Gå til innhold

Later som jeg er blid og glad hele tiden....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt nedstemtheten og den triste følelsen som klumper seg i meg, jeg vil føle akkurat som jeg viser utad - som den blide, omgjengelige og "glade" personen jeg er.

Det er jo egentlig fullstendig, totalkræsj og slitsomt.

Jeg vil bare sprudle - ikke late, men på ordentlig slik jeg gjør hver gang jeg er blant mennesker.

Alle kjenner meg som sprudlende, livlig, blid og glad, men de skulle bare visst og jeg har absolutt ikke til hensikt å la dem ta del i min indre jeg, til det er jeg for privat og vil ha det for meg selv, jeg deler ikke mitt indre med noen - da vil jeg føle meg så blottlagt, så naken og kontrollen.

Jeg drikker vin og har tatt narkotisk stoff, og da føler jeg meg sånn på insiden også, som jeg viser på utsiden.

Det er så jævlig slitsomt. Fryktelig.

Krysser fingrene at jeg en dag skal klare å få til å føle slik jeg viser overfor folk og slik folk oppfatter meg som, også på innsiden. Det satser jeg på. En dag. Da blir det en solskinnsdag for meg :sol: en etterlengtet en.... :sol:

Anonym poster: 095b4074ba060b5b5ea33b881870c044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid en trøst at du ikke er alene :klemmer: Har det akkurat likedan.

Anonym poster: fb95661d0bdbc1b8d16cb5bc3e17ca8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til. :klemmer:

Anonym poster: 9a7b3d44de217df1a05e9a2a027cdae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid en trøst at du ikke er alene :klemmer: Har det akkurat likedan.

Takk, eller det blir litt feil å takke for det er ikke noe særlig å ha det slik, men jeg regner med at du forstår hva jeg mener med dette takk'et :)

Og :klemmer:

NB! Det er dumt at man ikke har mulighet til å rette på innlegg som AB-bruker, for jeg ser at jeg har en del feil som med fordel kunne ha blitt luket ut, for slik det ser ut nå, så er det jo bare rør og jeg er redd folk kan misforstå og tro at jeg skriver i påvirket tilstand (vel, hvis vi ser bort fra den halve flaksen vin jeg konsumerte da... :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til. :klemmer:

Anonym poster: 9a7b3d44de217df1a05e9a2a027cdae8

Og da var vi visst tre i klubben...."for de som later at alt er bra på det ytre plan, men som er plaget med indre mørke som spiser en opp innenfra"-klubben (OK eller for dystert?)

:klemmer: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...