AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #1 Skrevet 6. juli 2012 Hei! Jeg sliter veldig med å finne ut om jeg har eggløsning eller om det jeg kjenner er noe mer. Jeg har vært gravid før, og da ble jeg gravid dag 8 etter mensen, altså en dag etter mensen var ferdig. Så jeg vet at eggløsningen min kommer litt tidligere enn vanlig. Sist gang jeg ble gravid hadde jeg akkurat sluttet på p piller en måned før.. Nå har jeg sluttet igjen på ppillene for en måned siden, fikk mensen.. også hadde jeg samleie dag 8 IGJEN ( veldig tilfeldig ) .. men han kom aldri inni meg! Han bare "hoppet av i svingen" så er det virkelig mulig at jeg har blitt gravid ? jeg vet jo at man kan bli det av å hoppe av i svingen, men det føles så rart. skal jo litt mye til??? Ihvertfall.. jeg har regnet ut at eggløsning må være på dag 11 eller noe sånt, og jeg merket også på dag 10 og 11 at jeg hadde veldig vondt i eggstokkene, mest i går. Men så gikk det over. i dag har jeg hatt litt vondt men ikke like mye, men har hatt diarè i 2 dager, vet ikke om det henger sammen. føler at magen min er veldig uggen, jeg kjenner fortsatt noen ganger at det er som om noen stikker en nål i høyre side av eggstokkene mine. Har vært LITT svimmel og brystvortene mine er litt såre. Ja dette ble veldig rotete! men er det noen som kan dele sine erfaringer? Jeg rett og slett ANER IKKE om jeg er gravid eller om dette bare er eggløsning. Er fortsatt litt vondt på høyre side av eggstokkene og eggløsning burde jo være ferdig nå! Jeg kjenner også at jeg er sulten, og blir kvalm etter hver gang jeg har spist. men er ikke det tidlig å føle alt dette hvis jeg skulle vært gravid ? Hjelp?? Anonym poster: bf862bbebe3120ca9b8fe720192b4f9c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Ta...........en.............test............ Anonym poster: a50446d312bad47c06c4e9f21d9eb4a3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #3 Skrevet 7. juli 2012 Det er ikke alltid man vil vente så lenge på en test. hvis noen kan dele det de vet så hvorfor ikke om du ikke vil hjelpe så kan du unng¨å å skrive at jeg skal ta en test. det kommer jeg uansett til å gjøre, men til da vil jeg vite om jeg kan finne ut av hva som skjer med kroppen min Anonym poster: c5b53c8e2bdd2b667e6be9f0345667e9
Athene Skrevet 7. juli 2012 #4 Skrevet 7. juli 2012 AB har rett, selv om hun svarer deg på en vel frekk måte. Når man nettopp har sluttet med pillen aner man ikke når eggløsning er. Og man kan ikke snakke om ventet eggløsning og mens. Hormonene dine forsøker nå å ta over p-pille hormonene, resultatet er for de fleste de samme symptomene som man har under eggløsning/mens/graviditet/cyster....... Hvilke symptomer som er hva er helt umulig å si, da det også utarter seg veldig forskjellig fra person til person. Det eneste du kan gjøre er å ta en test. Denne vil gi riktig resultat 2-3 uker etter samleiet. Men når man kjenner symptomer vil en test også være positiv, da det er de samme hormonene som gir symptomer som slår ut på en test.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå