AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg dater en med et høystatusyrke, men revurderer hele han. han jobber sååå mye, og det er ikke gunstig for et langvarig parforhold. han jobber som plastisk kirurg, og er sykt opptatt av jobben sin. Hele tiden må jeg høre om forskjellige typer måter å operere på osv. Tror ikke dette passer meg. Hvis yrket har noe å si. Hvilket mann/kvinne med høystatusyrke kunne du ikke vært sammen med? advokat? psykolog? lege? kirkurg? gynokolog? jurist? Og hvorfor kunne dere i såfall ikke vært sammen med dem. Anonym poster: 272fb838f2aece307a9fecf8a3445e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Del Skrevet 7. juli 2012 PASSER SEG IKKE Å SPØRRE OM DER DE FLESTE ER TRYGDA KANSKJE????????+ Anonym poster: 78028b49e1b49d0901f55edbb30bcfbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 7. juli 2012 #3 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvis han jobber så mye hele tiden, og ikke bare i perioder, kan det sikkert bli litt kjedelig. Litt kjedelig om han hele tiden snakker om yrket sitt og, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg ser ikke helt problemet.........er du skikkelig glad i mannen så går du for han, uansett yrke! Mannen min er overlege på sin avdeling, og jobber mye. Og selvfølgelig har han vakt veldig ofte, også julaftener, 17-maier, nyttårsaftener..... Vi har 2 barn, så mye blir mitt ansvar. Jeg jobber også i helsevesenet og går 3-delt turnus. Men jeg har elsket denne mannen min siden han begynte å studere medisin, og det er han som er mannen i mitt liv! Mulig vi har en fordel av at vi begge er utdannet innen helsevesenet, for jeg elsker å høre om casuser han har hatt, og barna spør ofte hvilke operasjoner han har hatt mens vi spiser middag (han er kirug) Mulig litt makabert middagssamtale... Anonym poster: 45947231487d632b92abb8049210b1de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #5 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har også en mann som må jobbe MYE, han er til og med borte på reiser mye av tiden. Han jobber i Forsvaret og jeg må, som deg, hele tiden høre om jobben hans. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om våpen osv. som han maser om, men han liker å snakke om dette og jeg er da glad i mannen, og hører derfor på historiene hans. Jeg har ikke alltid så mye svar til disse, men jeg hører nå. Til gjengjeld hører han på alt jente-snakket mitt Om du virkelig er glad i mannen, så tror jeg dette er en filleting. Anonym poster: 162f6743240bf6e0327eb4ce52a58e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 8. juli 2012 #6 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Jeg tror ikke at jeg kunne vært sammen med en gynekolog faktisk. Jeg vil gjerne høre om hvordan mannen min har hatt det på jobb rundt middagsbordet uten at det innebærer røverhistorier av det slaget.. Endret 8. juli 2012 av Hecubaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babyfirefly91 Skrevet 8. juli 2012 #7 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Gynekolog tror jeg er det eneste jeg hadde sakt NEI takk til, for selv om han er en lege synes jeg det hadde vert litt merkelig å ha en mann som bruker HELE dagen på å se på dåsa til alleslags mulige damer. MEN hadde jeg virkelig likt han så hadde jeg nok ikke brydd meg egentlig men en lege eller kirurg som snakket om jobben... Ja takk! kjempe interesant for meg ! Endret 8. juli 2012 av babyfirefly91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå