Gå til innhold

Anna.S

Gjest Tidssone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Hun har uansett lovet å holde oss oppdatert, og dette bør jo være av interesse for alle som dater :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Hun har uansett lovet å holde oss oppdatert, og dette bør jo være av interesse for alle som dater :jepp:

Ja. Jeg synes også dette er grusomt spennende.

Nesten som den gangen det var noen som hadde lagt ut tråd om en som pleide å ta samme buss som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er der hun som skal på kråys?

Anonym poster: dc5da6b595552319f6989d9197393730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Er der hun som skal på kråys?

Anonym poster: dc5da6b595552319f6989d9197393730

Ja. Og lever et spennende liv, samt tillater oss burugler å leve litt gjennom henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

hehe.. jeg hadde faktisk tenkt til å oppdatere tråden etter at jeg hadde truffet han, men jeg reiser faktisk hjemmefra om en halv time!!!

Jeg skal først til Oslo og bo på hotell i natt, og selv om vi hadde tenkt til å treffes første gang på gardermoen så skal vi treffes i kveld for en drink. Vi må jo ta flytoget sammen i morgen tidlig uanstt så da er det veldig greit å få det overstått.

Jeg er faktisk ikke så nervøs som jeg pleier før jeg skal treffe noen, men det er kanksje fordi vi treffes uten forventinger om at det skal bli noe mer enn vennskap. Vi snakker om jobb og grundervirksomhet og selve turen og hva vi har lyst til å gjøre der, mer enn forhold osv. Jeg har blitt kjent med han på en helt annen måte enn andre jeg har truffet via nettet og det er litt deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Ooooooh. Nå ble jeg klam i hendene på dine vegne!

hehehe.. litt klam blir jeg nok rett før jeg skal treffe han, for jeg liker personligheten hans utrolig godt og inni meg er det jo et bitte bitte bitte lite håp om at vi kanskje kan finne tonen romantiskt også.. Realismen har tatt overhånd i meg, men kjærlighetshjertet mitt titter frem innimellom.. :)

Uansett så skal vi kose oss en hel del på Cruise, ha gode samtaler, spise god mat og nyte sol mens stormen kommer over østlandet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

At du tør Anna! Skal følge med i denne tråden :popcorn:

Lover å holde dere oppdatert ;) Har med mini PC'en min så jeg titter innom fra hotellet i kveld :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

nå merka jeg at nyskjerrigheten tar overhånd her! Er det noen som har en link til denne tråden, slik at denne tråden blir litt mer forstårlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva er kråys?

Anonym poster: 189654ef1c937e13aedb85889163650b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva skjer? Forstår ingenting av denne tråden, da den ikke gir noe info eller link til en åpenbar forhistorie.

Anonym poster: 6ee6e5cdfd036115ccec66c842cf2d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Anna.S skal på cruise ned en fyr hun har møtt på nettet, men ikke IRL. Det er hele forhistorien. Altså en nettdate som varer en uke og som er på et cruise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nå merka jeg at nyskjerrigheten tar overhånd her! Er det noen som har en link til denne tråden, slik at denne tråden blir litt mer forstårlig?

Min lenke

Anonym poster: a02850037a9a5b4b51e1dcff2e3abcdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...