AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #21 Del Skrevet 6. juli 2012 Tyggis på bussen. Satt foran en dame som slafset og blåste bobler i det uendelige.. Jeg ble så irritert at jeg snudde meg rundt og sa "sånne som deg burde ikke få ferdes i det offentlige rom" da ble det stille Men det gjør meg vel til et av de menneskene mange av dere ikke takler? Anonym poster: 76619b8e059a4ae9b756c0e8802db11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villrev Skrevet 6. juli 2012 #22 Del Skrevet 6. juli 2012 Fulle idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Lita_ Skrevet 6. juli 2012 #23 Del Skrevet 6. juli 2012 Tyggis på bussen. Satt foran en dame som slafset og blåste bobler i det uendelige.. Jeg ble så irritert at jeg snudde meg rundt og sa "sånne som deg burde ikke få ferdes i det offentlige rom" da ble det stille Men det gjør meg vel til et av de menneskene mange av dere ikke takler? Anonym poster: 76619b8e059a4ae9b756c0e8802db11b Den var litt drøy. Forstår godt du logget inn som anonym. Ikke rett til å ferdes i det offentlige rom? Har du slått deg? Jeg tviler på at hun ble stille fordi du satte henne såånn på plass, men heller fordi hun tenkte noe ala det jeg gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Også sliter jeg med enkelte kollegaer på jobben........ Har halvstilling på en lindrende enehet (døende pasienter) og jeg takler ikke et par meget overflatiske kollegear.......(type "du skal dø snart, så det et ikke så nøye) Endret 6. juli 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #25 Del Skrevet 6. juli 2012 Også sliter jeg med enkelte kollegaer på jobben........ Har halvstilling på en lindrende enehet (døende pasienter) og jeg takler ikke et par meget overflatiske kollegear.......(type "du skal dø snart, så det et ikke så nøye) Du kan jo spørre til de bedritne (de ER det) kollegaene dine om hvordan de ville ha ønsket at folk behandlet deres nære og kjære når de skal en gang i tiden ligge på dødsleiet. Tenker at de overfladtiske breiflabbene (de ER det) kanskje skjønner de tegningen og ter seg litegrann bedre. Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #26 Del Skrevet 7. juli 2012 Du kan jo spørre til de bedritne (de ER det) kollegaene dine om hvordan de ville ha ønsket at folk behandlet deres nære og kjære når de skal en gang i tiden ligge på dødsleiet. Tenker at de overfladtiske breiflabbene (de ER det) kanskje skjønner de tegningen og ter seg litegrann bedre. Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f Tro meg; jeg har prøvd.....men de er type 10-15 år eldre enn meg og har en skikkelig ovenfra og ned-holdning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) (og jeg takler ikke den legen som er tilknyttet avd.......han kommer fyllesyk på jobb og ber meg hente en cola mens han skriver ut dødsattesten til en pasient.......) Endret 7. juli 2012 av maya76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarelles Skrevet 7. juli 2012 #28 Del Skrevet 7. juli 2012 Menn som ikke hører når du snakker til dem, og menn som tror de er verdensmestre i alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 7. juli 2012 Haha jeg var ute og øvelseskjørte med pappa i går, og endte opp med å kjøre i 60 i 80 sonen en liten stund, en bil som var bak oss lå i rumpa på meg og tutet konstant istedenfor å kjøre forbi. Var det deg? Hi-Hi Men, var nok ikke meg! Antar at dere hadde en L på bilen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #30 Del Skrevet 7. juli 2012 Freppere Folk som nevner FRPere i slike tråder (seriously!). Det er nesten alltid basert mistolkning av politikken, naivitet eller mangel på rasjonell tankegang. Det er VANSKELIG å takle disse menneskene. Anonym poster: afdea5ba5d6371a803faf31955501de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odd Molly Skrevet 7. juli 2012 #31 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Baksnakking. Misunnelse. Folk som er mer opptatt av å feie for andres dør - enn for sin egen. Tafatthet/Mangel på initiativ. Å ikke ha evnen til å begripe at mennesker gjør dumheter...... Slanger/Snegler/Larver o.l. Urenslighet. Såkalt "damelitteratur" - kioskromaner etc. Samt Blader a la Henne/Tara osv. Samme skvaldret hele tia.. Endret 7. juli 2012 av Odd Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juli 2012 #32 Del Skrevet 7. juli 2012 Harry-syden-fulle folk takler jeg overhode ikke, spesielt ikke de høyrøstede. Som også oppfører seg som idioter på fly. Folk som er fulle av klisjeer og som aldri har tenkt en eneste selvstendig tanke om noe som helst. Kolshoste rundt meg når jeg skal spise på kafe. Bitre, sure og "det er samfunnet sin feil" mennesker. Folk som snakker om hvor fælt alt er blitt, og refererer til forsiden på VG. Sjåfører som tror de eier veien og skal først fram for enhver pris. Denne setningen; "så svinger vi på seidelen igjen". (grøss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Presis Skrevet 7. juli 2012 #33 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) AnonymBruker på Kvinneguiden. Endret 7. juli 2012 av Presis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 7. juli 2012 #34 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) -VG-lista topp 20 eller hva det nå heter. Så mye elendig musikk...Det var mye bedre før i tida:) -Fulle folk. Altså de som er skikkelig overstadig beruset, og skal egle seg inn på alle andre, og dominere hele greia. -Folk som har sett Cæsar Milan på tv, og dermed er hundeeksperter som mener de kan alt. Og som mener de fint kan fortelle meg hvordan jeg skal oppdra mine hunder. -Folk som har en mening om noe, og den er HELT RETT, uansett hva som måtte skje eller de blir fortalt som motstrider det. -Uforsvarlig kjøring Endret 7. juli 2012 av Majott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 7. juli 2012 #35 Del Skrevet 7. juli 2012 Slafsing, vi har noen i familien som flafser så jeg blir sprø, suppe og flatbrød feks.. herlig! Folk som synes synd på seg selv, sånn type oppmerksomhets klaging for å få empati Folk som "hater Nav, "ååå systemet er så jævlig altså, stakars meg, livet suger.. typis fb status for en Nav hater. Isopor, pga at jeg tenker på den lyden man kan lage med isopor... Fulle folk når jeg er edru Tåfis, jeg hater tåfis og ikke minst ustelte føtter, sånne gule tær med lange negler, blæ Enkelte personer som har gjort meg vond, skjelver og blir dårlig visst jeg ser dem el Kjøre bil når det er trafikkaos i bakkene pga mye snø, folk sklir alle veier og særlig dårlig liker jeg når biler begynner å skli bakover mot min bil... Folk med bastante meninger som ikke lytter til andre eller ønsker å se at en sak kan ha flere sider Snørrete unger, hvorfor tørker ikke enkelte foreldre vekk gørra på ungene sine?? Barn som er dårlig kledd, feks for små klær eller for lite klær Folk som drikker og spiller høy musikk hjemme etter at barna har lagt seg Negative folk, og hehe se på meg som snakker a med den negative regla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 7. juli 2012 #36 Del Skrevet 7. juli 2012 Harry-syden-fulle folk takler jeg overhode ikke, spesielt ikke de høyrøstede. Som også oppfører seg som idioter på fly. Folk som er fulle av klisjeer og som aldri har tenkt en eneste selvstendig tanke om noe som helst. Kolshoste rundt meg når jeg skal spise på kafe. Bitre, sure og "det er samfunnet sin feil" mennesker. Folk som snakker om hvor fælt alt er blitt, og refererer til forsiden på VG. Sjåfører som tror de eier veien og skal først fram for enhver pris. Denne setningen; "så svinger vi på seidelen igjen". (grøss) Gahhh.. den der "svinge seidelen" sangen el hva det er for noe er grusom! Gud så teit, "hei skål".... grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2012 #37 Del Skrevet 7. juli 2012 Barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 7. juli 2012 #38 Del Skrevet 7. juli 2012 Er ikke så veldig mye jeg ikke " takler" men ; *knisende tenåringsjenter som går opp i fistel når de ler og tror de er SÅÅ voksne * fulle damer i 30-45 års alderen som fniser og går opp i fistel når de ler er like ille som tenåringer . *folk som er materialistiske *Oslofolk som tror de vet det meste om bønder Ellers er jeg veldig " flink" til å VÆRE en slik folk ikke takler F.eks så er jeg lusekjører og stolt av det Og ofte spiller jeg litt bedreeviter for å irritere , er også flnk til å legge ut irriterende statuser på FB KUN for å ergre folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #39 Del Skrevet 7. juli 2012 - folk som hater Oslo men bare har vært på Karl Johan og Grünerløkka - den Monty Python-sketsjen med han som spiser til han eksploderer - de som ikke har respekt for kunnskap, uansett om det er boklig eller praktisk - folk som lar seg begrense av bygdedyret - damer som har forlest seg på "The Secret" - fjortiser som tar standpunkt i Israel/Palestina-konflikten Anonym poster: 67cd9124590887a8285d355550c9339d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 7. juli 2012 #40 Del Skrevet 7. juli 2012 Menn som går rundt i bar overkropp med sixpack. Uggg ugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå