AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #1 Skrevet 7. juli 2012 Jeg fikk satt inn kobberspiral i september 11, men har nesten aldri sjekka trådene. Glemt det rett og slett Nå har jeg små symptomer på graviditet, og for ca 10-12 dager siden hadde jeg spotting, noe jeg aldri har hatt før. Så prøvde jeg å sjekke om jeg kjente trådene i går, men da var det "noe i veien", altså det var en slags tapp eller noe litt inni skjeden som gjorde at jeg ikke kom lenger med fingeren... Hva i alle dager er dette for noe?? Så om spiralen er der eller ikke finner jeg jo ikke ut, med mindre jeg drar til legen. Noe jeg selvsagt skal, men jeg er livredd! Rett og slett fordi jeg ikke vet om jeg klarer å takle tre unger under 4 år... Tør ikke engang å ta en hjemmetest... Jeg er bare et par dager forsinka med mensen, men jeg har en dårlig følelse på dette her... Anonym poster: 433948f3a00c92bd7c44cadce8a81f1d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #2 Skrevet 7. juli 2012 Har hørt om flere som har blitt gravid med spiral.....så du bør nesten bare ta en test og finne det ut! Hva den tappen kan væe aner jeg ikke..... Tror du nesten bare må bestille deg en time til legen! Anonym poster: 91907ae91f06f73697c2b6e56167b354
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Min lillebror ble laget med spiral :gjeiper: (men var kanskje ikke noen trøst for deg å høre det...) Anonym poster: 1a8c5570d42c0b35bd76569e1d0514f9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 Jeg ble gravid på kobberspiral. Undersøkelsen viste at kroppen hadde støtt ut spiralen så den lå halvveis utenfor livmora. Prøvde å sette inn ny spiral senere, da på sykehuset for å være sikker på at den satt skikkelig. Måtte fjerne spiralen etter ett år da kroppen ikke ville ha den heller. Den datt ikke ut men lå og dyttet og gav meg blødninger daglig. Ergo kobberspiralen ble lagt på hylla. Nå har jeg hormonspiral og den sitter søm den skal siden den er litt anderledes utformet enn kobber. Håper du ikke er gravid Ts, skjønner frustrasjonen din. Jeg hadde også tre barn når jeg ble uplanlagt gravid. Forholdet til far var netopp avsluttet så jeg tok abort. Anonym poster: 3529130524ac0ab93062a268f1009ba9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #5 Skrevet 8. juli 2012 Men er det ingen som vet om denne "tappen" kan være et tegn på graviditet? Den har jo aldri vært der før... TS Anonym poster: e4d99e61f918729753a58d8657301fdd
@laide^ Skrevet 9. juli 2012 #6 Skrevet 9. juli 2012 Har du testet eller vært hos legen? Er ikke helt inni det der med den tappen, men er det ikke noe med at den lukker seg og omvendt ihht når man blir gravid eller om det var omvendt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå