Gjest Bond Skrevet 11. juli 2012 #61 Skrevet 11. juli 2012 - Kø i butikken. Er drit kjedelig, og jeg blir drit nervøs. Orker ikke å ha folk hengende bak, over og ved siden av meg... Åååå - så enig! Bryr meg egentlig ikke så mye om folk bak meg, men synes det er bare så ufattelig kjedelig. Men kunne sikkert legge til venting i alle form. Og folk som er unødvendig trege med alt og skal få alt forklart 3 og 4 ganger (skal sies at jeg er litt skada av innstilte flyavganger og lang ombookingkø som tar eeeeevigheter nå sist helg så.. eh)
Anoia Skrevet 12. juli 2012 #63 Skrevet 12. juli 2012 Kunder som insisterer på å bruke evig lang tid i kassen når det er milevis med kø bak og gjerne starter diskusjoner av typen "men dere hadde jo lettmajones i går, det er skikkelig dårlig at dere ikke har det i dag". Fanatikere av alle slag (inkludert en god del hissige ateister). Folk som ikke kan la andre folk leve som de vil. Voksne menn som direkte eller indirekte bruker "nå skal du høre, lille pike"-hersketeknikken. De der pinnemenn-tegning-trollface-meme'ene som er så til de grader brukt opp, men som hele tiden dukker opp i nye og dårligere former. Det kan vel gå an å være litt mer original enn å gå inn i paint og flytte litt rundt på ansiktene til Derp og Derpina og Forever Alone for å fortelle hva som irriterer/begeistrer deg? Og slutt å bruke "le" foran alt! Det er for franskmenn! *rage* Folk som ikke skjønner at når man skaffer seg et dyr så har man ansvaret for det på godt og vondt. Folk som trenger seg inn på bussen med en gang den stopper og blokkerer for de som skal av. Hva stresser dere med? Dere har faktisk alt rukket bussen, men det er en viss mulighet for at de som skal av har litt dårligere tid! Folk som bruker stråmannsargumenter i seriøse diskusjoner. Sladreblader. De som har som yrke å lete frem cellulitter og skilsmisseskandaler og vise dem frem til andres underholdning må det være noe alvorlig i veien med. Tilhengere av alternativ medisin som har en eller annen venn/venninne som har vært i så dårlig form, men så kjøpte h*n superjuice/sjokolade/kapsler til en fantasillion kr pr stk og ble frisk, og nå er vedkommende overbevist om at jeg kommer til å bli kvitt mine diagnoser om jeg gjør det samme. 2
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2012 #65 Skrevet 13. juli 2012 Da bør du ikke lese en negativ tråd som dette, for her inne er du garantert å finne noe som fornærmer deg. Nei, det synes jeg da virkelig ikke jeg bør unngå. Jeg leser, og sier at jeg blir lei meg når jeg foraktes. En helt naturlig følelse å formidle.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 13. juli 2012 #66 Skrevet 13. juli 2012 Nei, det synes jeg da virkelig ikke jeg bør unngå. Jeg leser, og sier at jeg blir lei meg når jeg foraktes. En helt naturlig følelse å formidle. Ja, hvis du er ok med å bli lei deg er det jo ikke noe problem
Gjest Candy Pie Skrevet 13. juli 2012 #67 Skrevet 13. juli 2012 - Bli overmett - Fryse - Når det kan virke som enkelte med vilje prøver å missforstå meg, og som generelt sett har et feil bilde av hvordan jeg er - For fulle mennesker. Egentlig alkohol generelt, men jeg liker ikke å se godt kjente mennesker drikke seg drita - Meg selv nå og da - Frekke folk
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2012 #68 Skrevet 13. juli 2012 - tro (religion) - overtro - folk som mener det er noen forskjell mellom ovennevnte Anonym poster: bc7c36bbf4d174659c3dc71ea6b36811 1
Gjest meh Skrevet 14. juli 2012 #69 Skrevet 14. juli 2012 Folk som bruker "jeg var full" som unnskyldning for dumme ting gjort i fylla, selvpåført rus er da for faen ikke noen unnskyldning, evner du ikke å kontrollere deg i fylla kan du like godt la være. Like ille er det at det finnes i stor grad aksept for å bruke denne unnskyldningen.
Infantata Skrevet 14. juli 2012 #70 Skrevet 14. juli 2012 - Klær i akryl og polyester. DØ!!!! - Pågående tiggere i Trondheim som ikke klarer å godta et nei - Sensasjonskåte Dagbladet - Lanoreklamen - Tom Cruise og Scientologisekten - Folk som mister alle hemninger i sterkt beruset tilstand
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2012 #71 Skrevet 14. juli 2012 Offentlige svømmebasseng. Takler de ikke, gulvene er fulle av fotvorter, sopp og dritt. Mange lar være å dusje før de inntar bassenget. Jeg nekter å bade i samme dritten som andre. Anonym poster: 8f80f82f8f8faac477d5ef3c4b54830c
Gjest pærecider Skrevet 14. juli 2012 #72 Skrevet 14. juli 2012 -folk som har sterke og bastante meninger om ting de åpenbart ikke har peiling på -bobilfolk som kjører ueeendelig saaaaakte på trange veier og skaper kø -folk som står midt i rulletrappa og blokkerer for alle som skal videre -folk som på død og liv skal ha ting gjort på sin måte uansett om det ikke passer for andre, og som presser på for å få det gjort slik og sånn. -idiotjournalister som skriver 'kamphunder' og som slenger på et bilde av en frådende pitbull når det er snakk om hundebittsak, selv om det kanskje var en storpuddel som bet. -folk som skriver 'kidsa' i et forsøk på å være kule/hippe -mødre som skifter bleie inne i kafelokalet og som okkuperer all plassen og som blir sure hvis de må flytte barnevogna for å slippe andre forbi -de som sier 'jamen det går vel bra om jeg tar liiiittegranne av denne parfymen her' når det er blitt informert om at det er parfymeallergikere tilstede på jobben/skolen. -idioter som vil bort og kose med hunden mens vi står der og tydelig trener, de spør ikke engang bare løper bort for å kose. -frekke unger uten oppdragelse sammen med sin like uoppdragne mor/far som støtter krapylet i alt det gjør. -Adam Sandler og Tom Cruise -de som sier at de er såååå tolerante, men som ikke kan godta f.eks konservative kristne eller noe lignende. Sistnevnte er i allefall ærlige om hva de ikke liker.
Wonders Skrevet 16. juli 2012 #73 Skrevet 16. juli 2012 tigger på tbanen eller utenfor utesteder som går rundt fritt !
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #74 Skrevet 16. juli 2012 Svenske danseband. Anonym poster: 16f68bcba6e7588cff3a91ab36c8494a
Dyregod Skrevet 16. juli 2012 #75 Skrevet 16. juli 2012 -Egoister -Late og tafatte folk uten arbeidsmoral -Trege bilister -Arrogante mennesker -Mennesker uten økonomisk sans og som tror alt ordner seg uten videre Og til slutt umodne mennesker som aldri kommer seg videre i livet eller vokser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå