Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, du ser jo henne, i den grad ho har open profil. Og du kan når som helst avblokkere henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har omtrent hele slekta på facebook, men har lagt til mamma og pappa på egen liste sånn at om jeg poster noe de to ikke trenger å se så blokkerer jeg bare akkurat den statusen fra å bli sett av dem. Det skjer ikke ofte men innimellom.

Skrevet

Farmor på snart 80 har også FB :hakeslepp:

Så søtt :) Skulle gjerne hatt en av bestemødrene mine på fb, men den mest teknologisk avanserte av dem har nettopp har fått seg mobil (og får det ikke helt til)

• Liker 2
Skrevet

Så søtt :) Skulle gjerne hatt en av bestemødrene mine på fb, men den mest teknologisk avanserte av dem har nettopp har fått seg mobil (og får det ikke helt til)

Er jaggu ikke verst at hun er på FB. Blei helt sjokka da jeg fikk venneforspørsel rett etter jul :gjeiper:

Sprek spion bestemor og oldemor :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mamma å Facebook. Har en tenåring og en i begynnelsen av 20-åra, og ingen av dem har noe imot å ha meg på Facebook. Men så spammer jeg heller ikke ned veggene deres, og blander meg aldri inn i kommentarer de utveksler med andre venner. Kan hende jeg liker en kobling eller et bilde i ny og ne, som de også gjør hos meg, men det er alt.

Anonym poster: d24e19a637bf615c6d962233e31d3170

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du ser jo henne, i den grad ho har open profil. Og du kan når som helst avblokkere henne.

Hos meg står det at hvis jeg blokkerer så ser jeg heller ikke henne. Fair enough, men det kan jo skje at jeg angrer meg og vil ha henne inn likevel. Så hvordan da, hvis hun faktisk blir usynlig?

Jeg får vel heller sjanse på at hun ikke får øye på meg. Jeg er usynlig i søk. Hvem vet, kanskje hun en dag blokkerer meg? ;)

Anonym poster: 6c050f9ebb8b23ecc9f98c901d8383f6

Skrevet

Farmor på snart 80 har også FB :hakeslepp:

Min farmor på 85 har Facebook :rodmer: Hun synes det er hyggelig å se hva oldbarna på andre kanten av landet holder på med.

Jeg har forøvrig hele slekta på facebook. Er det noe jeg ikke vil at mamma eller farmor skal se, så legges det heller ikke ut på facebook.

• Liker 4
Skrevet

Min farmor på 85 har Facebook :rodmer: Hun synes det er hyggelig å se hva oldbarna på andre kanten av landet holder på med.

Jeg har forøvrig hele slekta på facebook. Er det noe jeg ikke vil at mamma eller farmor skal se, så legges det heller ikke ut på facebook.

Er ikke verst at de har det, mange som ikke klarer og lære seg pc og mobiltelefoner.

Min farmor bor langt unna og ser henne sjeldent, så hyggelig og kunne prate med henne på FB :)

Skrevet

Jeg syns det er koselig å ha mamma og pappa på facebook :) Jeg er altfor åpen om alt til alle irl uansett, så det er ikke facebook-åpenheten som er mitt problem, heller alt jeg kan finne på å si første gang jeg møter noen :sjenert: Men på facebook er jeg av en eller annen grunn mye mer forsiktig med hva jeg skriver, så mamma og pappa får ikke se noe sjokkerende der uansett.

Gjest Gagaen
Skrevet

Jeg har masse slekt på FB , mine far og mine barn . Men så er jeg voksen nok til å stå for alt jeg legger ut da ;)

Blir liksom litt oppgitt når folk kan dele alt mulig med all random folk men foreldrene som liksom kjenner dem best , de skal IKKE se :P

Hva er tankegangen bak slik ? Det som ligger ute på FB deles og kopieres og kan dukke opp hvor som helst sånn egentlig , så det som ikke alle skal se burde ikke legges ut .

Skrevet

Jeg har hele familien på facebook, med unntak av noen få som ikke har konto der.

Har ingen problemer med at mine foreldre (eller øvrig slekt) ser hva jeg gjør, hvor jeg er eller hvem jeg er sammen med. Det er familien min, men de er også vennene mine.

Skrevet

Jeg har begge mine foreldre på facebook, og det er bare koselig. De liker eller kommenterer noen statuser og bilder innimellom, men det er det.

En venninne av meg sin mor, derimot, er voldsomt aktiv på ungene sine facebookstatuser. Ofte er kommentarene uten noen form for poeng. Hun er en veldig hyggelig dame, men jeg hadde blitt litt frustrert hvis moren min holdt på sånn.

Skrevet

Blokker ho, så ser ho ikkje at du har FB ;)

Min mor bruker ikkje fb no, men hadde det ein liten periode og då hadde eg ho som venn med fullt innsyn.

Gjest navnelapp
Skrevet

Hos meg står det at hvis jeg blokkerer så ser jeg heller ikke henne. Fair enough, men det kan jo skje at jeg angrer meg og vil ha henne inn likevel. Så hvordan da, hvis hun faktisk blir usynlig?

Jeg får vel heller sjanse på at hun ikke får øye på meg. Jeg er usynlig i søk. Hvem vet, kanskje hun en dag blokkerer meg? ;)

Anonym poster: 6c050f9ebb8b23ecc9f98c901d8383f6

Detaljane i dette kjenner eg ikkje, men så vidt eg veit har du ei liste over blokkerte personar i din profil, og der kan du oppheve blokkeringa.

Gjest loren
Skrevet

Har mamma der, ser ikke problemet med det. Snakker med henne daglig og hun vet hva jeg gjør, så om hun i tillegg ser det der så er det helt greit for meg.

Gjest _Lita_
Skrevet

Ja, mamma er der og kan se alt. Hun spammer ikke.

Har ikke pappa der. Han spammer alt og alle.

Skrevet

Jepp, det har jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja, mamma har full tilgang. Men min mor spammer ikke facebooken min, og det er jeg takknemlig for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...