skruf Skrevet 6. juli 2012 #1 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Bobiler!!! Campingturister 9-åringer som går med klær tilpasset en fjortis Trege mennesker Lusekjørere Traktorer Kø! Flypassasjerer som klapper når flyet lander...(ærlig talt, er de i glede over å overleve??) Fellesferie med sinketrafikk Og sikkert mye annet også.........men det var dette jeg kom på i farta! Endret 6. juli 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Del Skrevet 6. juli 2012 Bitterhet, selvmedlidenhet og kverulering, syns det er mere uattraktivt enn noe annet. Folk som provoserer bare for å få respons. Folk som ikke skyller vasken når de har pusset tenner Møkkjøring på sommeren rånere folk som ubevisst sitter og klør flass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #3 Del Skrevet 6. juli 2012 Freppere Harry-folk som ikke kan te seg i utlandet, og drikker seg ned i grøfta og bringer skam på oss andre anstendige folk. Folk som oppfører seg idiotisk i lufta (folk som reiser sjelden, og som drikker seg snydens før take-off og vet ikke å oppføre seg) Rasister Nynazister Høyre-og venstreekstremister. ABB. Folk som bruker disse smileyene: Og så videre. Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 6. juli 2012 #4 Del Skrevet 6. juli 2012 Kristne og alle avarter av denne ondskapens og idiotiens religion. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Mye mere jeg ikke takler og, men da jeg skrev hovedinnlegget så var jeg påvirket av en mange timers tur fra Strømstad......... Pga lang kjørevei så måtte vi ha ei overnatting der........ (og jeg hater folk som kjører i 60 i 80 sone!!) Pluss mennesker som har en verden som dreier seg om tv-serier.......... Endret 6. juli 2012 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 6. juli 2012 #6 Del Skrevet 6. juli 2012 Folk uten interesse for å lære og utvide horisonten, uvitenhet rett og slett. Får helt fnatt av uvitenhet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juli 2012 Kristne og alle avarter av denne ondskapens og idiotiens religion. Nå ble jeg nesten litt lei meg.........jeg er kristen.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #8 Del Skrevet 6. juli 2012 Mye mere jeg ikke takler og, men da jeg skrev hovedinnlegget så var jeg påvirket av en mange timers tur fra Strømstad......... Pga lang kjørevei så måtte vi ha ei overnatting der........ (og jeg hater folk som kjører i 60 i 80 sone!!) Pluss mennesker som har en verden som dreier seg om tv-serier.......... Ta med deg en jaktvåpen neste gang, og skyt mot dekkene mor sniker, problem solved og fritt fram! Slår aldri feil. Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. juli 2012 #9 Del Skrevet 6. juli 2012 Mye mere jeg ikke takler og, men da jeg skrev hovedinnlegget så var jeg påvirket av en mange timers tur fra Strømstad......... Pga lang kjørevei så måtte vi ha ei overnatting der........ (og jeg hater folk som kjører i 60 i 80 sone!!) Pluss mennesker som har en verden som dreier seg om tv-serier.......... Haha jeg var ute og øvelseskjørte med pappa i går, og endte opp med å kjøre i 60 i 80 sonen en liten stund, en bil som var bak oss lå i rumpa på meg og tutet konstant istedenfor å kjøre forbi. Var det deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 6. juli 2012 Ta med deg en jaktvåpen neste gang, og skyt mot dekkene mor sniker, problem solved og fritt fram! Slår aldri feil. Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f Til mannen min sin fortvilelse så er jeg en heftig tuter i hornet........(og hytter neven i det jeg kjører forbi..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 6. juli 2012 #11 Del Skrevet 6. juli 2012 Kristne og alle avarter av denne ondskapens og idiotiens religion. Folk som innbiller seg at de er smartere enn religiøse i kraft av å ikke være religiøs Blant annet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 6. juli 2012 Dette har ikke noe med å kjøre bil, men jeg virkelig misliker sneversynte mennesker! Gjerne type fra småe lokale samfunn som dømmer deg nedenom og ned basert på familiebakgrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #13 Del Skrevet 6. juli 2012 Nå ble jeg nesten litt lei meg.........jeg er kristen.... Haha, du ba om det. Anonym poster: 7d793c484c29a500dd7452762efe3a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #14 Del Skrevet 6. juli 2012 Haha jeg var ute og øvelseskjørte med pappa i går, og endte opp med å kjøre i 60 i 80 sonen en liten stund, en bil som var bak oss lå i rumpa på meg og tutet konstant istedenfor å kjøre forbi. Var det deg? Maya76, her har du en kandidat til skyt-ned-en-kjøre-snik. Lykke til! Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. juli 2012 #15 Del Skrevet 6. juli 2012 - Overklassefolk som rakker ned på folk de mener er under dem. - Folk som ikke har respekt for medmennesker og dyr. Nå tenker jeg alt fra mishandling til prat om at andre er lite/mindre verd. - Snegler i trafikken. - Folk som sprer kjønnshår/kroppshår generelt over hele badet etter å ha vært i dusjen. - Menn som ikke kan ta et nei for et nei, i forbindelse med sex. - Folk som mangler selvinnsikt, og som tror veldig godt om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 6. juli 2012 #16 Del Skrevet 6. juli 2012 Du som ikke liker kristne ,da hadde du likt meg før da. Før jg ble frelst? selv om det ikke er mye som har endret seg med meg da:P Jeg takler ikke løgnere ,snobber og folk som ikke liker dyr .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Lita_ Skrevet 6. juli 2012 #17 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) * Eldre foran meg i butikken (det går treeegt). * Blader som Kamille, norsk ukeblad, hjemmet. * Folk som smatter, eller spiser med munnen åpen. * Folk som mobber (helt seriøst, jeg hater mobbing - har planer om å stå i bresjen angående en protestaksjon i mot dette foran stortinget til neste vår). * Arrogante mennesker (jeg dør litt sagte inni meg da, men irritasjonen bygger seg opp. Der etter kan jeg nok oppleves som en skikkelig kjærring, og hakket verre når det angår arroganse hvis jeg opplever det. Ja, jeg vet jeg er ikke noe bedre enn dem da). * Å få stilt et spørsmål med èn gang jeg kommer inn døra. La meg komme inn døra, få av meg klær, sko osv før du spør meg om noe! * NYNORSK - mellom bakkar og berg utme haaaaave... Endret 6. juli 2012 av _Lita_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Haha, du ba om det. Anonym poster: 7d793c484c29a500dd7452762efe3a39 Jeg vet! Men jeg kan si at jeg er ikke helt nazikristen da......jeg er oppvokst med en tro på nestekjærlighet og at alle mennesker er likeverdige! Derfor blir jeg litt lei meg når jeg hører sånne kommentarer som over her. I min tro så er alle likeverdige, om du er narkoman eller kongen, og en skal alltid gjøre sitt beste.......(og jeg både drikker vin og snuser..) Endret 6. juli 2012 av maya76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 6. juli 2012 Maya76, her har du en kandidat til skyt-ned-en-kjøre-snik. Lykke til! Anonym poster: e13617eab6a29f51d59e5a9ce543f25f Gjør som mannen min; han har bodd 5 år i utlandet da han studerte, så han er en ivrig bruker av fløyta og fingeren! (kan mulig provosere....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 6. juli 2012 #20 Del Skrevet 6. juli 2012 Å bli erta og kjefta på. Då går eg, og kjem ikkje tilbake, ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå