Gjest NozMonster Skrevet 15. juli 2012 #41 Del Skrevet 15. juli 2012 weeeeeeeeeeee dette var artig å høre! Ble det no klinings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 16. juli 2012 #42 Del Skrevet 16. juli 2012 Høres ut som ferien var kjempebra. Men om cruise er en god ide kommer nok veldig ann på mannen. Jeg var på date med en fyr i går. Vi hadde null kjemi, så da var jeg glad jeg kunne dra hjem etter 45 min 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 16. juli 2012 #43 Del Skrevet 16. juli 2012 Høres ut som ferien var kjempebra. Men om cruise er en god ide kommer nok veldig ann på mannen. Jeg var på date med en fyr i går. Vi hadde null kjemi, så da var jeg glad jeg kunne dra hjem etter 45 min Joda, men nå hadde jeg over en måned på å bli kjent med han før jeg reiste og dessuten så tror jeg du hadde storkost deg på Cruiset hvis det ikke hadde blitt kjemi også! De hadde til og med Singel Mix hver kveld på båten så vi hadde tatt turen der hvis det ikke klaffet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 16. juli 2012 #44 Del Skrevet 16. juli 2012 weeeeeeeeeeee dette var artig å høre! Ble det no klinings? Det ble absolutt klinings ja.. Og kjenner jeg gleder meg til å være sammen med han igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 16. juli 2012 #45 Del Skrevet 16. juli 2012 Godt å høre at det gikk så bra Tror nok ikke jeg kommer til å dra på cruise med ukjente selv, men dette er jo en historie som viser at man kan gå glipp av noe bra på veien ved en slik innstilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. juli 2012 #46 Del Skrevet 20. juli 2012 Så modig du er Anna! Jeg hadde aldri turt, men godt å høre at alt gikk bra Så det er en liten romance på gang da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 25. juli 2012 #47 Del Skrevet 25. juli 2012 Og når skal dere treffes igjen? *lever livet gjennom Anna* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå