Gå til innhold

si fra seg arv

Gjest Ursula

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Du vil altså si ifra deg verdier på 50millioner fordi du ikke har 4millioner på bok idag?

Nesten så jeg håper du takker nei.

Det kommer ikke akkurat som en overraskelse at en liberalist/sosialdarwinist håper det. Overlevelse for den sterkeste og alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ikke akkurat som en overraskelse at en liberalist/sosialdarwinist håper det. Overlevelse for den sterkeste og alt det der.

Svada. :roll:

Anonym poster: 8d9bd953dcb30d84ecdd357d65f08b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Svada. :roll:

Anonym poster: 8d9bd953dcb30d84ecdd357d65f08b88

Hun fremstår jo som en dum kvinne med dårlig matvett. Så klart du håper at hun takker nei til overlevelsesmidler av stort omfang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår jo som en dum kvinne med dårlig matvett. Så klart du håper at hun takker nei til overlevelsesmidler av stort omfang.

Hun er 16 år.

Jeg håper absolutt ikke at hun takker nei. Jeg håper i aller høyeste grad at hun hører på de gode rådene hun får her.

Det er svaret ditt, "liberalist/sosialdarwinist", jeg kaller for svada.

Og nå poster jeg med nick.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er svaret ditt, "liberalist/sosialdarwinist", jeg kaller for svada.

Det er ikke det, og i hvert fall ikke dit jeg rettet det svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ett halvt år på deg før du må sende inn skjema om arveavgift. Bruk den tiden til å selge unna.

Det kan videre ta ytterlige ett halvt år før arvebeløpet må betales.

Har nylig vært oppe i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må seriøst få råd fra en advokat! En midlertidig utgift på 4 millioner er ingenting sett i forhold til hvilke verdier du får. Ser du ikke det? Økonomisk uavhengighet er det alle drømmer om! Hvem arver om ikke du tar verdiene? Staten?

Advokat,NÅ!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mortilto

Siden du ikke er myndig skal du ha en verge som hjelper deg. Verdiene er så høy at dette er en jobb for overformynderiet. Kontakt advokat og skattekontoret. Du kommer til å angre veldig, økonomisk og sentimentalt... Kondolerer. *klem*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du under barnevernet og har økonomisk verge, så da er det iallefall ikke noe problem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ursula

Takk for hjelpen allesammen!

Nå når det er dag og jeg fikk prate med noen skjønner jeg bedre! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen allesammen!

Nå når det er dag og jeg fikk prate med noen skjønner jeg bedre! :)

Med andre ord, Yay du er rik! Bruk vett nå og ALDRI fortell folk om dette. Folk er grådige, og unnskyld meg, men du virker som en ung dame det er veldig lett å utnytte. ALDRI la NOEN få røre DINE penger! Be overformynderiet lære deg å være kynisk her.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hun er 16 år.

Jeg håper absolutt ikke at hun takker nei. Jeg håper i aller høyeste grad at hun hører på de gode rådene hun får her.

Hun kan ikke si fra seg arven når hun er seksten år. Man må være myndig for å gjøre slike beslutninger, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...