Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2012 #1 Del Skrevet 7. juli 2012 Såå.. kjæresten min har en "stalker". Ei som prøver seg på henne så snart vi ikke er i samme rom(virker det som). Nå er vi langt unna hverandre, kjæresten min er på byen og jeg fikk vite at hun stalkeren prøvde å kysse kjæresten MIN flere ganger i kveld.. Jeg kjenner ikke denne personen noe godt, men blir det overdramatisering om jeg sender sms/fb om at hun kan se til helvete å holde seg unna?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 7. juli 2012 #2 Del Skrevet 7. juli 2012 Kan ikke kjæresten din ta det opp med henne selv da? Han er forhåpentligvis ikke tiltaksløs når det gjelder nødvendige konfrontasjoner selv heller? Det er nok mulig at en dramatisk melding fra deg vil gjøre vondt verre. Jeg hadde meldt meg helt ut, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvis det er greit for kjæresten din at du sender en slik melding så kan du gjøre det. Jeg ville ikke gått bak ryggen på henne. Dere får lage en liten plan for å bli kvitt stalkeren i fellesskap Anonym poster: 54e9059f8ddc6e0e1e506eec13ed3d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 7. juli 2012 #4 Del Skrevet 7. juli 2012 Trapp heller opp personlig og vis denne personen hvem som er sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Lita_ Skrevet 7. juli 2012 #5 Del Skrevet 7. juli 2012 Trapp heller opp personlig og vis denne personen hvem som er sjefen. Herregud nei, ikke hør på henne TS! Godt råd (ser du har fått noe lignende): Be din bedre halvdel gjøre noe med saken. Burde ikke være så vanskelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjertego` Skrevet 7. juli 2012 #6 Del Skrevet 7. juli 2012 Hva med at kjæresten din selv sier at hun ikke er interessert fordi hun er opptatt? Hadde samboeren min sendt en sinnamelding til en som var interessert i meg hadde jeg blitt flau. Sier da i fra selv at jeg er i et forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2012 #7 Del Skrevet 7. juli 2012 Hun har sagt ifra hver gang hun prøver seg om at det er uaktuelt. Men likevel altså, nå vet jo ikke jeg hvordan det blir sagt ifra om, og jeg er langt ifra dem mest sjalu typen. Bryr meg ikke om tilfeldige personer prøver seg, de vet jo ikke bedre:-) Men når det skjer så ofte tydeligvis og HVER gang jeg ikke er i nærheten, av en som har holdt litt på med henne fra før vår tid sammen.. Det begynner jeg å mislike når det tydeligvis ikke holder for henne å si ifra selv. Hadde også syntes det hadde vært pinlig om kjæresten sendte beskjeder til folk som var interessert i meg og! Men begynner å bli dritlei! Siden hun ikke tar beskjedene fra kjæresten min tydelig nok må det jo enten gjengjeldes( tulleflørting? Gøy å ha noen på "kroken" selv om det er uaktuelt?) ellers må jo kjerringa være komplett idiot. Hvor lenge kan man overse sånt her da? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slimda Skrevet 7. juli 2012 #8 Del Skrevet 7. juli 2012 DIN kjæreste? Hvor/når kjøpte du han? Han er vel fortsatt et fritt individ. Enten tar han hånd om stalkeren selv, eller så gjør han det ikke. Det er uansett ikke noe vits for deg å blande deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockemusen Skrevet 8. juli 2012 #9 Del Skrevet 8. juli 2012 Datt helt ut av alle blandingene Oo Han, hun... Øhh, er kjæresten din ei jente, og er det ei jente som prøver seg? Eller er det en gutt? Uansett syntes jeg kjæresten din burde si ifra, og i så fall skygge banen om personen skulle komme. Gi klare tegn på at " Jeg liker deg ikke / er ikke intressert" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #10 Del Skrevet 8. juli 2012 DIN kjæreste? Hvor/når kjøpte du han? Han er vel fortsatt et fritt individ. Enten tar han hånd om stalkeren selv, eller så gjør han det ikke. Det er uansett ikke noe vits for deg å blande deg inn. Problemet er at Ts ikke stoler på kjæresten sin med denne "stalkeren" Anonym poster: 2764442441ae221cd8dfda557aa0adde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LongKissGodnight Skrevet 8. juli 2012 #11 Del Skrevet 8. juli 2012 Kjæresten din burde kunne klare å si ifra til vedkommende selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 8. juli 2012 #12 Del Skrevet 8. juli 2012 Datt helt ut av alle blandingene Oo Han, hun... Øhh, er kjæresten din ei jente, og er det ei jente som prøver seg? Eller er det en gutt? Uansett syntes jeg kjæresten din burde si ifra, og i så fall skygge banen om personen skulle komme. Gi klare tegn på at " Jeg liker deg ikke / er ikke intressert" Er vel ganske logisk ut i fra innleggene at det er ei jente som er etter ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2012 #13 Del Skrevet 8. juli 2012 Herregud nei, ikke hør på henne TS! Godt råd (ser du har fått noe lignende): Be din bedre halvdel gjøre noe med saken. Burde ikke være så vanskelig? Ren nysgjerrighet; Hvor gammel er du _Lita_? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå