Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Store jenter: Vi er BEST!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært lenge her på KG men begynner å lure litt når jeg leser at flertallet av gutta tenner på tynne jenter med tinytiny rumpe og pupper!!

Selv er jeg ei stor jente med røffli 100 kg fordelt på 165 cm!

Og jeg har aldri hatt no særlig problemer med å finne meg en mann!

Jeg er ikke den med den beste selvtilliten når det kommer til kroppen min. Men jeg hører jeg har en flott utstråling og humor! At rumpa og hoftene er slik de skal være.

Tror at utstråling og personlighet har mye å si.. Håper det er mer verdifullt enn det kroppslige!

Jeg er ikke så selvhøytidelig og tar fort en kommentar og snur den rundt. Også gir jeg et blunk og et smil :)

Så til dere store medjenter der ute:

Rett ryggen og vis hva du har!!

Enten det er rumpe,lår,pupper,smil,humor!

Vær stolt av deg selv!!

Good helg!! :-D

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du veier 55 kg mer enn meg og er lavere,blir det ikke slitsomt ?..ikke missforstå du har all rett til og være fornøyd med den du er , nesten alle menesker er vakre på sin måte.

Bare lurer liksom

Anonym poster: 69d79742e33525e715f078633c7941c0

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er for all del helt supert at du føler deg tiltrekkende, men å si at du begynner å lure litt når du leser at menn også tenner på tynne jenter, og at dere/vi store er best kan du spare deg for.

Hilsen ei lubben ei som ikke har noen problemer med å forstå at mennesker har ulike preferanser.

Endret av Eske
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har noen spørsmål?

skal man være stolt av kroppen sin hvis man er feit?

skal man være stolt av kroppen sin hvis man HAR anoreksi?

Hilsen jente 22

Anonym poster: 18a91207fd0cbfae8402eefd8c68d0e4

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint du sier dette til de som er litt større, men du må ikke glemme at mindre jenter har problemer de og. Jeg veier 60 kilo fordelt på 162 cm, og jeg har supersmå pupper, og en mage som stikker litt ut, slik at puppene ser ENDA mindre ut. Dessuten er jeg utrolig bleik, og kan ikke sole meg selv om jeg har solfaktor 30 for da blir jeg full av røde prikker. Dessuten er jeg ikke særlig pen heller synes jeg. Ingen som sier jeg er pen heller. De sier bare jeg er søt, men jeg vil da ikke være søt for faen. Og så har jeg stygge krøller som det tar 100 år og glatte ut. Bare sånn at du vet det ;)

Anonym poster: 1a64cd7e57fb69f9907f8c2909be4b3a

• Liker 2
Skrevet

Du veier 55 kg mer enn meg og er lavere,blir det ikke slitsomt ?..ikke missforstå du har all rett til og være fornøyd med den du er , nesten alle menesker er vakre på sin måte.

Bare lurer liksom

Nei!

Igrunn ikke.. Jeg er ingen spreking men jeg har mye energi!

Jeg spiser sunt og går 2 timer hver dag!

Jeg vet at mine 100 kg kan være helsefarlig! Men jeg er på vei ned.. Vil være en aktiv mamma for sønnen min!:)

Poenget er at Ja,jeg er stor! Men ikke alle store jenter er sure,slappe og dumme som jeg har fått inntrykk av,etter å ha lest div innlegg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å komme med sånne utsagn verken den ene eller andre veien. Smaken er som baken- delt.

Man kan ikke si at tynne jenter er best og man kan heller ikke si at jenter med mer kjøtt på kroppen er best. Spør du befolkningen så skal jeg love deg meningene er delt.

• Liker 4
Skrevet

Vi er best? Hva faen er det som feiler deg? Du kan ikke måle verdi i antall kilo? Dumme menneske!

• Liker 23
Skrevet

Har noen spørsmål?

skal man være stolt av kroppen sin hvis man er feit?

skal man være stolt av kroppen sin hvis man HAR anoreksi?

Hilsen jente 22

Anonym poster: 18a91207fd0cbfae8402eefd8c68d0e4

Jeg syntes man skal være fornøyd med seg selv!

Thats all!

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes man skal være fornøyd med seg selv!

Thats all!

Men igjen så sier du at store jenter er best? Så er det da bare store jenter som skal være fornøyde?

• Liker 6
Gjest Awzm me
Skrevet

Du viser egentlig bare at du er usikker på deg selv når du rakker ned på tynne jenter, og "ikke skjønner" at flertallet av gutter liker det, og må derfor sette opp en falsk stolthet rundt deg selv, for å prøve å få andre, som faktisk er tynne, til å få dårlig følelse om det.

Kan ikke bare alle akseptere alle som de er? Tynne, feite, høye, lave, whatsoever.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer liksom

Du er jo syk den andre veien. OVER 165 cm og 45 kilo? Det er jo direkte farlig..!

Anonym poster: ba0c229f188b5587a7ac0dae03c39376

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fint at du forsøker å gå ned for helsa sin skyld. Det er en skummel trend i vestlige land, og hjerte- karsykdommer er ikke akkurat mindre representert. I tillegg har du diabetes, det faktum at overvektige foreldre ofte får overvektige barn, økt belastning på ledd, etc.etc.etc.

Å si at overvektige jenter er best, det mener jeg at blir helt feil. Nei, jeg er ikke et bedre menneske enn deg (og vice versa), men helsemessig så har jeg det sannsynligvis bedre. Iallfall foreløpig. (Problemer med overvekt blir jo bare verre med alder...)

Anonym poster: 849fbeebf4ad34136ee60df30571183e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo syk den andre veien. OVER 165 cm og 45 kilo? Det er jo direkte farlig..!

Anonym poster: ba0c229f188b5587a7ac0dae03c39376

hehe,obs..så ikke det før nå ..må nok plusse på 10 kg ja;PEllers hadde ikke jeg vært noe bedre nei!:P

Skrevet

Facepalm, TS.

Jeg er 170 og veier 57 kilo, ergo er jeg ikke like bra som dere store jenter - ene og alene fordi jeg har klart å ta av alle babykiloene etter tre barn ved å trene mye og spise sunt?? Ja, jeg har tinytiny rumpe og pupper, men vet du hva? Jeg har utstråling og humor også! Det er ikke forbeholdt dere overvektige.

Flott at du trives med kroppen din og har draget på menn - som de fleste vet (...) så liker noen menn store jenter mens andre liker slanke jenter.

Men jeg ser til min undring at til tross for at du tilsynelatende trives så godt med dine 100 kilo, så har du laget en slanketråd? Da var det kanskje ikke så storveis med en bmi på 36 likevel?

• Liker 9
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det er en forskjell på å være formfull og litt overvektig, og å være sykelig fet.

På samme måte som det er en forskjell på å være slank og sykelig tynn.

Det å være sykelig over/undervektig er ingenting å være stolt av.

Og uansett hvilken form man har på kroppen er det ingen kropp som er best.

Det er like stygt å mobbe tynne som det er å mobbe tykke, og det å kommentere normale kroppsformer negativt er en uting.

• Liker 2
Gjest Gagaen
Skrevet

Tråden kunne kanskje vært utforma litt anderledes; " store jenter ER bra!" .. ell noe sånn .For det er jo nok av tråder som forteller oss at " menn/gutter teller ikke på overvektige damer"

DET er jo ikke sant ; i virkeligheten er ikke vekt så viktig som det KG-brukere " flest" mener . Heldigvis! :)

Skrevet

Å hallo.. Hver sin smak da. :filer:

Skrevet

Syntes alle skal være fornøyd med kroppen sin jeg. Enten man er stor eller tynn. De fleste av oss velger ikke kroppene våres, selv om vi sikkert er med på å påvirke dens fasong. Det at man er tynn betyr nødvendigvis ikke at man har noe bedre selvtillit enn noen som er stor. Det er alltid noe man ønsker å endre på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...