Gjest Hilde K S Skrevet 11. februar 2004 #1 Del Skrevet 11. februar 2004 Mie og jeg sakl møtes på kinarestauranten på Torget i morgen klokken kvart over tre. De som vil være med er hjertelig velkomne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. februar 2004 #2 Del Skrevet 11. februar 2004 Vi er skikkelig interessante mennesker, ikke sant Mie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. februar 2004 #3 Del Skrevet 11. februar 2004 Å så morsomt. Kos dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #5 Del Skrevet 11. februar 2004 Vi er søte/snille/slemme/viktige/dumme/rare/kloke/gamle/små/blå/vittige/ pratesyke/lojale/unge/friske/spreke/vakre/stygge Stryk det som ikke passer. Den som lever OG møter opp i morgen - får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 11. februar 2004 #6 Del Skrevet 11. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 11. februar 2004 #7 Del Skrevet 11. februar 2004 Det var da et veldig dumt klokkeslett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. februar 2004 #8 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg vil nå heller si at det var et dumt sted (les land)... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. februar 2004 #9 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg kommer :D Bare tulla. Men jeg synes at dere kunne tatt det i Oslo og helst etter klokka 17. Om dere gjør det, så kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. februar 2004 #10 Del Skrevet 11. februar 2004 Skulle gjerne vært med :D Synes dere virker som grepa jenter og jeg liker kinamat og jeg har lyst til å dra til Bergen igjen snart. Men dere får spise litt for meg da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #11 Del Skrevet 11. februar 2004 :klø: Er det ingen her inne som har en jet?? Som kan plukke opp noen søte, greie, flotte og sultne jenter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 11. februar 2004 #12 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg er rett opp i gaten på det tidspunktet der, men dessverre på jobb. Neste gang, da er jeg med, tror jeg, hvis jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #13 Del Skrevet 11. februar 2004 Klart du tør!! Er du sent ferdig på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 11. februar 2004 #14 Del Skrevet 11. februar 2004 Nei, klokken fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #15 Del Skrevet 11. februar 2004 Kom klokken fire da :D ?! Meg og Hilde er lett og kjenne igjen; Hilde har stort grønt hår og har som oftest en nyslipt øks i hånden, jeg har spiss sort hatt, lang krokete nese og en sopelime i umiddelbar nærhet... (eh..kødder altså ) Men det hadde vært kjekt om du kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. februar 2004 #16 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg kommer også hvis dere tar treffet i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 11. februar 2004 #17 Del Skrevet 11. februar 2004 Sitter dere oppe eller nede? Og jeg vet ikke om jeg tør å gå bort og si "Er det Mie og Hilde eller?" Jeg skal sove på det, jeg lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #18 Del Skrevet 11. februar 2004 Vi sitter nok oppe. Sender deg en PM :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 11. februar 2004 #19 Del Skrevet 11. februar 2004 :klø: Er det ingen her inne som har en jet?? Som kan plukke opp noen søte' date=' greie, flotte og sultne jenter??[/quote'] Hadde vært veldig kjekt Kos dere i morgen :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2004 #20 Del Skrevet 11. februar 2004 :D Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå