Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Både mamma, pappa, bestemor og stemor. Men jeg har alle i familien min på en egen liste som jeg har kalt "trenger ikke vite alt", så de har begrenset tilgang. Ikke fordi jeg legger ut så mye suspekt, jeg bare trives med å ha det slik. Ingen av dem spammer meg, men mormor kan være litt flau/komisk siden hun ikke helt har forstått hvordan man bruker Caps Lock.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men så er jeg egentlig ikke aktiv på Facebook.

Skrevet

Har så og si hele familien på facebook. Har forsåvidt også moren til min bestevenninne der!

Skrevet

Har hele familien på FB! Og det er egentlig helt greit, så snille som de er.

Men hadde en kommentar (veggmelding) på FB min der det stod: "Takk for kvelden, hottie!" - dette er fra bestevennen min (gutt), og herregud som hele familien kommenterte. Det var flaut. Så har stengt noe av fben min, så de ikke kan gjøre som de vil der...

Skrevet

Jeg har hele familien på facebook, og har ikke noe å skjule for de :)

Gjest Pheel
Skrevet

Har mamma, bestemor, tante, kusine x 2, fetter, onkel og moren til min halvsøster. :-)

Har ingenting å skjule, skriver også veldig sjelden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen familiemedlemmer på facebook for de har ingenting med privatlivet mitt å gjøre. Jeg har erfart for lenge siden at det er best å holde dem på en armlengdes avstand.

Anonym poster: e825b6c2231d311e44f9f5000738b9f2

Gjest Guilty
Skrevet

Jeg har alle i familien min på fb, av de som har det da :) Har en super familie og legger ikke ut ting som jeg er redd for at noen som helst skal få se uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...