken... Dette fant jeg og gutten ut noen år etter at vi hadde noe på gang, først da sa begge klart til hverandre hvordan det lå an med følelsene på den tiden.

Nå er det for sent, vi er venner men bor langt fra hverandre osv.

Akkurat slik tenker jeg at det er i flere tilfeller. Jeg tenker også at hun kanskje tror at hun må være litt hard to get, sånn at jeg kan vise at jeg virkelig vil ha henne eller no.. Men da føler jeg meg bare mastet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke be henne på date? Herregud, gjør det. Ikke vær så tafatt, hun kommer til å forsvinne mellom fingrene dine om du ikke viser interesse for det. Når du spør om hun vil bli med deg og vennene dine, så skjønner jeg at hun ikke gidder til tider. Det er som å si at du ikke er interessert i noe annet enn vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest ts

Jeg spør om hun blir med gjengen, dvs. hennes venner også. Men jeg trenger litt spark bak ;P Er igrunn helt enig med deg. Rart hvordan sånne ting er så enkel å gjøre på jenter man absolutt ikke er interessert i et forhold med, men utrolig vanskelig på jenter man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...