Gjest Tine Skrevet 7. juli 2012 #21 Del Skrevet 7. juli 2012 Dersom årsaken ikke er at hun er gravid eller nettopp født barn, er min mening at mangel på sexlyst et tegn på at noe ikke er som det skal være i forholdet. Hadde mannen min mistet lysten på meg, hadde ikke jeg løpt ut for å finne en annen som kan tilfredsstille meg, men heller forsøkt å finne årsaken til at han ikke tenner på meg lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #22 Del Skrevet 7. juli 2012 du trenger ikke oppfylle hennes behovfornærhetog kos om hun ikke oppfyller dine for sex. Det er i hvertfall den sikreste metoden hvis du vil sørge for at det aldri blir sex igjen. Masse nærhet og kos uten sexpress er jo nettopp det som kan hjelpe på lysten. Anonym poster: 565b19b88b9e94263e91ed39cc47c09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2012 #23 Del Skrevet 7. juli 2012 Nei, hun kan ikke kreve at mannen lever i sølibat. Men mannen kan ikke kreve å få ha noen på si' heller, om hun ikke vil det. Han får veie fordeler og ulemper mot hverandre, og gjøre det slutt om den manglende sexen veier så tungt at fordelene ikke er nok. Så kan han ha så mye sex han vil med andre damer. Og damen må forstå at om premissene hun tilbyr et forhold på ikke er nok for partneren, står han fritt til å gå. Livet er et kompromiss. Get used to it. Anonym poster: c4d3bc7601e75853a72c9aecc55581ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 7. juli 2012 #24 Del Skrevet 7. juli 2012 Det må nok hun også, dersom hun har mistet all lyst på mannen. Anonym poster: c1d4d0c9dee5ad997ce8dea56b9d9c27 Sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 7. juli 2012 #25 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Det er jo som å si "kan man kreve at begge skal leve i sølibat dersom man er i et avstandsforhold". Du får tenke på hva som betyr mest, forholdet eller sex. Endret 7. juli 2012 av Awzm me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå