Gå til innhold

DESPERATE MENN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NerdMedSverd

Jeg vil også tro at det er litt miss kommunikasjon og en del av sterk betatt av en person.

Men jeg tipper at 90% av dere jenter ikke gir beskjed tilbake at de er litt for intense.

Kanskje det er noe de er uvant med og har lite erfaring med.

Igjen, kommunikasjon!

Kommunikasjon? Litt av poenget er at når det har gått så langt at en person blir irriterende plagsom vil man ikke ha mer "kommunikasjon". Synes ikke man skal ha nødt til å gi beskjed. Å bombandere andre mennesker med meldinger uten å få svar tilbake burde være noe alle skal ha lært at man ikke gjør før man er atten år.

Noen folk er også såpass sleipe at om du sier ifra at du ikke er interessert lenger får du slengt innbilsk tilbake. Nei, holder meg til ignore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke man skal ha nødt til å gi beskjed.

Nei, for det er en veldig stor og krevende oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon? Litt av poenget er at når det har gått så langt at en person blir irriterende plagsom vil man ikke ha mer "kommunikasjon". Synes ikke man skal ha nødt til å gi beskjed. Å bombandere andre mennesker med meldinger uten å få svar tilbake burde være noe alle skal ha lært at man ikke gjør før man er atten år.

Noen folk er også såpass sleipe at om du sier ifra at du ikke er interessert lenger får du slengt innbilsk tilbake. Nei, holder meg til ignore

Nei. Hele poenget er at det er feil type kommunikasjon fra starten av, for vag og ikke tydelig nok. Sier man i starten til personen at man føler seg ubekvem av alle meldingene, vil jeg tror at dette problemet opphører.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å ikke vise for mye interesse i begynnelsen...er jo regel nr. 1 i alle sjekkeskoler for menn.

Han er nok forelsket - men å vise seg SÅ desperat er jo på grensen til å være psykopat. Du må jo gjøre det klart for han at dere ikke har noe forhold.

Hei folkens:D Jeg har vært singel i 7 måneder nå, og er på jakt etter Mr. Right igjen.

Møtte en fantastisk svenke i Stockholm på påskeferie. Vi pratet masse, delte historier og opplevelser.. Vi likte hverandre svært godt. Vi hadde alt for mye tilfelles. Men med tanke på avstand så ble det vanskelig for min del å holde kontakten vær dag.

Han er utolig kjekk, og har verdens herligste personlighet.

Siden jeg kom hjem har jeg tenkt en del på han, og planla å besøke han i Stockholm den dagen jeg skulle på Pearl Jam konsert rett ved siden av der han bor. Da var det lurt å smekke to fluer i en smekk, så kunne jeg besøke han samtidig. Men billetter var allerede utsolgt, så jeg meldte avbud.. Da ble han totalt GAL! Siden den gang har han terorisert meg på tlf med meldinger og tlf-samtaler. Han snakker med meg på facebook når jeg tilomed er avkoblet.

Han ringer meg vær kveld, han sier han savner meg å tenker på meg hele tiden. Han sier han gleder seg til å se meg igjen osv. Han ble helt ødelagt når jeg fortalte at jeg ikke kunne besøke han i sommer pga dårlig økonomi fordi jeg er en fattig student., da sa han at han kunna betale reisen for meg, så kunna jeg ligge over til han.

Han ringer meg i helgene og spør hvem jeg er med, og hvor jeg er osv. Han kontrollerer meg som om vi var sammens. Han blir sjalu hvis jeg er med andre menn, noe jeg ofte er fordi jeg er singel:S Han snakker ofte om hvor deilig det bli å ha sex med hverandre osv, noe jeg synes er svært utiltrekkende.

Han tar ikke hinte, har vært overlegen, har fortalt han at jeg vil være singel, å at han bor alt for langt unna osv.

Hvordan går det an at menn blir så DESPERATE etter en kvinner de ikke kjenner en gang, vi har ikke kysset en gang. Det var bare en hyggelig ferieflørt... Men han kommer virkelig ikke over meg.

Hvordan kan jeg forklare han dette på en best murlig måte? Jeg blir skremt av slik oppførsel. Er det noe galt med han? Finnes det en diagnose for menn som innbiller seg at de har et forhold...

Jeg har selv vært desperat etter menn jeg har datet og faktisk hatt sex med flere ganger, føler det er mer vanlig å bli desperat da.. Men vi han jo ingen tilknytning til hverandre en denne epiosden i baren.

ADVARER ALLE MENN SOM OPPFØRER SEG SLIK. JEG LIKTE HAN, MEN NÅ ER JEG REDD HAN. DESPERATE MENN ER TURN OFF!

Anonym poster: fc1a6cce60e6f12fb9051ab74a994cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en svenke. IKKE kjem alle over med en kam. Er alle menn blå? Er alle kvinner røde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...