AnonymBruker Skrevet 8. juli 2012 #41 Skrevet 8. juli 2012 Til mannen min sin fortvilelse så er jeg en heftig tuter i hornet........(og hytter neven i det jeg kjører forbi..) Du er klar over at man kun skal bruke hornet for å unngå ulykker ol. Du er nok mer forhatt av andre bilister enn andre Anonym poster: 387d09a68710c9f482c97afe83887c22 2
Lucid Skrevet 8. juli 2012 #42 Skrevet 8. juli 2012 - Tørre hender, enten på meg eller andre - De mystiske smulene som alltid dukker opp i senga mi. - Dynetrekk som nekter å ligge på dyna. - Kø! - Folk som stanser midt i veien for å prate (TREKK I DET MINSTE UT I KANTEN SLIK AT ANDRE KAN KOMME FORBI!!) - Folk som tror det er kjempemorro å hive krabber og reker etter meg, når jeg har fortalt at jeg er redd dem. - Sure kassadamer/menn som ikke en gang PRØVER å smile når jeg smiler til dem. - Disse menneskene som tror de eier veien. Og verden, ikke minst. jeg kunne ha holdt på i en evighet 2
Gjest Bell Skrevet 8. juli 2012 #43 Skrevet 8. juli 2012 (endret) * Kunder som ikke sier hei tilbake når jeg sier enten "hei" "Heihei" eller "Hallo" - javel du vil være i fred og vil ikke at jeg skal mase eller prøve å selge deg noe, men det er normal folkeskikk å hilse tilbake ! * Foreldre som lar barn oppføre seg som de vil i butikker og restauranter osv, og særlig når de bare smiler unnskyldende når barna har gjort noe ugagn. - Nei, det er ikke søtt at sønnen din tømte en flaske med babyolje på gulvet fordi han ville smøre seg inn i butikken.. * Småbarnsfedre med firhjulstrekk som tar råsjanser i trafikken * Gamle damer som tar seg diverse friheter, som feks snike i kø. Og når de later som ingenting.. Jeg blir gal * Fanatikere. De som aaalltid har verdens beste løsning på alt av smått og stort og forventer at alle skal hyle av glede og benytte seg av tipsene med stor begeistring. Og dersom du selv forteller om noe du har prøvd ut som du likte, så kan du være sikker på at de har en myyyye bedre løsning - "Jeg har en kjeempegod dings til å henge opp bæreposer i" - Ja vel, men jeg har det helt fint med at min egen posedings fra ikea Endret 8. juli 2012 av Bell
fishi Skrevet 8. juli 2012 #45 Skrevet 8. juli 2012 -Hylende unger på butikken! -"Nav-hatere", spesielt de som sitter hjemme på ræva og klager over hvor treeeeige Nav er. ER det mulig??!! -Personer som sniker i kø. -Personer som tror de vet best om ALT. -Rot og urenslighet. -Hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter hundene sine!
vogue90 Skrevet 8. juli 2012 #46 Skrevet 8. juli 2012 - Rasisme - Sinne - Køer - Forskjellsbehandling - Kroppslyder - Kulde - Når folk ikke rydder bort matrester ol.
Fanta Exotic Skrevet 8. juli 2012 #48 Skrevet 8. juli 2012 - Folk (menn) som klør seg på tissen i offentligheten - Folk som peller seg i nesa i offentligheten - Folk som griser på offentlige toaletter 1
hermoine Skrevet 8. juli 2012 #49 Skrevet 8. juli 2012 -Regn (det har faen meg regna i hele sommer!!) -Den stygge fuglen som bor i hagen vår (Den tror den er en alarm som kan holde på i timesvis.) -Snø og is (Alltid problemer med det) -Folk som AAAALLTID skal ha rett -Det meste av hip hop musikk -Når det er stappa fullt i sentrum
Maestro Skrevet 8. juli 2012 #50 Skrevet 8. juli 2012 -Kunder som ikke sier hei tilbake, men bare ser rart på meg istedenfor -Småbarnsmødre og barnevognmafian! De tar opp HELE cafen med barnevogner, når de kunne satt seg der de tar mindre plass.. Tillegg at de lar barna sine løpe fritt, men det er jo selvfølgelig "ok" pga "de er jo bare uskyldige barn" -De som stopper midt i gangene på senteret, der det er mest folk på hele senteret for å snakke, ELLER de som går griseseint og nekter og flytte seg. -Utlendinger som snakker sitt språk mellom seg når jeg skal ekspedere dem -Folk som kommer 2 min før stengetid og skal ha en avansert kaffe.. Planlegg shoppingen din litt mer er du snill! -Folk som ikke har penger klar til bussen, å dermed blir bussen alltid forsinket.. -Folk som kjører med headset i trafikken -Smatting, høy/tung pusting, snorking -Folk som ikke tar hensyn -Utlendingee på bussterminalen som henger der HVER dag, gjør ikke en dritt, enn å glo på norske jenter.. -Bussjåfører som ikke kan norsk eller ruta si; "do plinge, jai stoppe" -Folk som klager på prisene våre, å at aaaalle andre plasser er billigere. Sorry, jeg kan ikke hjelpe deg med det problemet.. -Mobbing -Folk som omtrent kommer bak disken våras å sier "Hei, jeg skal bare ha en smoothie, kan du lage en?" NEI, still det i kø som alle andre -Og de som står ved isdisken i håp om å slippe og stå i den normale køen -Folk som ikke hører etter -Folk som skal kjefte for småting -Folk som skal kontrollere ALT -Manipulerende folk -Folk som står MIDT i rulletrappen -Alt maset om Tone i VG og shit -Menn og gutter som er whipet Mye jobbing - mer irritert kjenner jeg..! 1
Zakuro Skrevet 9. juli 2012 #51 Skrevet 9. juli 2012 -Mugg -SKYHØY LYD PÅ ALT AV REKLAME!!!!! -Folk som aldri skulle vært bak rattet på en bil. -Folk som er fullstendig hjelpeløs. -Folk som danner klynger rett ved døra til butikker så man ikke kommer hverken inn eller ut og ikke makter å flytte seg heller. -Folk som ikke har normal hygiene, skravler eller generelt bråker i kinosalen. BRENN! -Folk som ikke vet hvordan man holder en telefon. Ja. Den skal ligge mot ØRET. Ikke halsen. Pussige greier. -Reality TV -Det meste av rap og hiphop -Sjåvinister -Folk som ikke har evnen til introspeksjon. Overhodet. -Dobbeltmoral 1
Gjest Bell Skrevet 9. juli 2012 #52 Skrevet 9. juli 2012 -Kunder som ikke sier hei tilbake, men bare ser rart på meg istedenfor -Småbarnsmødre og barnevognmafian! De tar opp HELE cafen med barnevogner, når de kunne satt seg der de tar mindre plass.. Tillegg at de lar barna sine løpe fritt, men det er jo selvfølgelig "ok" pga "de er jo bare uskyldige barn" -De som stopper midt i gangene på senteret, der det er mest folk på hele senteret for å snakke, ELLER de som går griseseint og nekter og flytte seg. -Utlendinger som snakker sitt språk mellom seg når jeg skal ekspedere dem -Folk som kommer 2 min før stengetid og skal ha en avansert kaffe.. Planlegg shoppingen din litt mer er du snill! -Folk som ikke har penger klar til bussen, å dermed blir bussen alltid forsinket.. -Folk som kjører med headset i trafikken -Smatting, høy/tung pusting, snorking -Folk som ikke tar hensyn -Utlendingee på bussterminalen som henger der HVER dag, gjør ikke en dritt, enn å glo på norske jenter.. -Bussjåfører som ikke kan norsk eller ruta si; "do plinge, jai stoppe" -Folk som klager på prisene våre, å at aaaalle andre plasser er billigere. Sorry, jeg kan ikke hjelpe deg med det problemet.. -Mobbing -Folk som omtrent kommer bak disken våras å sier "Hei, jeg skal bare ha en smoothie, kan du lage en?" NEI, still det i kø som alle andre -Og de som står ved isdisken i håp om å slippe og stå i den normale køen -Folk som ikke hører etter -Folk som skal kjefte for småting -Folk som skal kontrollere ALT -Manipulerende folk -Folk som står MIDT i rulletrappen -Alt maset om Tone i VG og shit -Menn og gutter som er whipet Mye jobbing - mer irritert kjenner jeg..! Kunne signert på nesten ALT av det du skriver! En opplever mye elendig folkeskikk av å jobbe i servicebransjen. Må legge til en til: Folk som bøyer seg ned under halvstengt gitter før/ etter åpningstiden og "bare" skal kjøpe noe de vet hvor ligger eller "bare" skal se på noe som tar 2 minutter. At folk ikke kan respektere åpningstider! - og dersom de finner på å klage på servicen i tillegg har jeg bare lyst til å rope ut at du skal få førsteklasses service og behandling i denne butikken mellom kl 10 og 20, men hold deg unna resten av døgnet!! At man har tatt oppgjøret allerede eller ikke åpna kassa for dagen ser ikke ut til å være av betydning for disse menneskene.. ARG!
Gjest Bond Skrevet 9. juli 2012 #54 Skrevet 9. juli 2012 (endret) - dumskap. Definert vidt og i alle sine form. Spesielt da folk som ikke selv evner å se sin egen dumskap. Om man derimot ser sin egen dumskap kan dette anses som en metadiskusjon om seg selv og dermed løfte en ut av dumskapskategori. - folk uten noe selvironi og evne å le av seg selv. Er muligens noe linket til dumskap. Men det er ikke noe vits å ta seg selv så fryktelig selvhøytidelig, det er noe andre skal gjøre. Selv skal man le av seg selv og sin dumskap. - folk som alltid har en strategi eller baktanke. Typiske intrigemakere, alt skal tolkes og anses i mest mulig dårlig lys, det skal alltid prøves å få fram en fordel fra enhver situasjon på mest mulig snikete måte. Morsomt er at slike folk ofte anklager verden for at alle er mot dem, mens de selv ofte er grunnen til alt av intrigene som kommer. Observert dette gang på gang og like morsomt hver gang. Resten av dårlige personkarakteristikker som ikke er å foretrekke utspringer stort sett av disse. * * * Ellers: - kokt melk. Det er bare ondt og slemt å få folk til å måtte spise melkesuppe. Grøss! - slanger. De virker bare slemme og de har en større konspirasjon mot menneskeheten. - stygg arkitektur og design generelt, spesielt IKEA-"malerier". Forstår at ikke allt bryr seg om slikt, men for oss andre gir det vondt i sjelet. Heng heller opp bilder av barna. Eller bestemoren om man ikke har barn. Eller stikk rumpa di i maling og sitt på et lerret - til og med det har mer mening og innhold. Lerret kan kjøpes på Clas Ohlson, om du lurer. - disse forbanna bokstavene på veggen - type "HOME" eller "LOVE". Uten de hadde jeg nok antatt at jeg var på bussholdeplass eller et sted uten kjærlighet. Jepp. Ser jeg slikt må jeg virkelig konsentrere meg for å ikke si noe slemt. - dårlig/meningsløs musikk - jeg har selvfølgelig fasitsvar på dette. Virkelig. Det er egentlig ikke knyttet til musikkstiler som sådan, men det finnes en haug med ting som bare ikke er bra - som bare høres grusomt ut. Basta. Skal fortsette en annen gang, ser ut som om jeg må jobbe litt blah. Endret 9. juli 2012 av Bond
Anglofil Skrevet 9. juli 2012 #55 Skrevet 9. juli 2012 * Supersosiale mennesker som ikke kommer med noe vettugt eller som må lire av seg et eller annet. * Folk som er svært utadvente og pratete er greit i små doser, men jeg blir generelt fort sliten av slike mennesker. * Snobberi, hvilket kan være vanskelig å definere og veldig avhengig av situasjonen. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2012 #56 Skrevet 9. juli 2012 - Heidi alexandra olsen (blogger) Anonym poster: 242a09aab040a69f6a0dfa0083c41604 1
Gjest Candy Pie Skrevet 10. juli 2012 #57 Skrevet 10. juli 2012 - Kø i butikken. Er drit kjedelig, og jeg blir drit nervøs. Orker ikke å ha folk hengende bak, over og ved siden av meg... - Lano reklamen... - Sure mennesker. Jeg kan være sur jeg også altså, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli sur på andre. Også prøver jeg så godt jeg kan å ikke heve stemmen til folk. - Langbein / Stankelbein / og andre små djevler - Godteri som man tydlig kan se har stått lenge i butikken. Hvorfor ikke fylle på smågodtet litt oftere? Jeg takler ikke gammelt godt, og butikkene som jeg vet er dårlig til å fylle på godtet, blir ikke handlet like ofte på som de som faktisk er flinke med godtet og frukten - Enkelte unger. Noen er vel søte nok, men de som springer rundt i butikken og herjer, river ned ting og enda verre, tror de er såå kule, de takler jeg ikke - Raping og fising. Synes det er ekkelt. Om det skjer et uhell så ok, men folk som bevist bare slipper ut alt sammen, er ikke så ok. - Kassadamer i klesbutikker som gir "blikket" JA, jeg er ung og bruker extension, men NEI, jeg skal ikke putte noe sminke i lomma og gå fnisende ut igjen. Jeg misliker stjeling like mye som deg - Mobbing. Jeg skjønner ikke at folk klarer ? Og jeg skjønner HVA folk mobber for ? - At hunden min hopper opp i sofaen og river ned alt av tepper og puter. Skjønner ikke hvorfor han gjør det ? Kjedelig når man akkurat har rydda... - Frekke folk Og sikkert mye mer
Gjest Emera Skrevet 10. juli 2012 #58 Skrevet 10. juli 2012 Kristne og alle avarter av denne ondskapens og idiotiens religion. Jeg er en voksen kvinne, og burde vel være godt herdet etter å ha blitt mobbet sønder og sammen fordi jeg kommer fra en kristen familie. Men, jeg bli like lei meg hver gang jeg leser sånt som dette... Jeg blir det, altså.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 11. juli 2012 #59 Skrevet 11. juli 2012 Jeg er en voksen kvinne, og burde vel være godt herdet etter å ha blitt mobbet sønder og sammen fordi jeg kommer fra en kristen familie. Men, jeg bli like lei meg hver gang jeg leser sånt som dette... Jeg blir det, altså. Da bør du ikke lese en negativ tråd som dette, for her inne er du garantert å finne noe som fornærmer deg.
Gjest meh Skrevet 11. juli 2012 #60 Skrevet 11. juli 2012 (endret) - Sterkt religiøse personer. - Hyklere. - Folk som absolutt skal blande seg inn i hva andre foretar seg. - Monarker og deres nærmeste familie. - Fullstendig unødvendige fag og temaer på skolen, særlig nynorsk. - Veldig subjektive lærere. - Folk som bruker ufattelig lang tid når de skal betale for noe (Venter alltid med å grave etter kredittkortet til siste sekund). - Sure, bitre folk. Endret 11. juli 2012 av meh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå