Gå til innhold

Anna.S

Gjest Tidssone

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Anna.S skal på cruise ned en fyr hun har møtt på nettet, men ikke IRL. Det er hele forhistorien. Altså en nettdate som varer en uke og som er på et cruise.

:overrasket: vanligvis ville man møttes for en kaffekopp eller liknene, men de skal på cruise?? altså- cruise som i en båt som du ikke har muligheten til å flykte fra om du ikke liker karen!?

wow!

Min lenke

Anonym poster: a02850037a9a5b4b51e1dcff2e3abcdd

tusen takk! blir spennende å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg må si jeg finner det aldeles skremmende at folk som har barn gjør sånt som dette. Det er jo litt av en risiko man utsetter seg for. :sjokkert:

Anonym poster: a48064c54b3365bac523ea7915339a53

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg må si jeg finner det aldeles skremmende at folk som har barn gjør sånt som dette. Det er jo litt av en risiko man utsetter seg for. :sjokkert:

Tror risikoen for å bli drept er svært liten. Synes hun er tøff jeg. Det verste som kan skje er at det blir kleint. Skulle ønske jeg var like tøff, men nå har jeg aldri blitt invitert på noe sånt heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

:overrasket: vanligvis ville man møttes for en kaffekopp eller liknene, men de skal på cruise?? altså- cruise som i en båt som du ikke har muligheten til å flykte fra om du ikke liker karen!?

wow!

tusen takk! blir spennende å lese!

Blir kjempespennende! Får håpe hun oppdaterer i kveld :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Tror risikoen for å bli drept er svært liten. Synes hun er tøff jeg. Det verste som kan skje er at det blir kleint. Skulle ønske jeg var like tøff, men nå har jeg aldri blitt invitert på noe sånt heller da :fnise:

Enig! Det er jo mere nifst å dra i familieselskap- for en veldig høy prosentandel av drapene blir trossalt begått av en i den nære slekta!

Dessuten så blir livet veldig kjedelig om man aldri skal kunne ta noen sjangser...... :natti:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe.. litt klam blir jeg nok rett før jeg skal treffe han, for jeg liker personligheten hans utrolig godt og inni meg er det jo et bitte bitte bitte lite håp om at vi kanskje kan finne tonen romantiskt også.. Realismen har tatt overhånd i meg, men kjærlighetshjertet mitt titter frem innimellom.. :)

Uansett så skal vi kose oss en hel del på Cruise, ha gode samtaler, spise god mat og nyte sol mens stormen kommer over østlandet :D

Det setter han nok pris på :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker mer på hvordan i all verden skal man forklare ungene at de ikke skal bli med fremmede, når mamma gjør akkurat det selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Da kan de som er livredde på mine vegne puste lettet ut.

Vi har truffet hverandre og kost oss med middag på Fridays. Han har fikset et flott hotellrom til meg, for i natt og nå skal jeg prøve å få meg noen timers skjønnshetssøvn før jeg skal treffe han og ta flytoget (eller bussen er det jo nå siden de jobber på banen) sammen i morgen tidlig.

Han er akkuratt slik jeg har forestillt meg, bare litt bedre og jeg har storkost meg sammen med han. Vi har en kjempe fin tone og samtalen fløt kjempefint. Nå gleder jeg meg bare virkelig til å bli bedre kjent med han på denne turen og se hvordan det utvikler seg :)

Fikk sms i sted med tidspukt for å treffes i morgen og at han synes jeg var søt og sjarmerende og gledet seg mer enn noen gang til å tilbringe en uke sammen med meg :)

Tror dette blir en velig fin tur jeg gitt! :D

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Da kan de som er livredde på mine vegne puste lettet ut.

Vi har truffet hverandre og kost oss med middag på Fridays. Han har fikset et flott hotellrom til meg, for i natt og nå skal jeg prøve å få meg noen timers skjønnshetssøvn før jeg skal treffe han og ta flytoget (eller bussen er det jo nå siden de jobber på banen) sammen i morgen tidlig.

Han er akkuratt slik jeg har forestillt meg, bare litt bedre og jeg har storkost meg sammen med han. Vi har en kjempe fin tone og samtalen fløt kjempefint. Nå gleder jeg meg bare virkelig til å bli bedre kjent med han på denne turen og se hvordan det utvikler seg :)

Fikk sms i sted med tidspukt for å treffes i morgen og at han synes jeg var søt og sjarmerende og gledet seg mer enn noen gang til å tilbringe en uke sammen med meg :)

Tror dette blir en velig fin tur jeg gitt! :D

Herlig! Gleder meg til å høre om fortsettelsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg tenker mer på hvordan i all verden skal man forklare ungene at de ikke skal bli med fremmede, når mamma gjør akkurat det selv?

Vel, det er her forskjellen på barn og voksne kommer inn i bildet. Det er mange ting voksne gjør som barna ikke får lov til så jeg ser ikke helt problemet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Lover å prøve å komme meg på nett i allefall en dag i løpet av uken, hvis ikke så får dere rapport når jeg kommer hjem :)

Det er virkelig verdt å ta noen sjanser her i livet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Lover å prøve å komme meg på nett i allefall en dag i løpet av uken, hvis ikke så får dere rapport når jeg kommer hjem :)

Det er virkelig verdt å ta noen sjanser her i livet!!

Håper jeg blir bedt med på noe lignende en gang. Høres utrolig spennende ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

så du har aldri hatt en one night stand?

eller du har aldri spist godteri på en hverdag etter at ungene har lagt seg?

uansett- spennende oppdatering TS! Denne turen kommer til å bli et minne for livet! dere kommer helt sikkert til å få en kjempetur!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg følge med! Så spennende! Håper ferien er bra, gleder meg til oppdatering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Da var jeg hjemme fra tidenes beste ferie! Cruise anbefales virkelig, og ABSOLUTT som date! Så jenter, blir dere invitert med på Cruse så si JAA!!! (bare ta noen forhåndsregler først)

Om det ble kjemi?

Når man er på Cruise så kan man forhåndsbestille middagservering og blir da plassert på bord med noen andre. Vi kom sammen med to flotte veninner og et annet par. Dagen etterpå var det bare oss og de to kvinnene og vi delte litt tanker om hva vi hadde tenkt om hverandre. De mente at vi virket så trygge på hverandre. Kan tro de fikk sjokk når vi fortalte at vi hadde truffet hverandre 2 dager tidligere.. hehe

Men ja, en utrolig trygg og god kjemi det hadde vi. Kunne faktisk ikke blitt bedre tror jeg, og ferien overgikk alle forventinger. Vi skal absolutt fortsette å treffes så ser vi hvordan det utvikler seg. Stormforelskelser er jeg definitivt ferdig med etter "kjekkasen" så her holder jeg litt igjen og vil gi det tid.

Jeg har faktisk lært, og det er veldig deilig :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...