Gå til innhold

Store jenter: Vi er BEST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tynne jenter: Vi er BEST!!

Jeg har ikke vært lenge her på KG men begynner å lure litt når jeg leser at flertallet av gutta tenner på feite jenter med megasvære rumper og pupper!!

Selv er jeg ei smal jente med kledelige 55 kg fordelt på 175 cm!

Og jeg har aldri hatt no særlig problemer med å finne meg en mann!

....

Hurra for meg, liksom :filer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Den evige kampen: Tynn vs. tykk! It never ends.

Du er stygg når du er feit. Fettet dingler og det er bare for mye. Er du tynn er det omtrent verre for da er du sjuk, du bør tvangsfòres og du er ekkel. Er du normal, midt mellom feit og tynn, er du bare kjedelig og har ingenting du skulle ha sagt. Da bør du kanskje vurdere silikonpupper, men silikonpupper er også galt fordi det er falskt. Har du naturlig store pupper bør de for all del ikke henge noe, det er fælt. Og jeg håper for din del at baken din er spretten, noe annet vil være katastrofe. Du får deg faen ikke type om du er for lav eller for høy. Du må ha perfekt høyde slik at partneren din finner deg attraktiv. Husk at personligheten ikke har noe å si. Det er tross alt førsteinntrykket som gjelder, og har du ikke kritthvite tenner da, kan du bare glemme hele greia.

Bare innse det - noen vil finne deg ekkel, ikke attraktiv, stygg, grusom og fæl uansett. Og det er selvfølgelig kjipt. Men så, kjære deg, er det en person som vil finne deg slående vakker! Uavhengig av vekta di, høyden din, og alt det der tullet. Du kan være tynn som en øyenstikker eller tykk som en hval, noen vil tenne på deg uansett. Finn den personen og du trenger ikke følge med på hva Kvinneguiden-ekspertene mener om utseendet ditt ;)

• Liker 8
Gjest Skogmann
Skrevet

Personlig synes jeg ikke man skal være så stolt av å være "obese", men jeg er absolutt en ekte mann og liker kvinner med kvinnelige former. En del kvinner ser mer ut som tolv år gamle gutter enn kvinner, og det er turn off. Men jeg tenker mer på 165-170 høy og 60-80kg, alt ettersom hvordan ting sitter. 150 og 100kg høres i grunn ut som et alvorlig helseproblem.

Skrevet

... :tristbla: ...

And here we go again...!

Rewind & Remix, Woop Woop!:

Hurra for dem som klarer å være fornøyd og trygg i egen kropp uten å rakke ned på andres!

Hurra for balanse mellom sunn og fin innside og utside!

Hurra for dem som oppriktig klarer å glede seg over og sette pris på andres skjønnhet, selv om den er forskjellig fra egen, uavhengig av kjønn og seksualitet!

Hurra for de som forstår og aksepterer at egne preferanser ikke er mal for andres preferanser!

:5::danser::duskedame:

(Ja jeg er overtrøtt og har nettopp hørt på litt for mye dårlig musikk, for de som lurte)

• Liker 2
Skrevet

Merkelig at jeg ikke får tyn for være bitter i denne tråden.

Å nei, her snakker jeg jo imot de som sier feit er bra, oooops.

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Merkelig at jeg ikke får tyn for være bitter i denne tråden.

Å nei, her snakker jeg jo imot de som sier feit er bra, oooops.

det første eg tenkte då eg såg overskriften var at selv om TS kanskje ikkje mente det frekt om tynne jenter, var "Vi er best" unødvendig. Hvorfor er dere best da? Altså alt det fine du nevner gjelder bare deg? De fleste med lik vekt har ikke like god selvtillit som TS og TS skal være glad hun føler det slik.

Til slutt, ingen er best. Ikke før de er best for seg selv. Jeg mener, flott at litt tykkere folk ikke føler seg helt unyttig, men om man virkelig er "best" trenger man vel ikke la et innlegg på et forum om det? :P

Skrevet

Jeg har ikke vært lenge her på KG men begynner å lure litt når jeg leser at flertallet av gutta tenner på tynne jenter med tinytiny rumpe og pupper!!

Selv er jeg ei stor jente med røffli 100 kg fordelt på 165 cm!

Og jeg har aldri hatt no særlig problemer med å finne meg en mann!

Jeg er ikke den med den beste selvtilliten når det kommer til kroppen min. Men jeg hører jeg har en flott utstråling og humor! At rumpa og hoftene er slik de skal være.

Tror at utstråling og personlighet har mye å si.. Håper det er mer verdifullt enn det kroppslige!

Jeg er ikke så selvhøytidelig og tar fort en kommentar og snur den rundt. Også gir jeg et blunk og et smil :)

Så til dere store medjenter der ute:

Rett ryggen og vis hva du har!!

Enten det er rumpe,lår,pupper,smil,humor!

Vær stolt av deg selv!!

Good helg!! :-D

Jeg tenner på jenter som er i stand til en ukes vandring i fjellet.

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Jeg føler at jeg har lest tilsvarende tråd før. Med tilsvarende likt start inlegg. Jaja.

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at jeg løftet litt på brynet mens jeg leste detta her

Anonym poster: f481004daf4b6fbd673b3cda6f856aa6

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå skal jeg ikke være slem, men det er stor forskjell på å være forumfull og direkte stor. 100 kg på en kropp som er 165 cm høy er ikke formfull, men sykelig. Nå er jeg ikke noe fan av BMI, men bare for å ta det med;

Obesity = BMI of 30 or greater

Your BMI: 36,7

Det er ikke sunt. Jeg sier ikke at en er stygg, ekkel osv, men det er ikke sunt og det er ikke bra for kroppen.

Jeg passer bedre inn i kategorien som formfull, men jeg er litt høyere enn deg og veier 30 kg mindre enn deg. Dog, ingen tror meg når jeg sier at jeg veier over 70 kg. Men jeg har vært oppe på 87 kg og det var tungt for meg å være så høyt oppe. Jeg slet med å gå i trapper og bare det å gå i oppoverbakker var et helvete.

Man skal være stolt over den man er, men man har lov å ha et realistisk bilde over seg selv og akseptere at 100 kg er så og si alltid alt for mye vekt for ei jente.

Anonym poster: bcecd5cc89d478719f8aa1cdef0f6222

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...