karianne122 Skrevet 7. juli 2012 #1 Del Skrevet 7. juli 2012 Hei! først vil jeg bare beklage hvis jeg har lagt dette inn i feil kategori, men fant ingen andre som passet ;/ Jeg og kjæresten min ble sammen for ca 6 dager siden. Vet at det ikke er spesielt lenge, så derfor føler jeg at det er teit og slå opp med ham. Vi hadde heller ikke kjent hverandre så lenge før vi ble sammen.. Han er verdens beste og snilleste gutt, men likevel føler jeg ingenting når jeg sammen med ham.. Jeg føler meg mer anstrengt enn lykkelig når jeg er med han.. Jeg føler meg nærmest slem som er sammen med en fyr jeg ikke føler noe for. Han kunne blitt min bestevenn, men ikke kjæreste liksom.. Jeg vet ikke helt hvordan vi ble sammen heller, det var vel ett svakt øyeblikk da vi satt på toge fra en sommerleir.. I tillegg synes jeg at han går alt for fort frem, plutselig skulle jeg møte foreldrene hans(og for meg er det alt for tidlig) jeg skal vær med dem og spise middag osv.. det blir alt for tidlig i ett forhold for meg... Jeg vet ikke om jeg skal slå opp med han(og vis jeg skal det så vet jeg ikke hvordan?), eller om jeg skal vente litt og se om ting blir bedre... Jeg synes liksom ikke at han fortjener og bli såret av meg.. vær så snill og hjelp meg:'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er så lenge siden jeg var 14, så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det å bli sammen, også ville slå opp etter 6 dager. Men det er nok det rette å gjøre når du føler det sånn. Anonym poster: 6dff2ffc4c6f951eeea51a9b33f058d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 7. juli 2012 #3 Del Skrevet 7. juli 2012 Bare si det som det er. At det gikk altfor fort, og du er glad i han, men enten så er du ikke klar for et forhold, eller vil du ha noe mer seriøst, og det er ikke veldig seriøst når alt går så altfor fort frem, det blir for fjortissforhold. Si at du liker han, men at du orker ikke akkurat dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. juli 2012 #4 Del Skrevet 7. juli 2012 Du sier det er slutt Og slå opp med noen er ikke akkurat hjernekirugi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest råger Skrevet 7. juli 2012 #5 Del Skrevet 7. juli 2012 Helt greit at du slår opp med han. Men har dere pult ennå? Siden dere har vært sammen kun 6 dager så er det vel muligheter for at dere ikke har gjort det ennå. Synes det mest reale av deg hadde vært å la han slippe til en natt. Det blir dobbelt frustrerende for en kar å bli dumpet når han ikke har fått marinert laksen. Man føler seg ikke særlig attraktiv. Så om du lar han bli med på pulings før du slår opp så kan han i det minste gå ut av forholdet med æren i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #6 Del Skrevet 7. juli 2012 Helt greit at du slår opp med han. Men har dere pult ennå? Siden dere har vært sammen kun 6 dager så er det vel muligheter for at dere ikke har gjort det ennå. Synes det mest reale av deg hadde vært å la han slippe til en natt. Det blir dobbelt frustrerende for en kar å bli dumpet når han ikke har fått marinert laksen. Man føler seg ikke særlig attraktiv. Så om du lar han bli med på pulings før du slår opp så kan han i det minste gå ut av forholdet med æren i behold. FAIL! Sex er ikke noe som skal gis som en belønning eller straff eller på grunnlag av medlidenhet. Og de menn som aksepterer sex av disse grunnene, burde ta et kraftig oppgjør med seg selv og sitt selvbilde. Anonym poster: 44c61af73abb6b914832264e6f2b1062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå