Gjest "gjest" Skrevet 7. juli 2012 #21 Del Skrevet 7. juli 2012 Hjelpes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Susanne- Skrevet 7. juli 2012 #22 Del Skrevet 7. juli 2012 Hjelpes.... Er bare å slå av datan det, så slipper du å gremmes av teite innlegg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. juli 2012 #23 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har en nevø på 12 som aldri ble ferdig med å stirre på puppene mine. En dag ble jeg så lei av dette at jeg tok hendene hans, la dem over brystene og ba han kjenne på de og sa; "Nå når du har kjent på de og har funnet ut at dette bare er pupper så forventer jeg at du slutter å stirre på de noe mer". Siden har han aldri stirret noe mer. Synes dere jeg gikk over streken her? Haha, litt kanskje, men han tok jo poenget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
romantisk mann Skrevet 7. juli 2012 #24 Del Skrevet 7. juli 2012 Hehe, ingenting er som pupper for 14-årige gutter (eller 12-årige for den saks skyld). For å svare på spørsmålet: Jenter i 14-årsalderen kan vel godt være fullt utviklet? Og visstnok kommer jenter tidligere i puberteten nå enn før: http://www.forskning.no/artikler/2010/august/256930 noe som egentlig er litt bekymringsfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2012 #25 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har en nevø på 12 som aldri ble ferdig med å stirre på puppene mine. En dag ble jeg så lei av dette at jeg tok hendene hans, la dem over brystene og ba han kjenne på de og sa; "Nå når du har kjent på de og har funnet ut at dette bare er pupper så forventer jeg at du slutter å stirre på de noe mer". Siden har han aldri stirret noe mer. Synes dere jeg gikk over streken her? Gjør du det samme med mine hender dersom jeg stirrer på puppene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 7. juli 2012 #26 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har en nevø på 12 som aldri ble ferdig med å stirre på puppene mine. En dag ble jeg så lei av dette at jeg tok hendene hans, la dem over brystene og ba han kjenne på de og sa; "Nå når du har kjent på de og har funnet ut at dette bare er pupper så forventer jeg at du slutter å stirre på de noe mer". Siden har han aldri stirret noe mer. Synes dere jeg gikk over streken her? Hva hadde du gjort om han hadde stirra på musa di da? (Ps: jeg ønsker ikke svar på dette spørsmålet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. juli 2012 #27 Del Skrevet 7. juli 2012 60A!?!? Herremingud, 60? Anonym poster: c1d65d704dce7fb64ccbd0e3cfe3f423 Det er faktisk en del her på KG, voksne damer også, som påstår de har størrelse 60. Det vil si at omkretsen målt under brystene er 60 cm. Jeg har problemer med å tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. juli 2012 #28 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er faktisk en del her på KG, voksne damer også, som påstår de har størrelse 60. Det vil si at omkretsen målt under brystene er 60 cm. Jeg har problemer med å tro det. Ein skal ha mindre storleik på BH-omkretsen enn ein i verkelegheita har i omkrets under puppane, fordi stoffet i BH-en er strekkbart, og utvidar seg dermed etterkvart. BH-en skal vera stram på ytterste hakket når ein kjøper han, slik at ein kan nytte dei andre hakka etterkvart som BH-en vert strekt ut. Eg brukar 65 eller 70 i omkrets, og er heilt normalt slank. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #29 Del Skrevet 7. juli 2012 Det er faktisk en del her på KG, voksne damer også, som påstår de har størrelse 60. Det vil si at omkretsen målt under brystene er 60 cm. Jeg har problemer med å tro det. Her var det vel snakk om en 14 år gammel jente, ikke en voksen kvinne. (Og det finnes noen "petite" kvinner som bruker 60 cm også!) Anonym poster: d2ff195f8c702a0d935da37d75a0ce67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solch Skrevet 7. juli 2012 #30 Del Skrevet 7. juli 2012 For min del brukte jeg samme BH-størrelse da jeg var 14 som jeg bruker i dag. Men det er selvfølgelig veldig forskjellig. Noen av de som var flatbrysta da vi var 14, har større bryster enn meg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #31 Del Skrevet 7. juli 2012 60A!?!? Herremingud, 60? Anonym poster: c1d65d704dce7fb64ccbd0e3cfe3f423 Også?? Min datter på 15.5 år har 60A.........hva er problemet ditt? Anonym poster: 96af6ce2ceb6a187356ec0b8c5445815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2012 #32 Del Skrevet 7. juli 2012 Jen synes det er trist at jenter skal bli vurdert ut fra størrelsen på brystene sine! Viser bare at det går litt for langt med kroppsfokus allerede i tidlige ungdomsår....glamormodeller med silikon, solariumsbrunet og lange extentions er nok en del av årsaken.......og hormonelle fjortisgutter ser på de som det optimale fjortisjentebildet. Mange jenter på 14 har nesten ikke pupper, mens andre gjerne er veldig utviklet da de var 12/13. Selv måtte jeg nesten bli kakket i ryggen for å se antydning til pupper i den alderen der, men det kom seg med årene.....Eldste jenta mi er akkurat likedan (og heldigvis har hun såpass baggasje at hun gir blanke i hvordan kroppen hennes ser ut eller ikke, hun er godt fornøyd med å ha noen skikkelig gode venninner og kompiser som deler hennes interesser, hun er skolesterk, lesehest og elsker musikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slimda Skrevet 7. juli 2012 #33 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor er det ingen som har spurt etter bildebevis ennå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #34 Del Skrevet 7. juli 2012 Hvorfor er det ingen som har spurt etter bildebevis ennå? Bildebevis?? Skal vi ta bilde av våre sine 14-år gamle tenåringsbryster og legge det ut her på Kg?? Anonym poster: 96af6ce2ceb6a187356ec0b8c5445815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 7. juli 2012 #35 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg tror størrelsen på puppene varierer veldig mange er " "godt" utviklet allerede i 14 års alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 7. juli 2012 #36 Del Skrevet 7. juli 2012 Bildebevis?? Skal vi ta bilde av våre sine 14-år gamle tenåringsbryster og legge det ut her på Kg?? Anonym poster: 96af6ce2ceb6a187356ec0b8c5445815 Ja, det synes jeg høres ut som en kjempeidé :D Og så skal alt sammenlignes, og legges inn i en database der de rangeres ut i fra et nøye planlagt poengsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slimda Skrevet 7. juli 2012 #37 Del Skrevet 7. juli 2012 Ikke sant! Folk har en tendens til å skryte på seg så mye rart på internett. Jeg syns vi burde ha bildebeviser, så vi faktisk vet det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #38 Del Skrevet 7. juli 2012 Ikke sant! Folk har en tendens til å skryte på seg så mye rart på internett. Jeg syns vi burde ha bildebeviser, så vi faktisk vet det er sant. Ja jøss; jeg vil ta et bilde av min 14 år gamle datters pupper og legge det ut her på Kg........ :gjeiper: Anonym poster: 96af6ce2ceb6a187356ec0b8c5445815 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 7. juli 2012 #39 Del Skrevet 7. juli 2012 Jen synes det er trist at jenter skal bli vurdert ut fra størrelsen på brystene sine! Viser bare at det går litt for langt med kroppsfokus allerede i tidlige ungdomsår....glamormodeller med silikon, solariumsbrunet og lange extentions er nok en del av årsaken.......og hormonelle fjortisgutter ser på de som det optimale fjortisjentebildet. Mange jenter på 14 har nesten ikke pupper, mens andre gjerne er veldig utviklet da de var 12/13. Selv måtte jeg nesten bli kakket i ryggen for å se antydning til pupper i den alderen der, men det kom seg med årene.....Eldste jenta mi er akkurat likedan (og heldigvis har hun såpass baggasje at hun gir blanke i hvordan kroppen hennes ser ut eller ikke, hun er godt fornøyd med å ha noen skikkelig gode venninner og kompiser som deler hennes interesser, hun er skolesterk, lesehest og elsker musikk) Helt enig. Det starter alt for tidlig, dette kroppsfokuset. Dessverre så er nok unge gutter veldig opptatt av størrelse på pupper, nettopp fordi det er noe annerledes. Etterhvert vokser flesteparten opp og er glad i pupper uansett størrelse. Men det er ikke bare unge gutter som er kroppsfikserte. Ikke så lenge siden jeg hørte ei jente i klassen til poden snakke om magemusklene hans. Han har en fordel der med fotball og kampsport, men det er litt vel tidlig å bli fascinert og opptatt av slike ting synes jeg. Og etterhvert blir det jo voldsom fokus på andre kroppsdeler også. Man må bare forsøke å lære dem rette verdier i forhold til dette, og håpe de får et sunt og godt syn på egen kropp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonimus Skrevet 14. juli 2012 #40 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg synes ikke det er for tidlig at kroppsfokuset begynner allerede når barna er 5-6 år. Det er bare sunt at barna vender seg til å snakke om pupper, rumper osv mener jeg. Barna burde vende seg til å snakke med det motsatte kjønn i ung alder. Da er det lettere å begynne med mere seksuelle ting når de blir eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå